خرید ماگ سفری + راهنمای خرید + 20 مدل پرفروش

0
2172
خرید ماگ سفری - nevin.ir
خرید ماگ سفری - nevin.ir

خرید ماگ سفری + راهنمای خرید + 20 مدل پرفروش

مطالعه آسان بستن

ماگ سفری چیست؟

ماگ سفری یک لیوان قابل استفاده مجدد است که نوشیدنی ها را عایق می کند و برای استفاده در حین حرکت طراحی شده است. آنها به طور کلی با فولاد ضد زنگ دو جداره یا پلاستیک برای بهبود دوام و کنترل دما ساخته می شوند.

در خرید ماگ سفری به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در خرید ماگ های سفری به چه مواردی باید توجه کنیم؟ - nevin.ir
در خرید ماگ های سفری به چه مواردی باید توجه کنیم؟ – nevin.ir

درجه حرارت

یکی از وظایف اصلی ماگ سفری نگهداری محتویات آن در دمای مناسب است. این بدان معناست که نوشیدنی های گرم باید گرم بمانند در حالی که نوشیدنی های سرد باید سرد بمانند. پس ماگ شما باید حتما این ویژگی را داشته باشد.

درپوش مقاوم

از آنجایی که ماگ سفری برای استفاده در حین حرکت ساخته شده است، یک درپوش عایق ضد نشتی ضروری است. ماگ های سفری که دارای درب های مهر و موم شده با قطرات کمی هستند امتیاز بیشتری در این زمینه کسب میکنند.

اندازه

ماگ های سفری باید به خوبی در جا لیوان ماشین یا حتی در جیب کناری کوله پشتی قرار بگیرند. به این ترتیب، مسافران مجبور نیستند هنگام سفر آنها را با دست حمل کنند. ماگ هایی که می توانند به راحتی در این فضاها قرار بگیرند یعنی اندازه مناسبی دارند که امتیاز بیشتری کسب میکنند.

ویژگی های اضافه شده

در خرید ماگ سفری باید به این نکته توجه کنیم که هر ماگ ویژگی های خاص خود را دارد که آن را از بقیه ماگ ها متمایز می کند. این می تواند هر چیزی از درب قابل تنظیم گرفته تا دسته ارگونومیک باشد. ماگ های مسافرتی که ویژگی های اضافی مفیدی داشتند امتیاز بیشتری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: خرید فلاسک با راهنمای کامل

سوالات متداول

آیا می توانم ماگ مسافرتی خود را برای گرم کردن نوشیدنی خود در مایکروویو قرار دهم؟

به هیچ عنوان لیوان مسافرتی خود را در مایکروویو قرار ندهید. این لیوان ها از فلز و پلاستیک ساخته شده اند و در هنگام مایکروویو پتانسیل آتش گرفتن را دارند. اگر لیوان مسافرتی شما به درستی کار می کند، نوشیدنی شما باید ساعت ها گرم بماند.

ماگ های مسافرتی چگونه گرما را برای مدت طولانی حفظ می کنند؟

به دلیل طراحی دو جداره و درب های عایق، گرما را برای مدت طولانی تری نسبت به فنجان های قهوه قابل استفاده مجدد حفظ می کنند. این ویژگی ها یک محفظه هواگیر ایجاد می کند که از خروج گرما جلوگیری می کند.

آیا می توانم با خرید ماگ سفری آن را برای تهیه قهوه استفاده کنم؟

متأسفانه برای قهوه سازها، ماگ های مسافرتی به گونه ای طراحی نشده اند که مانند پرس فرنچ عمل کنند. بیشتر ماگ های فولادی ضد زنگ برای نگهداری قهوه طراحی شده‌اند اما نه برای دم کردن.

برای راحتی انتخاب شما مدل های پرفروش را برایتان معرفی کردیم که میتوانید با مطالعه توضیحات و مشخصات هر محصول ماگ مورد علاقه خود را خریداری نمایید.


20 مدل پرفروش ماگ سفری


ماگ سفری استنلی مدل The Quick Flip گنجایش 0.47 لیتر

ماگ کوهنوردی استنلی مدل QUICK FLIP 470ml یک ماگ بسیار کاربردی و مناسب جهت استفاده در کوهنوردی ، کمپینگ ، طبیعت گردی و سفر بوده که توسط کمپانی آمریکایی STANLEY ارائه شده است.ماگ استنلی مدل QUICK FLIP 470ml ، از بدنه ای با ساختار استیل ضد زنگ و مقاوم 18/8 و دیواره های دوجداره تشکیل شده و قادر است تا 7 ساعت نوشیدنی های سرد ، 5 ساعت نوشیدنی های گرم و 30 ساعت قطعات یخ را در خود نگهداری نماید. از ویژگی حائظ اهمیت در این ماگ استفاده از سیستم حرفه ای و پر طرفدار QUICK-FLIP میباشد ، این سیستم به کاربر این امکان را میدهد تا با فشار دادن دکمه و بدون باز نمودن درب اصلی بتواند از نوشیدنی داخل ماگ استفاده نماید.

ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee ظرفیت 0.5 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد : ۱۷ × ۷ × ۷ سانتی‌متر
وزن: ۲۶۵ گرم
گنجایش: ۰.۵ لیتر
جنس: پلاستیک
نوع سری: ضامنی

ماگ سفری نسپرسو مدل نومد گنجایش 0.3 لیتر

ماگ سفری نسپرسو مدل Nomad با گنجایش 0.3 لیتر، از استیل ضد زنگ دو جداره برای عایق حرارتی ساخته شده تا برای شما در محل کار، باشگاه، پارک، پیاده روی طولانی یا روزانه قابل استفاده باشد. درپوش بسیار حرفه ای و محکم این ماگ ، از هرگونه نشتی ای جلوگیری میکند.این محصول تا 6 ساعت دارای قابلیت نگهداری سرما و یا گرما را نیز دارد.

ماگ سفری مدل YETI گنجایش 0.380 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۷x۷x۱۵ سانتی‌متر
وزن: ۲۰۰ گرم
گنجایش: ۰.۳۸۰ لیتر
جنس: استیل
قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی: قابلیت حفظ دما

ماگ سفری استنلی مدل 10-02874-008

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۵ × ۱۰ × ۱۴ سانتی‌متر
وزن: ۳۶۲ گرم
گنجایش: ۰.۷ لیتر
جنس: فولاد ضد زنگ

توضیحات دما

– قابلیت نگهداری گرما تا ۱ ساعت – قابلیت نگهداری سرما تا ۷ ساعت – قابلیت شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی

ماگ سفری استارباکس کد Stb00 گنجایش 0.5 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۸x۸x۱۹ سانتی‌متر
وزن: ۲۰۰ گرم
گنجایش: ۰.۵ لیتر
جنس: اسیل ضد زنگ
نوع سری: پیچی

ماگ سفری مدل Coff-5560 گنجایش 0.550 لیتر

ماگ سفری فوق ، دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ مدل 304 ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.‌این موضوع باعث می شود که به هنگام عدم استفاده از تغییر دما و یا ریخته شدن مایعات درون ماگ جلوگیری بعمل آید.‌ارتفاع آن 20 سانتی متر است لذا مناسب قرارگیری در نگه دارنده های لیوان اکثرخودروها می باشد.‌حجم این ماگ 550 میلی لیتر است که حجم مناسب به نظر می رسد.

ماگ سفری دور سیلکونی orginal01 گنجایش 0.45 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۷x۷x۱۸ سانتی‌متر
وزن: ۳۰۰ گرم
گنجایش: ۰.۴۵ لیتر
جنس: داخل استیل دوجداره ۳۰۴ دور سیلیکونی
نوع سری: آسان نوش

ماگ سفری مدل CTM 400 گنجایش 0.4 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۷x۷x۱۷ سانتی‌متر
وزن: ۴۰۰ گرم
گنجایش: ۰.۴ لیتر
جنس: استیل ضد زنگ ۳۰۴
نوع سری: پیچی

ماگ سفری مدل S4 گنجایش 0.5 لیتر

اگر قصد دارید برای سفر یا کوهنوردی یک لیوان یا فلاسک یا ماگ مناسب خریداری کنید، این ماگ سفری دو جداره با طراحی خاص خود و 4 رنگ جذاب، پیشنهادی عالی برای شماست که علاوه بر دارا بودن یک درپوش پیچی، دیواره دو جداره و ضد تعریق دارای یک صافی برای دم کردن چای و دمنوش نیز است، عایق این ماگ از جنس با عالی و با کیفیت استیل است و قابلیت حفظ دمای نوشیدنی‌های گرم تا 8 ساعت و نوشیدنی های خنک تا 10 ساعت را دارد؛ به‌این‌ترتیب بعد از آماده کردن مایعات دلخواهتان و ریختن آن داخل ماگ، درپوش را به‌خوبی ببندید تا برای مدت طولانی دمای نوشیدنی حفظ شود. درپوش نیز به خوبی روی بدنه چفت می‌شود تا هنگام حرکت کردن، مایعات به بیرون نشت نکنند. استیل به‌کاررفته در ماگ با لایه‌ی نسبتا ضخیم پلاستیکی نیز پوشانده شده است. دسته‌ی تعبیه شده در کنار بدنه نیز پلاستیکی است تا دمای مایعات داخل ماگ به‌خصوص نوشیدنی‌های داغ به انگشتان دست آسیب نزند و از نظر کیفیت در سطح عالی قرار دارد و در کوهنوردی و کمپینگ می‌تواند جایگزینی خوب برای فلاسک‌های بزرگ و حجیم باشد و برای مصارفی مانند نگهداری قهوه، دمنوش و انواع نوشیدنی سرد و گرم گزینه مناسبی است.

ماگ سفری مدل تراول گنجایش 0.5 لیتر

این مدل ماگ برای استفاده در اتومبیل و مسافرت بسیار مناسب می باشد.هم جهت نوشیدنی سرد و هم نوشیدنی گرم از آن استفاده می شود.دارای دو قفل مجزا و نی می باشد.این مدل ماگ دو جداره بوده و جنس آن ازاستیل دو جداره ضد زنگ و مقاوم می باشد.میزان ساعات حفظ دمای آن بین شش تا هشت ساعت می باشد.حجم آن نیز 500 میلی لیتر می باشد.

ماگ سفری دبلیو ام اف مدل Motion گنجایش 0.5 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۸x۸x۲۱ سانتی‌متر
وزن: ۳۵۰ گرم
گنجایش: ۰.۵ لیتر
جنس: استیل
نوع سری: ضامن

ماگ سفری مدل HC450 گنجایش 0.450 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۷.۵x۷.۵x۱۶ سانتی‌متر
وزن ۲۵۰ گرم
گنجایش: ۰.۴۵۰ لیتر
جنس: استیل ۳۰۴

قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی: قابلیت حفظ دما

ماگ سفری مدل همزن دار گنجایش 0.380 لیتر

ماگ همزن دار محصولی منحصر بفرد است که با یک آهنربای کوچک و به سادگی نوشیدنی و یا هر مایعی را مخلوط می کند. فناوری ماگ مغناطیسی با یک آهنربای تعبیه شده در زیر دستگاه عمل میکند و با فشردن یک دکمه در زمان کوتاه نوشیدنی شما را آماده می کند. در محل کار، منزل یا در سفر می توانید از این محصول استفاده کنید. این لیوان همزن گزینه بسیار مناسبی برای هدیه نیز می باشد.

ماگ سفری مدل TM-CL ظرفیت 0.38 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۶.۵x۶.۵x۱۷ سانتی‌متر
وزن: ۲۲۵ گرم
گنجایش: ۰.۳۸ لیتر
جنس: استیل
نوع سری: پیچی

ماگ سفری مدل CC-35 گنجایش 0.350 لیتر

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۲x۸x۱۲ سانتی‌متر
وزن: ۳۴۰ گرم
گنجایش: ۰.۳۵۰ لیتر
جنس: استیل ضد زنگ ۳۰۴
نوع سری: پیچی

ماگ سفری تفال مدل 43231

ماگ سفری «تفال» مدل «43231» از ابعاد و گنجایشی کوچک برای حمل در کیف یا استفاده روزمره برخوردار است. جنس بدنه‌ این فلاسک مقاوم و از استیل بوده همچنین دارای روکشی پلاستیکی دور خود است که علاوه بر زیبایی به حمل و جلوگیری از خش و ضربه به بدنه آن کمک می‌کند. این ویژگی باعث دوام محصول و وزن کم این فلاسک شده که باعث حمل آسان نیز می‌شود. در عین حال که نوع سری پلاستیکی آن روی وزن کم این فلاسک نیز بی تاثیر نبوده است. ابعاد و ظرفیت این ماگ نیز امکان استفاده در هنگام تفریح یا روزمره را فراهم می‌کند. از ویژگی که باید به آن اشاره کرد قابلیت نگهداری مایعات به صورت سرد یا گرم تا زمانی مشخص است تا بتوانید نوشیدنی مورد علاقه خود را در مدت زمان بیشتری به همراه داشته و میل کنید. ماگ سفری تفال مدل 43231 با روکش پلاستیکی و بدنه استیل انتخابی سنجیده در داشتن یک ماگ باکیفیت است.

ماگ سفری استنلی مدل Never Leak کد F2021 گنجایش 0.470 لیتر

ماگ کلاسیک سری neverleak استنلی، یک ماگ دوجداره و عایق است که از استینلس استیل 18/8 (SS 304) ساخته شده و از دمای مواد داخل خود تا 7 ساعت داغ و 10 ساعت سرد نگهداری می‌کند همچنین قالب‌های یخ تا 30 ساعت درون آن حفظ می‌شوند. این ماگ در انواع کاپ هولدرهای ماشین قرار می‌گیرد و کاملا هم بدون نشتی است بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت هر کجا که می‌روید این ماگ را همراه داشته باشید. این محصول همانند دیگر محصولات فاقد هر گونه مواد مضر در ساختار خود می باشد (BPA Free) بنابراین استفاده از مواد داغ در داخل آن هیچ منعی نداشته و به سلامتی شما آسیب نمی‌رساند. درب این ماگ قابلیت جداسازی را داشته تا راحت تر نظافت و تمیزی داخل آن مهیا شود. در پایان هر بار که از آن استفاده می‌کنید این رو به خاطر بیاورید که شما لایق بهترین چیزها هستید.

ماگ سفری استنلی مدل TRIGGER-ACTION

ماگ کوهنوردی استنلی مدل CLASSIC TRIGGER-ACTION یک ماگ-فلاسک کاربردی بوده و به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد استفاده طبیعت گردان قرار گرفته است ، این فلاسک از بدنه ای با ساختار استیل ضد خش و ضد زنگ ۱۸/۸ (stainless Steel) تشکیل شده و قادر است تا نوشیدنی های گرم و سرد را تا ساعت ها بدون تغییر در دما و طعم و با همان کیفیت اولیه نگهداری نماید. ماگ استنلی مدل تراول ماگ که نام کامل مدل آن Classic Trigger-Action Travel Mug میباشد ، از ظرفیت ۴۷۰ میلی لیتر برخوردار بوده و علاوه بر آب جهت نگهداری نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه نیز مناسب میباشد ، دیواره های داخلی آن بصورت دوجداره با طراحی کاملا وکیوم و ایزوله ساخته شده که همین امر موجب حفظ دمای نوشیدنی و عایق حرارتی فلاسک شده است.

ماگ سفری مدل Vacuum cup گنجایش 0.4 لیتر

ماگ سفری مدل Vacuum cup دارای قابلیت های ویژه ای است که نظر شما را جلب خواهد کرد. در این ماگ نمایشگر LED میزان دمای مایع درون ماگ روی درب قرار دارد . به سادگی از دمای مایعات و نوشیدنی های خود مطلع خواهید شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این فلاسک کوچک درب ضامن دار آن می باشد. این درب ضامن دار همان قدر که مستحکم و مقاوم به تغییرات و از دست رفتن دما است ، به سادگی باز شده و می توانید نوشیدنی های خود را میل بفرمایید. بدنه این ماگ سفری از نوع فولاد ضد زنگ 304 است که استحکام آن را در شرایط متفاوت آب و هوایی مشخص می نماید. درب این ماگ دارای واشر لاستیکی جهت جلوگیری از هدر رفت دما است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید