راهنمای فوری انتخاب کیف کمک های اولیه سفری در 2021

0
3721
خرید کیف کمک های اولیه - nevin.ir
ارزان ترین جعبه کمک های اولیه و راهنمای خرید - nevin.ir

به همراه داشتن بسته کمک های اولیه در سفر یک نیاز ضروری است که بیشتر افراد آن را نادیده میگیرند. نه به فضای زیادی نیاز دارد نه وسایل سنگینی باید با خود حمل کنید. آن چیزی که مهم است حمل یک کیف کمک های اولیه سفری در درون بهترین کوله پشتی تان است. با ما همراه شوید تا نحوه انتخاب بهترین بسته کمک های اولیه در سفرهای کوتاه مدت یا بلند مدت را یاد گرفته و یک بسته جمع و جور تهیه نمایید.

با انتخاب کیف کمک های اولیه سفری کوچک از وسایل ضروری امنیت خود را تا حدی میتوانید در هنگام ایجاد حوادث کوچک حفظ نمایید. پس به جای حمل وسایل اضافی که به آن ها شاید نیاز هم نخواهیم داشت این بسته کوچک را در کیف تان جای دهید.

راهنمای خرید کیف کمک های اولیه سفری - nevin.ir
وسایل ضروری کیف کمک های اولیه

قبل از هر سفر محتوای کیف کمک های اولیه سفری یا جعبه کمک های اولیه را بررسی نمایید. امکان دارد در اثر گذشتن تاریخ مصرف دارو، بانداژها و پمادها دیگر قابل استفاده نباشند.

چگونه جعبه یا کیف کمک های اولیه سفری تهیه کنم؟

اندازه

تولیدکننده گان کیت های کمک های اولیه معمولاً جعبه کمک های اولیه برای پیاده روی های یک روزه برای گروهی از افراد طراحی کرده اند. این مدل کیت ها برای گروه های بزرگتر به سادگی شامل وسایل بیشتری است که شما از آنها استفاده می کنید، مانند باند و داروهای ضد درد. ابزارهای پزشکی مانند دماسنج، موچین یا آتل.

مسافت سفر

معمولاً تعداد روزهای تخمینی را در توضیحات محصول کیت پیدا خواهید کرد.

فعالیت سفر

به عنوان مثال سازندگان کیت ممکن است کیسه ای کاملاً ضدآب داشته باشند که مناسب فعالیت های آبی مانند پارو زدن در قایق باشد. در هنگام برنامه ریزی برای انجام کارهای سبک و سریع مانند دویدن، کیت های کوچکتر و سبک تر مناسب هستند. کیت های بزرگتر و جامع تر برای فعالیت هایی مانند کمپینگ اتومبیل منطقی هستند.

کیت های جامع

حتی اگر نمی دانید چگونه از همه چیز استفاده کنید، تهیه کیت با ابزار و وسایل پیشرفته می تواند ارزشمند باشد. همچنین با آموزش کمک های اولیه می توانید به کیت خود تسلط بیشتری داشته باشید.

به اتفاقات غیرمنتظره هم فکر کنید

خطرات سفر: به عنوان مثال حشره های سمی و کنه ها در طبیعت امکان دارد در طبیعت وجود داشته باشند، پس از آنها غافل نباشید و وسایل ضروری برای مقابله با اینجور حوادث حتما در جعبه یا کیف کمک های اولیه سفری شما باشد.  

نیازهای ویژه: مثال: اگر به داروهای تجویزی در شهر نیاز دارید، باید آنها را به جعبه کمک های اولیه در فضای باز خود اضافه کنید. در سفرهای گروهی، اعضای نظرسنجی را انجام دهید تا همه از لوازم ویژه موجود در لباس هر شخص مطلع شوند.

چند کیف کمک های اولیه باید تهیه کنید؟

همیشه یک کیف جداگانه بسته بندی کنید: حتی اگر شخص دیگری یک کیف بزرگ برای گروه شما داشته باشد، شما باید بتوانید خراش های پوستی را درمان کنید. و شخصی که کیت گروه را حمل می کند ممکن است همیشه نزدیک شما نباشد.

چندین کیف کمک های اولیه سفری را در نظر بگیرید: برای مدت یک روز، گشت و گذار با کوله پشتی و دوچرخه سواری از بسته مشابهی استفاده نکنید.

اجزای کیف کمک های اولیه خود را آماده کنید

برای نگهداری هر چیزی به یک کیسه ضد آب نیاز دارید. شما همچنین ممکن است به دسته ای از کیسه های پلاستیکی قفل دار، بطری های پلاستیکی قرص و نشانگر و نوار ضد آب برای برچسب زدن به وسایل نیاز داشته باشید. پس از آن، مسئله خرید یا جمع آوری وسایل برای پر کردن کیف کمک های اولیه شماست.

در اینجا برخی از موارد ضروری اساسی را در زیر قید کرده ایم. برای اینکه لیست کاملتری داشته باشید، به چک لیست کمکهای اولیه خود مراجعه کنید.

بانداژ

باند چسب زخم در سایزهای مختلف

گاز پانسمان

چسب ورزشی

دارو و پماد / لوسیون

ایبوپروفن

پمادهای آنتی بیوتیکی

قرص معده

قرص ضد اسهال

نمک های کم آبی

داروهای تجویزی

ابزارهای اساسی

موچین

آینه کوچک

قیچی با نوک ضخیم

تیغ یا چاقو

اقلام متفرقه

کیت های مقابله با نیش زنبور و مار

حوله های ضدعفونی کننده

پانسمان سوختگی

آتل و پوشش های الاستیک

دستورالعمل های کمک های اولیه

دستورالعمل های لازم کمک های اولیه - nevin.ir
دستورالعمل های کمک های اولیه

همیشه یک راهنمای مرجع سریع یا یک کتابچه جامع تر همراه داشته باشید که نحوه انجام کمک های اولیه را توضیح دهد. تولیدکنندگان کیت به کیفیت راهنمای خود بسیار توجه می کنند، بنابراین شما نیز باید همین کار را انجام دهید.

لوازم اولیه کمک مخصوص سفر

باید کیت مونتاژ شده در منزل خود را با تجهیزات اضافی برای یک سفر طولانی تر یا لوازم ویژه برای مقصد، فعالیت و اعضای گروه خود اضافه کنید.

سایر موارد ضروری ایمنی در فضای باز

برخی از ملزومات با کمک های اولیه ارتباط نزدیک دارند: یک پتو منعکس کننده گرما (برای جلوگیری از هیپوترمی یا کمک به درمان شوک)، ضد آفتاب و ضد عفونی کننده دست در کیف کمک های اولیه سفری خود داشته باشید.

به همراه داشتن یک دستگاه GPS ماهواره ای می تواند نجات دهنده زندگی در شرایط سخت باشد. قوی بودن سیگنال و جزئیات عملیاتی متفاوت است، اما هرکدام می توانند نیاز شما به امداد و نجات و موقعیت مکانی شما را به عوامل اضطراری منتقل کنند.

آموزش کمک های اولیه

حتی اگر بهترین و کامل ترین کیف کمک های اولیه سفری با تجهیزات ضروری را به همراه داشته باشید اما آموزش های لازم برای استفاده از آنها را فرا نگیرید بی فایده است.

کمک های اولیه همانطور که از نامش پیداست ماهیت واقعی کمک پزشک را بیان نمی کند. آموزش به شما کمک می کند تا از ترس و شوک اولیه پاسخگویی به شرایط اضطراری عبور کنید. آمادگی کامل برای مقابله با یک حادثه جدی از قبل می تواند تفاوت ایجاد کند.

نتیجه گیری

شما می توانید با خواندن کتاب های کمک های اولیه، مشاهده فیلم های آموزشی که حتی به صورت رایگان هم در اینترنت وجود دارند و یا شرکت در دوره های کمک های اولیه که توسط جمعیت حلال اهمر استان ها برگزار می شود دانش خود را در این زمینه توسعه داده و بعد نسبت به تهیه کیف کمک های اولیه سفری اقدام نمایید.

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید