خرید کیف کمری – 24 مدل پرفروش 2022

0
2820
خرید کیف کمری با راهنمای کامل - nevin.ir
خرید کیف کمری با راهنمای کامل - nevin.ir

خرید کیف کمری – 24 مدل پرفروش 2022

کیف کمری یکی از وسایلی است که در طبیعت و پیاده روی میتواند وسایل کوچک و مهم شما را در خود جا دهد. با خرید کیف کمری میتوانید وسایلی مانند: هندزفری موبایل، گوشی موبایل، کارت های بانکی، دوربین عکاسی کوچک، فندک و … را با خود هنگام پیاده روی یا کوهنوردی بدون سختی اضافی حمل کنید.

در خرید کیف کمری به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در خرید بهترین کیف کمری به چه مواردی باید توجه کنیم؟ - nevin.ir
در خرید بهترین کیف کمری به چه مواردی باید توجه کنیم؟ – nevin.ir

1- جیب‌ها

یکی از اولین چیزهایی که باید به آنها توجه کنید، جیب‌ها هستند: تعداد آنها، اگر زیپ دارند یک اولویت مهم می باشد و جایی که روی کیف کمری قرار دارند.

بسیاری از کیف ها دارای ساختار داخلی هستند، اما چند جای دیگر که باید بررسی شوند عبارتند از جیب اصلی و پشتی کیف، که برای ذخیره سازی با دسترسی آسان عالی هستند.

شما می توانید انواع اقلام اضافی مانند ژل ها و تنقلات را حمل کنید، و برخی از کیف های کمری حتی برای حمل بطری های مایع طراحی شده اند.

شما می توانید به راحتی و به سرعت به وسایلی که در حال حرکت هستید دسترسی پیدا کنید و وزن اضافی کمتر قابل توجه است.

از نظر ذخیره سازی بطری آب، برخی از مدل ها دارای جیب های خاص هستند، در حالی که برخی دیگر به اندازه کافی بزرگ هستند که یک بطری کوچک را در محفظه اصلی جا دهند.

2- کمربند

به کمربند توجه کنید که معمولاً قابل تنظیم است. حداکثر طول بند در میان توصیه های ما از 36 تا نزدیک به 62 اینچ است.

گزینه های ذخیره سازی، مانند حلقه های بند، برای پارچه اضافی پس از بستن بند، جزئیات کوچکی است که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به خاطر داشته باشید که کمربند پهن‌تر احتمالا راحت‌تر است، زیرا می‌تواند وزنی را که حمل می‌کنید به طور یکنواخت تقسیم کند.

برای خرید کیف کمری چگونه آن را ارزیابی کنیم؟

تیم نوین برای کمک به شما برای خرید کیف کمری مناسب برای خود، ویژگی های زیر را در کیف کمری را ارزیابی کرده اند: ظرفیت، تعداد جیب و جاگیری وسایل، طول بند، جنس پارچه کیف کمری، ابعاد خارجی و وزن آنها. در اینجا 21 مورد از بهترین کیف های کمری را برای دویدن و فراتر از آن معرفی کرده ایم که میتوانید توضیحات آنها را مطالعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.


لیست پیشنهادی 24 مورد از پرفروش ترین کیف های کمری


کیف کمری فوروارد مدل FCLT0104

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۳۳x۱۶x۱۱ سانتی‌متر
وزن: ۲۹۰ گرم
حجم داخلی: ۶ لیتر
جنس: برزنتی

ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
نحوه بسته شدن: زیپ
تعداد جیب خارجی: دو عدد
تعداد جیب داخلی: سه عدد

توضیحات جیب

دارای یک زیپ مخفی در قسمت پشتی کیف کمری دارای ۲ زیپ بزرگ در قسمت جلویی کیف کمری دارای دو جیب توری کش دار جهت قرار دادن وسایل و بطری نوشیدنی
نحوه حمل: رودوشی، تک بند، کمری، دستی
تعداد دسته: یک عدد

کیف کمری مدل NU-00696

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: سانتی‌متر
وزن: ۱۰۰ گرم
جنس: پارچه

ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو

نحوه بسته شدن: با زیپ
تعداد جیب خارجی: یک عدد
تعداد جیب داخلی: یک عدد
نحوه حمل: کمری

کیف کمری فوروارد مدل FCLT0103

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۳۳x۱۶x۱۱ سانتی‌متر

وزن: ۲۹۰ گرم

حجم داخلی: ۶ لیتر

جنس: برزنت

ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو

نحوه بسته شدن: زیپ

تعداد جیب خارجی: دو عدد

تعداد جیب داخلی: سه عدد

توضیحات جیب

دارای یک زیپ مخفی در قسمت پشتی کیف کمری دارای ۲ زیپ بزرگ در قسمت جلویی کیف کمری دارای دو جیب توری کش دار جهت قرار دادن وسایل و بطری نوشیدنی

کیف کمری گوگانا مدل 50064

کیف کمری «گوگانا» (Googana) دارای یک محفظه اصلی و سه محفظه زیپی مجزا است؛ همچنین دو محفظه پاکتی جهت دسترسی آسان تر در کنار و پشت کیف جهت دسترسی آسان‌تر به لوازمی همچون گوشی مبایل، شارژر و… تعبیه شده است. یک دسته جهت حمل آسان‌تر به صورت دستی در طراحی این کیف اعمال شده است. همچنین یک بند کمری قابل تنظیم جهت حمل روی کمر، و یک بند جهت اتصال به ران پا برای حمل آسان تر و با قابلیت جدا شدن تعبیه شده است. این کیف از برزنت ضدآب و قابل شست‌وشو تهیه شده است. دوخت تمیز و محکم، زیپ‌های روان و سرزیپ‌های فلزی مقاوم از دیگر ویژگی‌های این مدل از کیف کمری گوگانا است.

کیف کمری مدل S001

کیف کمری مدل S001 دارای شش عدد جیب بوده و جیب ها دارای فوم ضربه گیر میباشد.پارچه ی به کار رفته در این کیف کاملا ضد آب و سر زیپ های استفاده شده در این محصول نمره ی 10 بسیار مقاوم میباشند.همچنین این کیف دارای بند و قفل الگانس با کیفیت است .

کیف کمری برساد مدل B 403 plus

کیف کمری برساد مدل B 403 plus یک محصول حرفه ای با طراحی منحصر بفرد برای کوهنوردی، پیاده روی، مسافرت و تفریح، دوچرخه سواری و موتورسواری و استفاده روزمره می باشد. از نظر کاربردی نیز از کیف کمری برساد مدل B 403 plus می توان بصورت رودوشی و کمری استفاده کرد. همچنین شما می توانید وسایل مختلف از قبیل گوشی، پاوربانک، کیف پول، بطری آب، شارژر، هندزفری ، کلید و فلش و اجسام کوچک، مدارک، خودکار و دفترچه یادداشت، چراغ قوه، عینک دودی و … را با هم داخل کیف کمری برساد مدل B 403 plus براحتی قرار دهید و با خود به همراه داشته باشید. کیف کمری برساد مدل B 403 plus ، می تواند در سه حالت مورد استفاده قرار بگیرد. در زمان هایی که برای کوهنوردی یا پیاده روی از کیف استفاده می کنید، کیف را به کمر خود بسته و نوار پایینی کیف را تنظیم کنید و به پای خود ببندید. زمانی که بیشتر از کیف استفاده می کنید ؛ می توانید کیف را روی دوش خود به صورت تک دست و یا به صورت کج از شانه که کیف در جلو شما قرار بگیرد، قرار دهید. حالت های استفاده از کیف در تصاویر محصول مشخص می باشد. کیف کمری برساد مدل B 403 plus ، از برزنت با کیفیت، بافته شده از نخ پنبه ای و مقاوم در برابر خراش و ساییدگی و ضد آب می باشد. محفظه اصلی دارای ابعاد 20x12x10 سانتی متر با آستر اعلا و سربند برای بستن محفظه فضای مناسب را برای قرار دادن وسایل روزمره فراهم می کند. دو جیب در بغل، دو جیب جلو محفظه اصلی و زیر سردر کیف، یک جیب روی سردر و یک جیب بالای محفظه اصلی تعبیه شده است که برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده می شوند. همچنین محل نصب کلید و چسب برای نصب اتیکت روی محصول کار شده است. بند کمری کیف برای دور کمر از 74 سانت تا 117 سانت و بند پایین دور پا نیز از 48 سانت تا 85 سانت متغیر است. نوارهای مورد استفاده از بهترین نوارهای موجود با مقاومت و دوام بالا می باشد. همچنین قفل ها و یراق کیف از بهترین مواد اولیه دارای طراحی خاص و مقاوم می باشند. زیپ و سرزیپ ها از بهترین مواد پلاستیکی که تحمل فشار بالایی دارند و بصورت روان روی زیپ کار می کنند. قسمت هایی از کیف که فشار بیشتری را تحمل می کند، دوخت الیک خورده که مقاومت کیف را بسیار بالا می برد. ظرفیت کیف حدود 4 لیتر می باشد.

کیف کمری مدل کیان کد KYN-028-SH

کیف کمری مدل کیان، تمام چرم طبیعی نبوک است که علاوه بر زیبایی، دوام بسیار بالایی دارد. دارای بند چرم طبیعی برای استفاده دور کمر و روی شانه بصورت ضربدری و ابعاد قسمت اصلی مستطیل شکل آن 24×15 سانتی متر است. قسمت جلوی کیف دارای 3 جیب مجزا مخصوص اقلام کوچک سفری و دو جیب زیپدار کوچک مخصوص اشیای کوچکی که احتمال گم شدنشان بالاست. یک جیب زیپدار جلوی کیف و داخل کیف هم از یک فضای یک تیکه که بوسیله زیپ قابل بسته و باز شدن است. تمامی یراق آلات استفاده شده در این محصول همگی از جنس سرب با آبکاری ثابت است که دوام آن را دو چندان میکند.

کیف کمری فوروارد مدل FCLT0106

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۳۹x۲۰x۱۴ سانتی‌متر

وزن: ۲۶۰ گرم

حجم داخلی: ۱۰ لیتر

جنس: برزنتی

ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو

کیف کمری اسپیور مدل 2X32A

مشخصات محصول

جنس: پنبه، جودون

نحوه بسته شدن کیف و کوله: زیپ
قابل استفاده برای: آقایان و بانوان
آستر: پلی استر
ابعاد: ۳۰x۱۵x۳ سانتی‌متر

کیف کمری مدل FK9101

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۳۵x۱۹x۱۷ سانتی‌متر
وزن: ۳۳۰ گرم
جنس: پلی‌استر
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو

کیف کمری مدل NK-M42

کیف کمری مدل NK-M42 یک کیف سبک و کم حجم با طراحی خاص و زیبا مناسب برای افرادی که روزانه وسایل زیادی را با خود حمل می کنند.همچنین قابلیت استفاده برای کوهنوردی ،پیاده روی،دوچرخه سواری ،ورزش و مسافرت را برای افردا مهیا می سازد. ابعاد این کیف 30x17x12 و وزن ان 230 گرم است ، بدنه این کیف کاپشنی مات می باشد و تا حد زیادی در برابر نفوذ اب را می گیرد.این کیف دارای دو محفظه زیپی بیرونی و سه محفظه داخلی و دارای یک بند با قابلیت تنظیم دور کمر و گردن را دارد.

کیف کمری پکینیو کد 6037

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۳۰*۱۵*۱۵ سانتی‌متر
وزن: ۱۰۰ گرم
حجم داخلی: ۲ لیتر
جنس: نیمه سخت، برزنت

ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
نحوه بسته شدن: زیپ
تعداد جیب خارجی: یک عدد
تعداد جیب داخلی: یک عدد
نحوه حمل: کمری، دستی
تعداد دسته: یک عدد

کیف کمری مدل Belt 2 کد 39014

کیف کمری «دیوتر» مدل «Belt 2» از‌جمله محصولات مناسب موجود است که با اندازه‌ی متناسبش انتخابی عالی برای نگهداری وسایل ضروری و نسبتا کوچک است. این محصول ابعادی برابر با 16 × 8 × 33 سانتی‌متر دارد و برای نگهداری و حمل تلفن‌همراه، دسته‌کلید، کارت‌های اعتباری و سایر لوازم ضروری در طول روز قابل‌استفاده است. این کیف شامل یک محفظه‌ی اصلی و دو جیب بیرونی است تا با خیالی آسوده بتوان وسایل گوناگون را داخل کیف جا داد. برای این محصول دو بند در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها برای بستن کیف دور کمر مناسب است. دسته‌ی کوچکی که در قسمت بالای کیف قرار دارد نیز برای حمل دستی آن قابل‌استفاده است. یکی از ویژگی‌های جالب این مدل، قابلیت شست‌وشوی آن است. به این‌معنا که در صورت کثیف شدن می‌توانید این کیف را با دست شست‌وشو دهید. مدل «Belt 2» از نوعی پارچه ساخته شده که علاوه بر دارا بودن وزن کم، مقاومت بالایی دارد و ضدآب است؛ بنابراین گذشت زمان یا رطوبت، آسیب به آن نخواهد زد. با خریداری این کیف جادار و باکیفیت و بستن آن دور کمر به‌سادگی می‌توانید به فعالیت‌های روزمره‌تان بپردازید و درعین‌حال تمام وسایل ضروری را نیز همراه داشته باشید.

کیف کمری مدل WB 037

بهترین کیف کمری در فضای باز که می توانید پیدا کنید. پارچه نایلون/لایکرا برای از بین بردن رطوبت، خشک شدن سریع، کشش و نرمی فوق العاده در برابر پوست شما. این ماده سبک وزن است، بنابراین وقتی آن را می‌پوشید تقریباً نمی‌توانید آن را حس کنید و بسیار نرم و قابل تنفس است، به راحتی روی بدن شما می‌نشیند و حرکت نمی‌کند، تکان نمی‌خورد و جهش نمی‌کند . دیگر نیازی به جستجوی اندازه مناسب کمربند دویدن ندارید. بسته کمری دویدن متناسب با اندازه های دور کمر از 27 اینچ تا 44 اینچ با بند الاستیک و قابل تنظیم، نگهدارنده تلفن همراه برای دویدن که برای همه اعضای خانواده شما مناسب است. برای اکثر گوشی های هوشمند از جمله Apple iPhone 5S, 5C, 6, 6 plus, 7. Samsung Galaxy Note Series & Samsung Galaxy Series; SONY، LG، یا هر تلفن هوشمند دیگری که سازگار است. وسایل با ارزش خود را در حین انجام ورزش خشک نگه دارید (کاملاً ضدآب نیستند) و برای مدت طولانی در معرض آب یا باران زیاد قرار نگیرید. سه جیب بسته فانی جادار برای وسایل با ارزش خود، آن را دور کمر خود قرار دهید، با پیراهن یا ژاکت بپوشانید. ایده آل برای ذخیره وسایل ضروری شما در در مکانهای شلوغ با ازدحام جمعیت، بیشتر گوشی های هوشمند، پاسپورت، کلید، کارت های اعتباری، پول، ژل های انرژی در آن جای دهید. سوراخ روی کیف برای هند فری و شنیدن موسیقی دلپذیر در دویدن است. برای تمام انواع ورزش ها از جمله پیاده روی، دویدن،دوچرخه سواری، ورزش در باشگاه و غیره عالی است.

کیف کمری دیوتر مدل Belt 1 کد 2021

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۲۳x۱۴x۷ سانتی‌متر

وزن: ۱۱۰ گرم

حجم داخلی: ۱.۵ لیتر

جنس: پارچه

پلی‌استر: پلی‌آمید

ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو

کیف کمری مدل تاکتیکال کد E24

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۲۷x۱۹x۱۷ سانتی‌متر
وزن: ۲۲۰ گرم
حجم داخلی: ۸ لیتر
جنس: برزنت، پلی‌استر

قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر مه، مقاومت در برابر نفوذ باد

کیف کمری پکینیو مدل 6094

کیف کمری پکینیو 6094 یکی از بهترین کیف کمری های این شرکت است که دارای ویژگی های زیادی از جمله قابلیت استفاده رودوشی را دارد . کیف کمری پکینیو 6094 برای صعود های سبک یا حرفه ای طراحی 6094 شده است . پارچه 420d nylon ، پارچه ای بسیار مقاوم در برابر آب و سایش است که مقاومت محصول را افزایش می دهد . شرکت پکینیو برای عمر بیشتر این محصول از پارچه 600d nylon برای زیره این کیف کمری استفاده کرده که مقاومت بیشتری نسبت به پارچه رویی دارد . سرزیپ های این محصول مارک YKK هستند که یکی از بهترین مارک های زیپ است .کیف / کوله 6094 پکینیو ( کله گاوی ) قابل استفاده به صورت کمری ، دوشی و کوله پشتی است. بلطف این ویژگی و حجم 5 لیتری اش می توان آن را برای استفاده شهری، مسافرت، پیاده روی طولانی مدت و برنامه های چند ساعته فضای باز مورد استفاده قرار داد.

کیف کمری دکتلون مدل FORCLAZ Travel 100 2 L

کیف کمری فورکلاز مدل Travel 100 یک کیف کمری کامل با حجم 2 لیتر است که می‌تواند به ابعاد 10 × 10 سانتی‌متر جمع شده و داخل جیب، کیف یا حتی داشبرد خودرو قرار بگیرد. کیف کمری Forclaz تاشو برای استفاده‌ها روزمره و طبیعت گردی طراحی شده و دارای یک تسمه کمری و گیره با کیفیت است. روی این محصول یک جیب اصلی ( محفظه 2 لیتری ) و یک جیب جانبی رویی برای نگهداری لوازم جانبی به همراه یک جیب زیپ‌دار پشتی برای نگهداری پول و لوازم ارزشمند جهت ایمنی بیشتر تعبیه شده که می‌تواند برای حمل انواع لوازم و تجهیزات دم‌دستی و جانبی مورد استفاده قرار بگیرد.

کیف کمری دیوتر کد 2021 Pulse 3

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۶۰x۲۰x۵ سانتی‌متر
وزن: ۲۵۰ گرم
جنس: پارچه

نرم: پلی‌استر
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
نحوه بسته شدن: زیپ

کیف کمری پیکتت.فاینو مدل RH09

گوش دادن به موسیقی در باشگاه و حین ورزش بسیار لذت بخش و نشاط آور است. اگر اهل دویدن در فضای باز هستید احتمالا نگهداری از موبایل، هدفون، کلید و کارت های اعتباری یکی از دغدغه های شماست. کیف کمری برند پیکت.فاینو با داشتن جیب ها و محفظه هایی جهت نگهداری از لوازم بسیار کارامد می باشد. زیپ ها و پارچه استفاده شده ضد آب بوده و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم هستند. کیف کمری پیکت.فاینو قابل استفاده برای سایز کمر 70 تا 120 سانتی متر است. این کیف ورزشی مناسب برای گوشی های تا 6.7 اینچ می باشد.

کیف کمری والنتیر مدل V 169810 - 1500042

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۳۶ × ۱۲.۵ × ۷ سانتی‌متر
وزن: ۲۰۰ گرم
جنس: برزنت
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو

کیف کمری پکینیو مدل KA9599

پکینیو ( Pekynew ) یکی از شرکت های موفق و پیشرو در زمینه تولید وسایل و تجهیزات کوهنوردی است. کیف کمری پکینیو مدل KA9599 یکی از بهترین کیف های کمری این شرکت است که دارای ویژگی های زیادی از جمله قابلیت استفاده کمری و رو دوشی را دارد. کیف کمری پکینیو مدل KA9599 برای صعود های سبک و حرفه ای طراحی شده است. پارچه Nylon420D ، پارچه ای بسیار مقاوم در برابر آب و سایش است که مقاومت محصول را افزایش می دهد. شرکت پکینیو برای عمر بیشتر این محصول از پارچه Nylon600D برای زیره این کیف کمری استفاده کرده که مقاومت بیشتری نسبت به پارچه رویی دارد . از دیگر نقاط قوت این محصول از استفاده از زیپ ها و سر زیپ های با کیفیت است.

کیف کمری پیکتت.فاینو مدل PF104

اگر اهل ورزش کردن و دویدن در فضای باز هستید احتمالا نگهداری از موبایل، هدفون، کلید و کارت های اعتباری یکی از دغدغه های شماست. داشتن یک کیف همراه که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم یک فضای کافی برای لوازم شخصی شما، پیشنهاد ماست. کیف کمری برند پیکتت.فاینو با داشتن جیب ها و محفظه هایی جهت نگهداری از لوازم بسیار کارامد می باشد. زیپ ها و پارچه استفاده شده ضد آب بوده و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم هستند. یک ال ای دی با قابلیت فلاشر (هشدار) در قسمت جلوی کیف طراحی شده که از طریق درگاه Micro USB قابل شارژ است. کیف کمری پیکتت.فاینو قابل استفاده برای سایز کمر 67 تا 180 سانتی متر است. این کیف ورزشی مناسب برای گوشی های تا 6.7 اینچ می باشد

کیف کمری فرینو مدل Shield کد 2021

مشخصات محصول

ابعاد خارجی: ۱۹x۱۸x۵ سانتی‌متر
وزن: ۵۰ گرم
جنس: پارچه
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
نحوه بسته شدن: بندی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید