خرید حوله ورزشی و سفری مخصوص کمپینگ و کوهنوردی 2022

0
3662
خرید حوله ورزشی - nevin.ir
خرید حوله ورزشی - nevin.ir

خرید حوله ورزشی و سفری مخصوص کمپینگ و کوهنوردی 2022

در طبیعت و کمپینگ قطعا برای خشک کردن دست و صورتتان نیاز است به خرید حوله ورزشی و سفری اقدام کنید. در شرایط نامساعد مانند هوای بارانی یا خیس شدن به هر دلیلی، به حوله نیاز خواهید داشت، اما حوله ای می خواهید که در هر شرایطی به خوبی کاربرد داشته باشد و زمانی که نیاز دارید، در محلی که بسته بندی کرده اید، به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به حوله ای نگاه کنید که فوق العاده جاذب است اما سایز بزرگ نداشته باشد. خرید حوله ورزشی این و موارد دیگر را میتواند داشته باشد.

در خرید حوله ورزشی به دنبال بهترین مورد باشید

وقتی شروع به جستجوی حوله کوله پشتی می کنید، می خواهید مطمئن شوید که حوله ای که انتخاب می کنید پاسخگوی نیازهای شما باشد. این بدان معناست که قبل از خرید حوله ورزشی، نیازهای خود را واقعاً فهرست کنید. خرید یک حوله ممکن است برای شما چیز ساده ای به نظر برسد، اما چند گزینه متنوع وجود دارد.

فاکتورهای مهم در خرید حوله ورزشی و سفری

فاکتورهای مهم در خرید حوله سفری - nevin.ir
فاکتورهای مهم در خرید حوله سفری – nevin.ir

قطعا در خرید حوله سفری به مواردی باید فکر کنید. توجه به این موارد میتواند در تصمیم گیری شما نقش بسیار مهمی داشته باشد.

سبک وزن

درست مانند هر چیز دیگری که برای کمپینگ و کوهنوردی، به وزن وسایل اهمیت می دهید. حوله ورزشی شما نیز باید سبک باشد. شما نمی خواهید وزن بیش از حدی را به کوله پشتی شما اضافه کند، به هر حال یک حوله سبک می تواند به اندازه یک حوله سنگین تر موثر باشد.

نکته کلیدی این است که به دنبال حوله ای با وزن بین 28 تا 340 گرم باشید، بسیاری از تولیدکنندگان حوله ها به وزن حوله اشاره نمیکنند، اما اگر خرید حوله ورزشی را بخواهید به صورت اینترنتی انجام دهید به راحتی در مشخصات حوله موردنظر این مورد قید می شود.

بیشتر بخوانید: خرید بالش کمپینگ مسافرتی

اندازه

آیا به دنبال حوله بزرگی هستید که برای حمام بعدی شما مناسب باشد یا چیزی می خواهید که کوچکتر باشد و به شما اجازه دهد هر چند وقت یکبار خشک شود یا از شر عرق خلاص شوید؟ قبل از انتخاب حوله بعدی باید به این موضوع فکر کنید و همچنین باید میزان فضایی که حوله شما در زمان تا شدن اشغال می کند را در نظر بگیرید.

فقط به این دلیل که وقتی باز می‌شود بزرگ است، به این معنی نیست که وقتی تا می‌شود یکسان خواهد بود. برخی از حوله ها را می توان بسیار کوچک تا کرد.

جذب

دقت کنید حوله ای را که خریداری میکنید چقدر جاذب است. اگر بتواند فقط به اندازه یک حوله استاندارد جذب کند، مشکلی ندارد، اما واقعا برای سفر کوهنوردی شما ایده آل نیست.

در عوض، شما می خواهید به دنبال چیزی باشید که بتواند تا 5 برابر وزن واقعی آب جذب کند. شما معمولاً این نوع حوله ها را در بخش فروشگاه محلی خود پیدا نمی کنید. در عوض، می‌خواهید به فروشگاه‌های ورزشی و مکان‌های بیرون از منزل که ممکن است گزینه‌های بیشتری برای شما داشته باشند، نگاه کنید. اما به راحتی حتی از منزل خود میتوانید به صورت آنلاین خرید حوله ورزشی را انجام دهید.

زمان خشک شدن

هیچ کس نمی خواهد تمام وقت کوله پشتی خود را در انتظار خشک شدن وسایل خود بگذراند و شما دوست ندارید پشتتان در اثر حوله خیس، خیس شود.

این بدان معناست که حوله شما علاوه بر جذب فوق العاده، باید سریع خشک شود. این ویژگی دیگری است که بیشتر با حوله‌های ورزشی از فروشگاه‌های ورزشی و کمپینگ چه به صورت فیزیکی و چه آنلاین به جای فروشگاه‌های کالاهای خانگی پیدا می‌کنید.

به مدت زمانی که حوله شما باید بتواند خشک شود توجه کنید و سپس قبل از اینکه در سفر بعدی آن را بیرون بیاورید، خودتان آن را کنترل کنید. شما نمی خواهید قبل از اینکه بتوانید بیرون بروید در کمپ گیر کرده و منتظر خشک شدن آن باشید.

مواد پارچه

حوله شما واقعا از چه چیزی ساخته شده است؟ اگر با پنبه سنتی ساخته شده باشد، مطمئناً می خواهید قبل از حرکت کاملاً خشک شود زیرا به راحتی می تواند قالب بگیرد. با این حال، اگر با مواد ضد باکتری ساخته شده باشد، مشکلات کمتری در این مورد خواهید داشت.

مهم است که به مواد نگاه کنید و سعی کنید چیزی ضد باکتری یا حتی ضد حساسیت به جای یک حوله استاندارد تهیه کنید. این شما را تمیزتر و سالم‌تر نگه می‌دارد.

شستشو و خشک کردن

چگونه حوله خود را بشویید و خشک کنید؟ آیا می توان آنها را در ماشین لباسشویی و خشک کن معمولی قرار داد؟ آیا باید به روش خاصی شسته شوند یا باید در هوا خشک شوند؟ شما می خواهید همه اینها را بدانید درست مانند لباس هایی که می خرید.

پیگیری دستورالعمل‌های شستشو بعد از خرید حوله ورزشی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود، زیرا مجبور نیستید دائماً حوله را در اثر شستشو و خشک کردن غلط تعویض کنید.

قابلیت حمل

برخی از حوله‌ها در واقع کیف حمل خود را دارند تا بتوانید آن‌ها را تا کنید و زمانی که خیس هستند نگهداری کنید (به شرطی که وقتی جایی توقف کردید دوباره آن را بیرون بیاورید). اینها می توانند راحت تر باشند و در صورت نیاز، دسترسی به حوله را آسان تر کنند.

برای پیدا کردن آن نیازی برای به هم زدن کل کیف خود نخواهید داشت زیرا هر بار که بخواهید آن را پیدا کنید در کیف حمل خود قرار می گیرد. این می تواند خشک شدن آن را آسان تر کند.

تاریخ انتشار: 5 دی ماه 1400

تاریخ آخرین ویرایش: 26 آذرماه 1401


15 مدل پرفروش از حوله های ورزشی و سفری


حوله سفری کمپسور مدل 80130

مشخصات محصول

ابعاد: ۰.۱*۸۰*۱۳۰ سانتی‌متر

وزن: ۲۰۴ گرم

جنس: پارچه

سایر توضیحات

ابعاد ۱۳۰ * ۸۰ سانتیمتر مناسب برای طبیعت گردی و کمپینگ دارای کاور حمل از جنس میکروفایبر

حوله فشرده سفری مدل نابایجی

حوله مسافرتی نابایجی مناسب برای فعالیت های شنا همچنین برای سایر ورزش ها. این حوله وان میکروفایبر در اندازه L (80 × 130 سانتی متر) فوق العاده جمع و جور است ، فضای کمی را در کوله پشتی اشغال میکند و به راحتی خشک می شود.

حوله فشرده سفری سانتو مدل sa_1

با رشد جمعیت جهان و گسترش بیماری‌ ها، شمار میکروارگانیسم‌ های مقاوم در برابر آنتی‌بیوتیک‌ ها افزایش‌ یافته و عفونت‌ها از طریق این میکروارگانیسم‌ها نیز اتفاق می‌افتند. حوله ها به دلیل جذب رطوبت و نوع پارچه ای که دارند، بیش‌تر از دیگر لوازم خانگی در معرض باکتری ها قرار دارند. این باکتری ها موجب بروز بیماری های پوستی و بوی بد می‌شوند که این موارد با تکنولوژی نانوی بکار رفته در برخی حوله ها برطرف شده است. این حوله ها بیشترین کارایی را جهت جلوگیری از رشد باکتری ها دارند و هیچگونه حساسیت­ پوستی ایجاد نمی­کنند و هیچگونه ضرری نیز برای محیط زیست ندارند‏.‏ حوله کوچک مسافرتی سانتو از جنس پلی استر با کیفیتی بالا ساخته شده و بافتی نرم و لطیف دارد. برخلاف ظاهر نرم و لطیفش، پرزهای آن با قدرت و به راحتی قطرات آب را از روی پوست جمع می‌کند. بافت فشرده گره‌های این حوله، نشان دهنده‌ کیفیت بالای آن است و به همین دلیل میزان رطوبتی که به خود جذب می‌کند بالا است. برای تشخیص کیفیت بافت حوله می‌توان قسمتی از آن را به آرامی کشید و تراکم گره‌ها را نگاه کرد، اگر فاصله بین آن‌ها کم باشد یعنی قدرت جذب آب و رطوبت حوله مناسب است. وزنی در حدود 50 گرم دارد. حوله سانتو، تولید شده از الیاف میکروفایبر متشکل از 85% پلی استر و 15% پلی آمید و نایلون می باشد. این حوله کوچک بسیار نرم کاملا آنتی باکتریال بوده و می توان از آن هم در محیط های خانگی استفاده نمود و هم در محیط های خارج از منزل؛ از قدرت خشک شوندگی بسیار بالایی برخوردار است و به سادگی نیز قابل شستشو بصورت دستی و ماشین لباسشویی می باشد.

حوله سفری مدل SUPER COOLING

مشخصات محصول

ابعاد: ۳۰x۱x۷۶ سانتی‌متر
وزن: ۱۵ گرم
جنس: پلی‌استر

حوله فشرده سفری مدل 90S کد 70140

حوله مسافرتی 90 S سبک ترین و فشرده ترین نوع حوله است. شما با دیدن سایز کوچک بسته بندی حوله جیبی و همچنین دانستن این واقعیت که این جنس می‌تواند تا 2 برابر وزن خود آب را به خود جذب کند، شگفت زده خواهید شد. بافتی که در این حوله مسافرتی استفاده شده بسیار سبک است که باعث می‌شود در تماس با پوست بسیار نرم و ابریشمی باشد. این نوع حوله, بسیار سریع خشک می شود و فقط کافیست آب آن را با فشار خارج کرده و دوباره استفاده کنید.

حوله فشرده سفری کمپسور مدل 40x80

مشخصات محصول

ابعاد: ۴۰x۸۰x۵ سانتی‌متر
وزن: ۸۰ گرم
جنس: میکروفیبر پلی‌استر
نوع: مسافرتی و ورزشی

سایر توضیحات

الیاف مایکروفایبر باعث شده‌اند تا این حوله سفری قدرت جذب آب بالایی پیدا کند و بتواند تا ۱۰ برابر وزن خود آب جذب کند ابعاد : ابعاد باز: ۴۰×۸۰ سانتی متر وزن : ۷۶ گرم ابعاد بسته: ۱۴×۵ سانتی متر دارای کیسه مخصوص بسته بندی سبک و جمع وجور نسبت به حوله های معمولی نرم و لطیف مناسب در سفر، کوهنوردی و ورزش

حوله فشرده سفری مدل TC47-L

حوله مسافرتی و کمپینگ صخره از میکروفایبر ساخته شده است که دارای خواص زیادی همچون خشک شدن سریع، لطافت، حجم کم و وزن پایین می‌باشد، و به دلیل بسته بندی کوچک آن می‌تواند همراه همیشگی شما باشد. حوله کمپینگ یک حوله چند کاره‌ و از ملزومات اصلی همراه در سواحل، مسافرت، کمپینگ، بک پکینگ، کوهنوردی و باشگاه‌های ورزشی است. این حوله مسافرتی دارای حلقه آویز دکمه دار بوده و بهمراه یک کیف با لایه رویی توری ارائه می‌شود تا خشک شدن آن داخل‌ کیف و بصورت آویزان میسر شود. این حلقه همچنین برای زمان هایی که میخواهید حوله شما همیشه در دسترس باشد، به کار خواهد آمد.

حوله ورزشی کالتمکس کد 1

پیشرفت علم در هر زمینه‌ای حرف اول را می‌زند؛ به‌ویژه در ورزش که از مهم‌ترین نیازهای آدمی محسوب می‌شود. مدت زیادی است که طراحان لوازم ورزشی در فکر تولید وسیله‌ای بوده‌اند که همراه با به‌روزترین تکنولوژی‌ها، راحتی و اطمینان را هنگام ورزش برای ورزشکاران حرفه‌ای به ارمغان آورند. به همین بهانه «حوله‌‌ی خنک‌کننده‌ی کالتمکس» با فناوری نانو عرضه شده است.

حوله ورزشی مدل 202 Cooling Towel

مشخصات محصول

ابعاد ۹۰x۳۰ سانتی‌متر با قابلیت خشک شدن سریع کاملا” دور دوخت قابل شستشو دارای بافت لطیف برای محافظت از پوست بسیار سبک فاقد مواد مضر شیمیایی ضد بوی عرق

حوله ورزشی پیکتت فینو مدل RH38

مشخصات محصول

جنس: نانو

جزئیات

– ابعاد : ۳۰x۹۰ سانتی متر – وزن کم – قابلیت جذب آب زیاد – قابلیت خشک شدن سریع – ضد باکتری و میکروب – به همراه کیف قلاب دار برای جابه جای آسان تر

کشور تولید کننده: چین

حوله ورزشی مدل C01

حوله کورنلیو حوله ای با وزن سبک است و آب را به خوبی به خود جذب می کند.

مشخصات محصول

کشور مبدا برند: ایران
کشور تولید کننده: ایران

حوله ورزشی کریویت مدل Cri2233

مشخصات محصول

جنس: کتان

جزئیات

حوله استخری کریویت ابعاد ۹۳×۱۷۰
نگهداری: شستشو با آب ۶۰ درجه قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی قابلیت اتو کشی
کشور مبدا برند: آلمان
کشور تولید کننده: آلمان

حوله ورزشی مدل M-2155

کمپانی نایکی در کنار تولید محصولات ورزشی پرطرفدار خود ، حوله های کوچک و بزرگ اسپرت را، با جنس لطیف و رنگ و طرح منحصر به فرد ارائه نموده و همواره مشتریان خاص خود را راضی نگاه داشته است. این حوله با سایز 50×100 دارای حلقه آویز جهت حفظ بهداشت شخص می باشد و به علت قدرت جذب بالای رطوبت در این حوله و همچنین خشک شدن سریع آن در هوای آزاد ، این حوله برای خشک کردن عرق در حین فعالیتهای ورزشی بسیار مناسب می باشدبه علت قدرت جذب بالای رطوبت در این حوله و همچنین خشک شدن سریع آن در هوای آزاد ، این حوله برای خشک کردن عرق در حین فعالیتهای ورزشی بسیار مناسب می باشد استفاده از پنبه مرغوب و خالص در این محصول موجب گردیده تا این حوله سریع خشک شود و از سرعت جذب باکتری ها و ویروسها روی بافت حوله بکاهد.

حوله ورزشی مدل لانزدل سایز 18x46 سانتی متر بسته دو عددی

شما میتوانید از این حوله به عنوان حوله ورزشی یا حوله کودک یا دستمال آشپزخانه و …. از آن استفاده کنید. این حوله شکیل و لطیف در جعبه مخصوص خود است که میتوان به عنوان یک هدیه خوب به دوستان و عزیزان خود تقدیم کنید. خرید این حوله شیک و با کیفیت را بهتان پیشنهاد میدهیم.

حوله ورزشی آذرریس تبریز مدل GYM سایز 110X30 سانتی‌متر

جهت ریسندگی نخ رینگ که برای تولید حوله استفاده می شود، معمولاً از پنبه با طول الیاف بلند تر استفاده می گردد و مناسب ترین نوع نخ برای تولید انواع پارچه و حوله در ضخامت های مختلف و با لطافت بالا همین نخ رینگ است، که البته از قیمت گرانتری نیز برخوردار می باشد. متذکر می گردد که کلیه حوله های شرکت آذرریس تبریز از جمله همین حوله ورزشی تولید شده در این کارخانه با استفاده از بهترین نوع نخ رینگ بوده که در عین آبگیری بسیار بالا و لطافت از ماندگاری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. مهمترین شاخصه که این حوله را از سایر حوله ها متمایز کرده ضخامت زیاد آن ( که به اصطلاح حوله گوشتی و حجیم شده ) می‌باشد که باعث عمر طولانی آن شده و شما سالیان متمادی قادر خواهید بود تا از این حوله استفاده کنید شرکت آذرریس یکی از شرکت‌های موفق نساجی است که با وارد کردن دستگاه‌های پیشرفته‌ی نساجی از کشورهای آلمان و ایتالیا کیفیت و نوآوری در تولید انواع حوله‌ها را به بهره‌برداری رساند. رنگ‌بندی‌های متنوع در کنار کیفیت بالا، می‌تواند برای هدیه دادن این ست به عزیزان مناسب باشد و تا سال‌ها راحتی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. این حوله بافته شده از پنبه باکیفیت بوده و آسیبی به پوست شما وارد نمی‌کند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید