خرید بخاری سفری کمپینگ در سال 2022

0
2192
خرید بخاری سفری کمپینگ - nevin.ir
خرید بخاری سفری کمپینگ - nevin.ir

خرید بخاری سفری کمپینگ در سال 2022

اگر اهل سفر و کمپینگ در هوای سرد باشید قطعا میدانید که یک چادر سرد می تواند خوابیدن را در سفرهای کمپینگ زمستانی به یک کابوس تبدیل کند. مهم نیست که چند لایه لباس بپوشید تا گرم بمانید، گاهی اوقات احساس می کنید که خرید بخاری سفری کمپینگ تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

با خرید بخاری سفری کمپینگ کوچک اما قدرتمند می توانید از سفرهای زمستانی خود نهایت استفاده را ببرید و چادر خود را به سونا تبدیل کنید. سپس می توانید در تمام طول سال از کمپینگ لذت ببرید.

انواع مختلفی از بخاری وجود دارد که برای کمپینگ مناسب هستند.

در خرید بخاری سفری کمپینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در خرید بخاری کمپینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟ - nevin.ir
در خرید بخاری کمپینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟ – nevin.ir

1- سوخت

قابل حمل ترین و قوی ترین بخاری ها از گاز استفاده می کنند، اما اگر در کمپینگ هستید ممکن است برق در دسترس داشته باشید. پس یک بخاری برقی کمپینگ برای راه اندازی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

2- فناوری

بعضی از بخاری های سفری از صفحه های سرامیکی برای گرم کردن محیط استفاده میکنند که انتقال انرژی گرمایی به صورت مستقیم است، این بخاری ها معمولاً قرمز می درخشند و از کپسول گاز به عنوان سوخت استفاده می شود و ممکن است برای لمس خطرناک باشند و نوع دیگری از بخاری ها هم وجود دارند که برای انتقال گرما باید از سوخت زغال استفاده کنیم.

بخاری های سفری در اندازه ها، شکل ها و کیفیت های مختلف با ویژگی های ایمنی متفاوت بسته به تکنولوژی مورد استفاده وجود دارند. بنابراین انتخاب بهترین بخاری سفری کمپینگ می تواند یک کار چالش برانگیز باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید بهترین اجاق گاز سفری [ارزان+سبک]

در خرید بخاری سفری کمپینگ چه ویژگی هایی را باید مدنظر بگیریم؟

1- آیا گرمای کافی را فراهم می کند؟

برخی از بخاری های کمپینگ کوچکتر برای استفاده در چادر در زمستان به اندازه کافی قدرتمند نیستند.

2- آیا استفاده از آن امن است؟

بخاری های گازسوز به دلیل مونوکسید کربن می توانند خطرناک باشند. آیا استفاده از آنها در داخل چادر و روشن ماندن در هنگام خواب بی خطر است؟ همچنین آیا بخاری شما خطر آتش سوزی دارد؟

3- آیا اجرای آن هزینه زیادی دارد؟

اگر برق از خودرو یا وسیله دیگری نمیتوانید در اختیار داشته باشید و هزینه برق برایتان زیاد باشد با این حال بخاری های گازسوز اغلب می توانند قدرتمندتر از برقی و به صرفه تر باشند.

پس از در نظر گرفتن این ملاحظات، تیم نوین مجموعه ای از بهترین بخاری های کمپینگ موجود در بازار را برایتان گردآوری کرده اند.


11 مدل پرفروش بخاری سفری


بخاری سفری توربو ارجینال مدل japan

بخاری گازی بدون نیاز به دودکش جهت استفاده با گاز کپسول می باشد مخصوص کمپ و چادر می باشد ترموکوبل دار است و دترای فندک میباشد با قدرت 2500 کالری فضای موجود را گرم میسازد.

بخاری سفری کووآ مدل Little Sun Black کد KH-0203

بخاری گازی سرامیکی کووآ مدل Little Sun، محصولی بسیار کاربردی از کمپانی کره ای کووا می باشد که در کمپینگ، سفر، کوهنوردی و … مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی ممکن است در هنگام سفر در فصول یا مناطق سرد، شرایط و وسایل لازم برای برپایی آتش را نداشته باشید یا امکان جمع آوری چوب و هیزم برای این کار ممکن نباشد. در این صورت به همراه داشتن بخاری گازی Little Sunبا وزنی کم، ابعادی کوچک و مصرفی بهینه می تواند گزینه ای ایده آل برای گرم کردن محیط های کوچک، داخل چادر (با حداقل ارتفاع 150 سانتی متر و مجهز به دریچه های هواکش بر روی سقف) و یا محیط های روباز باشد. از ویژگی های بارز این محصول امنیت بالای آن می باشد که به دلیل برخورداری از سوپاپ اطمینان در صورت بالا رفتن دما و کم شدن اکسیژن، خروجی گاز را قطع می کند. همچنین مزیت دیگر بخاری Little Sun قطع خودکار ورودی گاز می باشد که در اثر ضربه و یا تکان شدید به سرعت خاموش می شود تا با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و سفر آرامش بخشی را با خانواده و دوستان سپری نمایید. طراحی این بخاری به گونه ای است که کپسول گاز از دری که در قسمت پشت آن تعبیه شده جای گذاری می شود، همچنین جلوی بخاری دارای صفحه سرامیکی جهت پخش یکنواخت گرما بوده و نیز یک صفحه میله ای در مقابل آن تعبیه شده که باعث حفاظت از سوختگی در برابر برخورد احتمالی افراد می شود. در قسمت بالای این بخاری یک شیر تنظیم حرارت جهت کم و زیاد کردن شعله وجود دارد که به شما امکان تنظیم گرمای مورد نیاز در محیط را می دهد. این بخاری دارای دستگیره محکمی بوده که به راحتی و بدون هیچ نگرانی از لحاظ داغ شدن دسته، می توان آن را حمل و جابه جا کرد. لازم به ذکر است که این بخاری نیاز به کپسول های 220 گرمی گاز بوتان داشته (باید به صورت جداگانه تهیه شود) که در پشت آن جاسازی شده و با برخورداری از فندک پیزو به راحتی روشن می شود.

بخاری سفری مدل RVBG 101

بخاری مسافرتی RVBG 101 دستگاه کوچکی است که با انواع سیلندر گاز پیک نیک کار میکند. این بخاری مسافرتی بسیار کوچک فضای کمی را اشغال می‌کند و نیاز به تهیه کپسول های گاز یکبار مصرف را به صورت جداگانه ندارد هیتر سفری فوق با ابعاد کوچک خود توانایی تولید گرمایش حداکثر 2000 کیلو کالری را به صورت تابشی دارد و با راه اندازی سریع و آسان به یکی از محبوبت ترین بخاری های مسافرتی تبدیل شده است. این وسیله گرمایشی برای کسانی که بیشتر زمان خود را در کویر، جنگل و مناطق سرد و در سفر هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این را هم باید گفت که کاربرد معمولی برای کسانی که فقط احتیاج به گرما دارند و به گاز شهری دسترسی ندارند از این دستگاه بر می‌آید. وجه تمایز این محصول نسبت به سایر کالاهای مشابه سرامیک مقاوم به حرارت 1200 درجه سانتی گراد، کیف حمل دسته دار همراه با ضربه گیر که از شکستگی سرامیک بخاری جلوگیری مینماید و حمل بخاری را آسان مینماید، پوشش رنگ الکترواستایک که بخاری را در برابر زنگ زدگی مقاوم میکند ، استفاده از گاز پیکنیکی قابل شارژ و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سایر کپسول های گاز مسافرتی یکبار مصرف میباشد.

بخاری سفری مدل 10

بخاری هیزمی تاشو یک بخاری هیزمی مونتاژی است که براحتی مونتاژ شده وحمل راحتی دارد بهمراه کیف ولوله عرضه می شود ومناسب کمپینگ وچادر میباشد برای استفاده گرمایی پخت وپز وغذای دودی داخل بخاری یا فویل آلومینیومی روی زغال داخل بخاری قابل استفاده است.

بخاری سفری کووآ مدل Power Sense Gas Heater کد KH-2006

مشخصات محصول

ابعاد: ۲۲ × ۲۰ × ۲۲.۵ سانتی‌متر
وزن: ۷۰۵ گرم

سایر توضیحات

میزان مصرف سوخت : ۷۵ گرم بر ساعت – دارای فندک الکتریکی – دارای دستگیره پلاستیکی – دارای شیر تنظیم جریان گاز – سازگار با کپسول‌های گاز ۲۲۰ گرمی

بخاری سفری مدل اوت دی کد T18

این بخاری گازسوز با کپسول های گاز مایع قابل استفاده است که در واقع یک هیتر مناسب و قابل حمل برای مسافرت می باشد و به راحتی می توانید به یک مخزن گاز متصل کرده و از گرمای قدرتمند و مطبوع آن در هوای سرد لذت ببرید.این محصول از جنس فولاد ضد زنگ و آلیاژ آلومینیوم و مس ساخته شده است و از وزن و ابعاد مناسبی برای حمل و نقل راحت برخوردار است که تنها 300 گرم وزن دارد که این وزن اندک واقعا جای شگفتی دارد. برای حمل و نقل و نگه داری این بخاری سفری دارای یک کیف حملِ است که هم حمل راحتی را به ارمغان می آورد و هم از هیتر محافظت می کند. از طرفی به دلیل اینکه این بخاری مجهز به فندک پیزو می باشد به سرعت روشن می شود و با وجود شیر اطمینان ،قابلیت تنظیم جریان گاز و کنترل قدرت گرمایش را دارد. همچنین قابل ذکر است که تنها 60 گرم در ساعت مصرف سوخت دارد و بسیار مقرون به صرفه می باشد. همراه بردن لوازم گرمایشی در سفرهای کوهستانی می تواند بسیار مهم وضروری باشد. از طرفی سبک و قابل حمل بودن لوازم سفر بسیار مهم است. اجاق گرمایشی با طراحی تجهیزات مسافرتی با کیفیت و قابل حمل ،سفرهای ماجراجویانه کوهنوردان را لذت بخش تر کرده است.

بخاری سفری مدل دو حالته

مشخصات محصول

ابعاد: ۲۷x۳۰x۲۷ سانتی‌متر
وزن: ۲۲۰۰ گرم
جنس: فلز

بخاری سفری مدل Portable کد Y-001

این بخاری به شما این امکان را میدهد در روز های سرد فضای چادر خود را گرم نگه دارید، ویژگی منحصر به فرد این محصول حمل آسان و سوخت ارزان و قابل دسترس آن است، و همچنین قابلیت استفاده با گاز ال پی جی را دارد.

اجاق و بخاری سفری مدل BDZ-Q1000

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۸ × ۲۷.۵ × ۲۷.۵ سانتی‌متر
وزن: ۱۸۰۰ گرم

سایر توضیحات

قابل استفاده در حالت عمودی به عنوان بخاری سفری و افقی به عنوان اجاق گاز سفری و کوهنوردی – دارای صفحه سرامیکی گرم شونده برای گرمای مطبوع و یکنواخت – دارای شیر تنظیم حرارت بخاری و اجاق گاز سفری – دارای جرقه زن با فندک پیزو الکتریک – دارای دسته تاشونده برای حمل آسان در مسافرت ، کوه ، آفرود و … – مقدار مصرف گاز ۱۰۸ گرم در ساعت (۱۲۰ دقیقه با یک عدد کپسول فشنگی)

بخاری سفری تاشو مدل MC20

بخاری هیزمی تولید گروه تولیدی مجکمپ با رنگ و لعاب نسوز ، از این بخاری میتوانید برای گرم شدن و پخت غذا استفاده کنید ، با خیال راحت در این اجاق آتش درست کنید بدون اینکه به رنگ و لعاب محصول آسیبی برسد و از طبیعت لذت ببرید پایه های اجاق به راحتی قابل باز و بسته شدن هستند دود کش اجاق نیز قابل نصب و جدا شدن است و در نتیجه همه لوازم اجاق به راحتی در کیف کوچک دسته داری قابل جایگذاریست و کار حمل این اجاق را راحت میکند.

بخاری سفری کووآ مدل Giga Sun

بخاری گازی سرامیکی کووآ مدل Giga Sun ، مناسب فصل های سرد بوده که قابلیت گرمایش زیادی دارد و به راحتی محیط های کوچک و یا چادر (با حداقل ارتفاع 150 سانتی متر و مجهز به دریچه های هواکش بر روی سقف) را گرم کرده و هوای مطبوعی را در محیط ایجاد می کند. این محصول دارای طراحی بی نظیری بوده که موفق به دریافت جایزه IPSO 2014 شده است . ساختار این بخاری به گونه ای است که مجهز به محفظه حرارتی کروی شکلی بوده که به صورت 360 درجه می تواند پخش گرمایش داشته باشد و با وزن نسبتا کم ، پایه های تاشو و دستگیره عایق به راحتی قابل حمل می باشد. از دیگر ویژگی بارز این محصول امنیت بالای آن می باشد که به دلیل برخورداری از سوپاپ اطمینان در صورت بالا رفتن فشار و دما ، خروجی گاز را قطع می کند و به صورت خودکار خاموش می شود. همچنین دارای حفاظ میله ای برای حفاظت از سوختگی می باشد . لازم به ذکر است که سوخت این بخاری نیاز به گاز پروپان داشته (باید به صورت جداگانه تهیه شود و به گاز شهری نیز متصل نمی شود.) و با برخورداری از فندک پیزو ، به سرعت راه اندازی می شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید