خرید چاقوی بزرگ سفری ، چند مدل پرفروش در سال 2022

0
3807
خرید چاقوی بزرگ سفری به صورت آنلاین - nevin.ir
خرید چاقوی بزرگ سفری به صورت آنلاین - nevin.ir

خرید چاقوی بزرگ سفری ، چند مدل پرفروش در سال 2022

در شرایط بقای کمپینگ یا سفر ساده در طبیعت و جنگل، چاقو ابزاری مهم و ضروری است که یک طبیعت گرد و گردشگر به همراه دارد. اگر از یک طبیعت گرد علاقه مند به بقا بپرسید، آنها هم خرید چاقوی بزرگ سفری را ترجیح می دهند.

یک چاقوی بزرگ خوب به اندازه یک نقشه یا غذا و آب، یک مورد ضروری است.

چاقو فقط ایمنی و امنیت در برابر حیوانات (و گاهی اوقات، همنوعان شما!) در طبیعت را فراهم نمی کند. همچنین به عنوان یک ابزار همه منظوره و موثر عمل می کند که انواع فعالیت ها در طبیعت را بسیار آسان می کند.

از آماده کردن غذا گرفته تا ساختن پناهگاه، پاکسازی پوشش گیاهی، و جمع آوری و خرد کردن هیزم، یک چاقوی بزرگ دارای قابلیتی است که با سایر ابزارهای بقا و کمپینگ قابل مقایسه نیست.

در واقع، چاقوی بزرگ هنوز یک سلاح و ابزار اصلی در بیشتر فرهنگ‌های بومی در سراسر جهان است که معیشت آن بر شکار، جمع‌آوری و امنیت قبیله است.

برای اهداف سفر و بقا، چاقو یک انتخاب موثر، کاربردی و ارزان است. در حالی که وقتی برای اولین بار یکی از آن ها را انتخاب می کنید، ممکن است بسیاری از انواع چاقوی های بزرگ به نظر طاقت فرسا به نظر برسند، با کمی تحقیق، یافتن بهترین چاقوی بزرگ برای هر موقعیت جنگلی که ممکن است در آن قرار بگیرید، آسان است!

نحوه انتخاب و خرید چاقوی بزرگ سفری

نحوه انتخاب چاقوی بزرگ سفری - nevin.ir
نحوه انتخاب چاقوی بزرگ سفری – nevin.ir

قبل از یادگیری در مورد چاقوهای مختلف موجود در بازار، مهم است که برخی از اصول اولیه این ابزار را بدانید. عوامل مختلفی بر نوع و سبک چاقویی که انتخاب می کنید تأثیر می گذارد، از جمله:

1- چگونه قصد دارید از چاقوی بزرگ استفاده کنید؟

هدف شما در استفاده از چاقو، نقش مهمی در تعیین بهترین نوع چاقو برای خرید دارد. اگر قصد دارید از آن در جنگل یا بیابان استفاده کنید در مقابل اگر قصد دارید از آن برای شرایط بقا استفاده کنید، فرق میکند.

2- آیا ابزار دیگری در کنار چاقوی بزرگ مانند چاقوی جیبی، تیشه یا تبر حمل می کنید؟

برخی از چاقوهای بزرگ دارای ویژگی‌هایی هستند و می‌توانند کارهایی شبیه به کارهایی که با چاقو، تیشه و تبر انجام می‌شوند، انجام دهند، اما اگر یکی از آن ابزارهای دیگر را حمل می‌کنید، می‌توانید به دنبال یک چاقوی ساده‌تر و مینیمالیستی باشید.

به همین منظور میتوانید مقاله سایت نوین در مورد خرید چاقوی سفری ثابت و تاشو را مطالعه نمایید.

از سوی دیگر، اگر به ابزاری نیاز دارید که وظایف همه موارد ذکر شده در اینجا را انجام دهد، باید به دنبال یک چاقوی بزرگ چند منظوره باشید.

3- در کجا قصد دارید از چاقوی بزرگ استفاده کنید (نوع محیط بیابانی و جنگلی)

نوع چاقویی که می‌خرید به محیط بیابانی که قصد استفاده از آن را دارید نیز بستگی دارد. اگر ماجراجویی‌هایتان شما را به جنگل‌های عمیق یا جنگل‌های انبوه بکشاند، چاقویی می‌خواهید که در پاکسازی پوشش گیاهی و زیر درختان خوب باشد. اگر در یک بیابان، مرداب یا منظره شهری هستید، به ابزار مشابهی نیاز نخواهید داشت.

4- از چاقوی بزرگ صرفاً برای بقا استفاده می کنید یا برای فعالیت های بیابانی؟

اگر فقط قصد دارید از چاقوی خود برای بقا استفاده کنید، ممکن است یک ابزار اساسی تری انتخاب کنید.

با این حال، اگر قصد دارید از چاقوی خود برای انجام فعالیت‌های مختلف در طبیعت و کمپینگ، مانند ایجاد پناهگاه، خرد کردن چوب، و تهیه غذا استفاده کنید، احتمالاً ابزار چند منظوره‌تری را انتخاب خواهید کرد.

ماده یا جنس تیغه در خرید چاقوی بزرگ سفری

ماده یا جنس تیغه در چاقوی بزرگ سفری - nevin.ir
ماده یا جنس تیغه در چاقوی بزرگ سفری – nevin.ir

یکی دیگر از عواملی که بر روی نوع چاقویی که انتخاب می کنید تأثیر می گذارد، ماده ای است که ابزار از آن ساخته شده است. چاقوهای بزرگ به طور کلی از یکی از دو نوع ماده، کربن یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

فولاد کربنی به دلیل دوام، انعطاف پذیری، استحکام و توانایی حفظ تیزی خود از دیرباز در ساخت چاقوها استفاده می شده است. چاقوهای ساخته شده از فولاد کربنی راحت تر تیز می شود. علاوه بر این، تیزی آن را برای مدت طولانی تری نسبت به چاقوی فولادی ضد زنگ حفظ می شود.

متأسفانه، ماهیت فولادهای کربنی باعث می شود که راحت تر از فولاد ضد زنگ که در محیط های مرطوب، زنگ بزند. با این حال، می توان با روغن کاری منظم یک چاقوی کربنی این مشکل را برطرف کرد.

WD-40 یک روان کننده مفید برای ماشه کربن است و علاوه بر حذف اکسیداسیون، محافظت در برابر عناصر و اکسیداسیون آینده را فراهم می کند.

شما همچنین می توانید از پشم فولادی برای تمیز کردن یک چاقوی کربن زنگ زده استفاده کنید.


10 مدل از چاقوهای بزرگ سفری

داشتن ایده ای در مورد اینکه چگونه و کجا می خواهید از چاقوی بزرگ سفری خود استفاده کنید، اطمینان حاصل می کند که نوع مناسبی را برای هدف، نیازها و مهمتر از همه، محیط اطراف انتخاب می کنید. اگرچه انواع مختلفی از چاقو ها در دسترس هستند، در اینجا 10 مدل از بهترین نمونه های چاقوی بزرگ سفری را معرفی میکنیم که میتوانید مشخصات آنها را مطالعه کرده و حتی به صورت آنلاین خریداری نمایید.


چاقو سفری توماهاوک مدل T233

مشخصات محصول
ابعاد: 42x7x1 سانتی‌متر
وزن: 600 گرم
طول بلندترین تیغه: 250 میلی متر
نوع چاقو: دسته دار
نوع تیغه: فولاد آب دیده ضد زنگ و کند نشدنی
جنس دسته: چوب
تعداد ابزار: یک عدد
تعداد عملکرد: یک عدد

سایر توضیحات
– دارای کیف کمری بهمراه قلاب و جای آویز از کارابین یا کوله پشتی

– ضخامت چاقو 6 میل

– فولاد آب دیده ضدزنگ با سختی 52 راکور

– کاربردی و بسیار پرقدرت

-دسته چوب از جنس گردو

چاقوی سفری کلمبیا مدل Redsel

چاقوی سفری کلمبیا مدل Redsel با طراحی زیبا و کیفیت بی نظیری که دارد میتواند به سادگی در میان انبوهی از چاقوهای سفری موجود در فروشگاه ها اولین نگاه را به خود جذب نماید طول 36 سانتیمتر و وزن 350 گرم همراه با دسته پلاستیکی خوش دست و غلافی از جنس چرم طبیعی از مزیت های این چاقو میباشد ولی بزرگترین ویژگی این چاقو تیزی بسیار زیاد و فولاد مقاوم و سخت کاری شده آن است چاقوی سفری کلمبیا مدل Redsel جزو چاقو های پر فروش , خوش رخ و کاربردی و جدیدترین مدل سال 2022 میباشد.

چاقوی سفری کلمبیا مدل SOG

چاقو سفری کلمبیا مدل SOG یکی از بهترین چاقوهای کمپینگ و کوهنوردی , و طبیعت گردی است، این مدل چاقوی کلمبیا دارای غلاف کمری از جنس چرم طبیعی است. طراحی چاقوهای کلمبیا به‌گونه‌ای است که هم خوشدست بوده و هم هم طراحی بسیار زیبایی دارد که این طراحی زیبا باعث شده چاقوی کلمبیا بسیار خوش‌دست باشد. طول کل این چاقو 32 سانتی متر و طول بلندترین تیغه این چاقو 18 سانتی‌متراست. جنس دسته آن از چوب با کیفیت بالا بوده که در هنگام کار با چاقو دست را اذیت نمیکند. لازم به توضیح است که جنس تیغه این چاقو از فولاد آب دیده مقاوم بوده و نسبت به خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار خوبی دارد. ضخامت این چاقو 4 میلیمتر است. چاقو سفری کلمبیا مدل SOG کیف و قلاف کمری دارد که در هنگام کوهنوردی و طبیعت گردی میتوانید چاقو را روی کمر خود ببندید. این چاقو قدرت تخریب بسیار بالایی دارد اگر به دنلال یک چاقوی خوب برای طبیعت گردی و کوهنوردی هستید این چاقو یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در طبیعت و کوهنوردی است.

چاقوی سفری کلمبیا مدل SANSHU

چاقو سفری کلمبیا مدل SANSHU یکی از بهترین چاقوهای کمپینگ و کوهنوردی , و طبیعت گردی است که در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب هست و کاربرد بسیاری در سفر و کوهنوردی و طبیعت گردی دارد. این مدل چاقوی کلمبیا دارای غلاف کمری از جنس چرم طبیعی است. طراحی چاقوهای کلمبیا به‌گونه‌ای است که هم خوشدست بوده و هم هم طراحی بسیار زیبایی دارد که این طراحی زیبا باعث شده چاقوی کلمبیا بسیار خوش‌دست باشد. طول کل این چاقو 31 سانتی متر و طول بلندترین تیغه این چاقو 17 سانتی‌متراست. جنس دسته آن از چوب با کیفیت بالا بوده که در هنگام کار با چاقو دست را اذیت نمیکند. لازم به توضیح است که جنس تیغه این چاقو از فولاد آب دیده مقاوم بوده و نسبت به خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار خوبی دارد. ضخامت این چاقو 4 میلیمتر است. چاقو سفری کلمبیا مدل SANSHU کیف و غلاف کمری دارد که در هنگام کوهنوردی و طبیعت گردی میتوانید چاقو را روی کمر خود ببندید. این چاقو قدرت تخریب بسیار بالایی دارد اگر به دنبال یک چاقوی خوب برای طبیعت گردی و کوهنوردی هستید این چاقو یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در طبیعت و کوهنوردی است.

چاقوی سفری کلمبیا مدل MT5005

چاقو سفری کلمبیا مدل MT5005 جز چاقوهای شکاری می باشد . این چاقو برای سفر یک ابزار ضروری محسوب می شود. چاقو سفری چاقو سفری کلمبیا مدل MT5005 از جمله چاقوهایی است که برای بریدن و تکه تکه کردن چوب و شاخه های خشک نیز مناسب است. ضمنا غلاف چاقوی فوق از جنس چرم طبیعی و دارای جای کمری میباشد که حمل آن را بسیار راحت میکند. دسته ارگونومیک از جنس پلاستیک نرم آن ، در عین راحتی و استحکام بالا هنگام استفاده در ضربات متعدد به دست آسیبی نمی رساند و بسیار خوشدست و با دوام می باشد. چاقو سفری کلمبیا مدل MT5005 در محیط هایی با رطوبت بالا و حتی در تماس با آب نیز بدلیل کوتینگ و پوشش ضد زنگ آن می‌توان استفاده نمود. چاقو سفری کلمبیا مدل MT5005دارای غلاف خاص چرمی با کیفیت عالی می باشد و به عنوان یک محافظ در برابر گرد و غبار و اجسام مخرب می باشد. این چاقو مناسب افراد حرفه ای می باشد که در سفر بدنبال استفاده از یک چاقوی خوش دست می باشند. در صورت تمایل برای خرید یک چاقوی شکاری ، چاقو سفری کلمبیا مدل MT5005 می تواند بهترین انتخاب باشد.

چاقوی سفری توماهاوک مدل CHIBA

چاقو سفری توماهاوک مدل CHIBA یکی از بهترین چاقوهای کمپینگ و کوهنوردی , و طبیعت گردی است که در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب هست و کاربرد بسیاری در سفر و کوهنوردی و طبیعت گردی دارد. این مدل چاقوی توماهاوک دارای غلاف کمری از جنس چرم طبیعی است. طراحی چاقوهای توماهاوک به‌گونه‌ای است که هم خوشدست بوده و هم هم طراحی بسیار زیبایی دارد که این طراحی زیبا باعث شده چاقوی توماهاوک بسیار خوش‌دست باشد. طول کل این چاقو 28 سانتی متر و طول بلندترین تیغه این چاقو 14/5 سانتی‌متراست. جنس دسته آن از چوب با کیفیت بالا بوده که در هنگام کار با چاقو دست را اذیت نمیکند. لازم به توضیح است که جنس تیغه این چاقو از فولاد آب دیده مقاوم بوده و نسبت به خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار خوبی دارد. ضخامت این چاقو 4 میلیمتر است. چاقو سفری توماهاوک مدل CHIBA یک غلاف کمری با کیفیت دارد که در هنگام کوهنوردی و طبیعت گردی میتوانید چاقو را روی کمر خود ببندید. این چاقو قدرت بسیار بالایی دارد اگر به دنبال یک چاقوی خوب برای طبیعت گردی و کوهنوردی هستید این چاقو یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در طبیعت و کوهنوردی است.

چاقو سفری کلمبیا مدل Simich

چاقوی سفری کلمبیا مدل Simich جز کارد های شکاری محسوب می شود، این چاقو با داشتن اندازه 31سانتیمتر با کاربری راحت و استفاده از جنس فولاد ضد زنگ و کند نشدنی با بدنه تمام فلزی پوشش داده شده چاقوی سفری کلمبیا مدل Simich با دسته پلاستیکی و غلاف یک تکه و زیبای آن یک محصول کاربردی و گزینه مناسب برای خاص پسندان میبشاد این چاقو مناسب برای سفر،کمپینگ و کوهنوردی و طبیعت گردی و تمام امور مربوط به یک چاقو .. می باشد . چاقوی سفری کلمبیا مدل Simich یک چاقوی پرقدرت و بادوام میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چاقوی سفری کلمبیا مدل Maori

شاید شما نیاز به یک چاقوی همه کاره داشته باشید منظورمان از چاقوی همه کاره این است که هم به عنوان تبر, ساطور, چاقو بتوان از ان استفاده نمود , پیشنهاد ما به شما چاقوسفری کلمبیا مدل Maori است این چاقو با طول 48 سانتی متر و قدرت تخریب بالا و همچنین برندگی زیاد میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد در کنار این چاقو یک غلاف از چرم طبیعی با قابلیت اتصال از کاربین و کمر عرضه میگردد جنس دسته این چاقو از پلاستیک مقاوم میباشد که توسط سه عدد پیچ به آن متصل شده و امنیت جانی مصرف کننده را برای کار های سنگین تامین میکند جنس آلیاژ این چاقو فولاد سخت کاری شده ضد زنگ میباشد و لبه آن هنگام برخورد با اجسام سخت کج نمیشود رنگ کوره ای مقاوم مصرفی از دیگر ویژگیهای این چاقو میباشد.

چاقو سفری توماهاوک مدل k09

کیفیت مثال زدنی ، طراحی بسیار زیبا و مجذوب کننده، تیغه بسیار پر قدرت و قدرت تخریب بالا تنها بخشی از ویژگی های چاقو سفری توماهاوک مدل k09 به شمار می رود.ضخامت این چاقوی سفری 6 میل می باشد طول آن 38سانتی متر و عرض آن 8 سانتی متر و وزن آن حدود 550 گرم می باشد.از کاربردهای این چاقوی سنگین می توان به بریدن گوشت ، تکه تکه کردن استخوان و چوب و مناسب برای سفر و کمپین ها اشاره کرد .دسته ارگونومیک از جنس پلاستیک نرم آن ، در عین راحتی و استحکام بالا هنگام استفاده در ضربات متعدد به دست آسیبی نمی رساند و بسیار خوشدست و با دوام می باشد.چاقو سفری توماهاوک مدل k09 در محیط هایی با رطوبت بالا و حتی در تماس با آب نیز بدلیل کوتینگ و پوشش ضد زنگ آن می‌توان استفاده نمود. چاقو سفری توماهاوک مدل k09 دارای غلاف خاص چرمی با کیفیت عالی می باشد و به عنوان یک محافظ در برابر گرد و غبار و اجسام مخرب می باشد. این چاقو شکاری مناسب افراد حرفه ای می باشد که در سفر بدنبال استفاده از یک چاقوی خوش دست می باشند. در صورت تمایل برای خرید یک چاقوی شکاری سنگین ، چاقو سفری توماهاوک مدل k09 می تواند بهترین انتخاب باشد.

چاقوی سفری کلمبیا مدل ickzon

شاید شما نیاز به یک چاقوی همه کاره داشته باشید منظورمان از چاقوی همه کاره این است که هم به عنوان تبر, ساطور, چاقو بتوان از ان استفاده نمود , پیشنهاد ما به شما چاقو سفری کلمبیا مدل ickzon است این چاقو با طول 48 سانتی متر و قدرت تخریب بالا و همچنین برندگی زیاد میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد در کنار این چاقو یک غلاف از چرم طبیعی با قابلیت اتصال از کاربین و کمر عرضه میگردد جنس دسته این چاقو از پلاستیک مقاوم میباشد که توسط سه عدد پیچ به آن متصل شده و امنیت جانی مصرف کننده را برای کار های سنگین تامین میکند جنس آلیاژ این چاقو فولاد سخت کاری شده ضد زنگ میباشد و لبه آن هنگام برخورد با اجسام سخت کج نمیشود رنگ کوره ای مقاوم مصرفی از دیگر ویژگیهای این چاقو میباشد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید