خرید شارژر همراه خورشیدی برای کمپینگ و طبیعت در سال 2022

0
3621
خرید شارژر همراه خورشیدی - nevin.ir
خرید شارژر همراه خورشیدی - nevin.ir

خرید شارژر همراه خورشیدی (پاوربانک) برای کمپینگ و طبیعت در سال 2022

یک پاوربانک همراه خورشیدی به شما کمک می کند تا بدون نگرانی در مورد قطع برق، از گوشی هوشمند و سایر دستگاه های خود در حال حرکت استفاده کنید.

با خرید شارژر همراه خورشیدی حتی میتوانید به صورت چندگانه وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید و برخی از پاوربانک ها نیز به شما امکان شارژ همزمان دو دستگاه را می دهند.

در این مقاله از سایت نوین ما لیستی از بهترین شارژرهای همراه خورشیدی را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام پاور بانک را بخرید.

خرید شارژر همراه خورشیدی

شارژر همراه خورشیدی - nevin.ir
شارژر همراه خورشیدی – nevin.ir

نمی توان بگوییم به تجهیزات الکترونیکی وابسته نیستیم، در زندگی امروزی عادت داریم دائماً در ارتباط باشیم. این در حالی است که باتری موبایل، تبلت یا لپ تاپ ما تنها برای چند ساعت استفاده مداوم دوام می آورند و در دل طبیعت جریان الکتریکی برای شارژ مجدد آنها وجود ندارد.

خوشبختانه طبیعت خود دارای برخی از بهترین منابع انرژی است. این مورد در مورد انرژی خورشیدی است که به لطف آن و با خرید شارژر همراه خورشیدی، می توانید دستگاه های الکترونیکی خود را در هر کجا که هستید شارژ کنید.

حالا شما فقط پاوربانک مناسب خود را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید: خرید ساعت مچی نظامی، (کمپینگ و کوهنوردی)


پاوربانک‌های کمپینگ پاوربانک‌های معمولی نیستند، زیرا این پاوربانک‌ها در شرایط سخت در سفرهای کمپینگ و سایر گردش‌های خارج از منزل باید کار کنند.

این محصولات ترکیبی از مشخصات یک شارژر قابل حمل معمولی و ویژگی‌های خاص کمپینگ مانند چراغ قوه‌های روشن، پوشش‌های ضدآب و ضد ضربه، ابزارهای کمپینگ اضافی مانند کارابین‌ها و تسمه‌ها و سایر افزودنی‌ها هستند که می‌توانند بسیار مفید باشند و در شرایط بیرونی کاربرد خوبی داشته باشند.

با ما همراه باشید تا بهترین شارژرهای خورشیدی قابل حمل را برای شما معرفی کنیم و تصمیم گیری هوشمندانه ای برای خرید پاوربانک بگیرید.


لیست پیشنهادی 10 مدل از بهترین شارژر همراه خورشیدی


شارژر همراه خورشیدی مدل Move Power ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت

این محصول دارای یک صفحه LED قوی و بزرگ با 20 ال ای دی است که در سه حالت عادی ،چشمک زن عادی و چشمک زن سریع SOS میتواند نور قابل ملاحضه ای در اختیار شما قرار دهد . در پنل جلو دارای یک LED آبی است که میتوان برای تشخیص اسکناس اصلی استفاده نمود. چراغ نشانگر آن در حالت عادی جهت نمایش درصد شارژ و در حالت شارژ برقی یا شارژ خورشیدی نشانگر شروع شارژ می باشد . با دو خروجی usb با جریان 1 و 2 آمپر میتوان از دو خروجی جهت شارژ گوشی یا تبلت استفاده کرد.

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی مدل 819W Wireless ظرفیت 25000 میلی آمپر

مشخصات فنی

ضدآب
امکان شارژ خورشیدی
امکان شارژ وایرلسی
چراغ قوی

کلاس وزنی: سنگین|بیشتر از 400 گرم

نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر رنگی
ظرفیت اسمی: 25000
تعداد درگاه خروجی: چهار عدد

قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , تکنولوژی Quick Charge 3.0 , امکان شارژ خورشیدی , مقاوم در برابر آب , مقاوم در برابر ضربه , دارای چراغ قوه , امکان شارژ بی‌سیم , فناوری USB PD

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی کد 50 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

این پاور بانک با داشتن ظرفیت 50000میلی آمپر ساعت تمام نیاز های چند روزه شما را برطرف میسازد و برای استفاده برای تمامی گوشی های هوشمند و mp3 پلیر و gps و آی پد و….. کاملا مناسب می باشد. این پاور بانک دارای دو مزیت بسیار منحصر بفرد می باشد که یکی قابلیت شارژ کردن گوشی بصورت وایرلس می باشد و دیگری شارژ شدن خود دستگاه بوسیله نور خورشید می باشد. این پاوربانک دارای چهار خروجی usb و یک خروجی بصورت وایرلس می باشد و همزمان می توانید برای شارژ کردن پنج دستگاه مختلف از آن استفاده کنید. این دستگاه همچنین دارای سه ورودی برای شارژ شدن دستگاه می باشد که شامل ورودی های میکرو usb ، تایپc و لایتینینگ می باشد. همراه با 3 عدد چراغ ال ای دی پر قدرت که دارای چهار حالت مختلف نوردهی می باشد. همراه با این پاور بانک یک کابل شارژ با درگاه میکرو usb و یه بند و قلاب برای گرفتن بهتر دستگاه ارائه می گردد. دارای گواهینامه های CE و FC ساخت 2021 میلادی محصول کشور چین (دور از آتش نگهداری شود و از دسترس کودکان دور بماند)

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی یی شاین مدل ES965S ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک خورشیدی 20000 میلی آمپر ساعتی ایشاین E Shine- مدل ES965S یکی از بهترین و قویترین محصول های موجود در بازار است و برای کوهنوردی و گردشگری و … بسیار مناسب و دارای مزایای فراوانی می باشد. این دستگاه انرژی خورشیدی را در باتری خود ذخیره می کند و با کمک آن به راحتی می توانید باتری موبایل، تبلت و آی پد خود را شارژ نمایید. همچنین می توان مانند پاور بانک های معمولی از طریق درگاه Typec-C و microUSB آن را شارژ کرد. شدت جریان ورودی سیمی دستگاه 1.5 آمپر و 12 ولت و شارژ با درگاه Type-C که 9V و 2A و شارژ با سلول خورشیدی 300 میلی آمپر است. بدنه ی این پاوربانک از لاستیک فشرده شده و سیلیکونی ساخته شده که در برابر ضربه مقام است. قسمت های ورودی و خروجی پورت ها با درپوش سیلیکونی محافظت می‌شود که مانع از ورود آب و گردوخاک به دستگاه می‌شود. از نشانگر های LED روی شارژر همراه مقدار شارژ باقیمانده را می توان دید. این محصول دارای 4 درگاه خروجی می‌باشد که 3 درگاه با کابل و دیگری شارژر وایرلس است. درگاه اول و دوم 5 ولت و 3 آمپر، درگاه سوم 12V و1.5A و درگاه Type-Cدر این دستگاه V 12و A 1.5 و شارژر وایرلس آن 15 واتی است. اگر می‌خواهید تنها به وسیله پنل خورشیدی پاوربانک را شارژ کنید حدود یک هفته طول می‌کشد تا 100درصد شارژ شود. اما در صورتی که ضرورتی نداشته باشد به وسیله کابل طی 7 الی 9 ساعت به وسیله درگاه خروجی 12 آمپری، پاوربانک را کامل شارژ می کند. ظرفیت این پاوربانک در حدی است که می تواند با شارژ کامل، گوشی شیایومی Mi 11 Ultra را با ظرفیت 5000 میلی آمپر 3.9 بار شارژ ‌کند. پاوربانک خورشیدی ایشاین در برابر گردوغبار و ضربه مقام است و بهترین انتخاب برای طبیعت گردی و استفاده های طولانی مدت و استفاده در شرایط سخت است. این دستگاه قابلیت شارژ همزمان 4 گوشی را دارد و در هزینه صرفه جویی می کند. از مزایای این پاور بانک می توان به شارژ سریع، پنل چراغ دار، شارژ وایرلس، سلول خورشیدی، ضد آب و ضد ضربه بودن و شارژ 4 دستگاه همزمان با هم اشاره کرد.

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی یی شاین مدل ES983S ظرفیت 30000 میلی آمپر

مشخصات محصول

کلاس وزنی: سنگین|بیشتر از 400 گرم

نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر LED

ظرفیت اسمی: 30000

تعداد درگاه خروجی: پنج عدد

محدوده ظرفیت: بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , تکنولوژی Quick Charge 2.0 , امکان شارژ خورشیدی , مقاوم در برابر آب , مقاوم در برابر ضربه , دارای چراغ قوه , امکان شارژ بی‌سیم , فناوری USB PD

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی مدل YD-820S ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

مشخصات فنی محصول

شارژ خورشیدی از طریق پنل : 5.5V =1000mA

چراغ قوی

کلاس وزنی: سنگین|بیشتر از 400 گرم

نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر رنگی

ظرفیت اسمی: 20000

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

محدوده ظرفیت: 10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , تکنولوژی Quick Charge 3.0 , امکان شارژ خورشیدی , مقاوم در برابر آب , مقاوم در برابر ضربه , دارای چراغ قوه , فناوری USB PD

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی مدل CAT9800F ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

پاوربانک ضد ضربه است بدنه پلاستیکی ژلاتینه برای جلوگیری از ضربه دارد. ضد آب است و همچنین صفحه پنل خورشیدی با قدرت 5w دارد که در مواقعی که در تابش مستقیم خورشید و یا نور پرقدرت قرار می گیرد شارژ شود. 2 پورت USB دارد و یک پورت اندروید ای و یک پورت type c. این پاوربانک وزن بالایی دارد که از باتری با کیفیتی برخوردار است این محصول مخصوص طبیعت گردان و کسانی که کمپ می زنند هست و می توانند با خیال راحت از انرژی و شارژ گوشی و وسایل الکترونیک به سفر بروند . ظرفیت این پاوربانک 20.000 میلی آمپر بر ساعت است که قدرت مناسبی برای شارژ همزمان گوشی و یا تبلت است. همچنین چراغ قوه سه حالته دارد که با نگهداشتن دکمه پاور می توانید روشن و تغییر حالت دهید. یک کابل شارز و بروشور هم داخل پک هست.

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی مدل CAT8800ES ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت

پاوربانک ضد ضربه است بدنه پلاستیکی ژلاتینه برای جلوگیری از ضربه دارد . ضد آب است و همچنین صفحه پنل خورشیدی با قدرت 2w دارد که در مواقعی که در تابش مستقیم خورشید و یا نور پرقدرت قرار می گیرد شارژ شود . 2 پورت USB دارد و یک پورت اندروید ای . این پاوربانک مخصوص طبیعت گردان و کسانی که کمپ می زنند هست و می توانند با خیال راحت از انرژی و شارژ گوشی و وسایل الکترونیک به سفر بروند . ظرفیت این پاوربانک 10.000 میلی آمپر بر ساعت است . همچنین چراغ قوه دو حالته دارد که با نگهداشتن دکمه پاور می توانید روشن و تغییر حالت دهید.

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی مدل FW33 ظرفیت 33600 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی محصول

شارژر سریع Super Fast Charging 18W

امکان شارژ خورشیدی Solar Power Bank

شارژ وایرلس Wireless Charging 10W

ضدآب

چراغ قوه قوی

کلاس وزنی: سنگین|بیشتر از 400 گرم

نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر رنگی

ظرفیت اسمی: 33600

تعداد درگاه خروجی: پنج عدد

محدوده ظرفیت: بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

قابلیت‌های دستگاه: پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)

قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , تکنولوژی Quick Charge 3.0 , امکان شارژ خورشیدی , مقاوم در برابر آب , مقاوم در برابر ضربه , دارای چراغ قوه , امکان شارژ بی‌سیم , فناوری USB PD

مشخصات کامل در لینک زیر

شارژر همراه خورشیدی مدل TPS 916 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

با استفاده از شارژر خورشیدی مدل TPS 916 می توانید در هر جا که نور خورشید بر آنجا تابیده می شود این پاوربانک را به راحتی شارژ نمایید و در مواقع اضطراری از آن برای شارژ موبایل و یا تبلت خود بهره ببرید. البته پایه اصلی شارژ باتری این پاور بانک، برق شهری است و پنل خورشیدی 1 وات مونو کریستال بر روی آن بیشتر برای مواقع اضطراری و دور از برق شهری تعبیه شده است. اما تصور کنید در یک کوهنوردی و پیاده روی در دل دشت ها و طبیعت، هم از طبیعت گردی و کوهنوردی لذت می برید و هم نور خورشید شارژ باتری پاوربانک را برای استفاده در زمان لزوم، شارژ می نماید. این پاور بانک دارای چراغ قوه برای زمان های نیاز به نور هم می باشد. علاوه بر آن دارای محافظت های: شارژ بیش از حد، کنترل دمای سلول و اتصال کوتاه می باشد.

مشخصات کامل در لینک زیر

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید