خرید جی پی اس همراه در سال 2023 | معرفی 5 مدل پرفروش

0
2027
خرید جی پی اس همراه - نوین
خرید جی پی اس همراه - نوین

خرید جی پی اس همراه در سال 2023 | معرفی 5 مدل پرفروش

مردم اغلب از Google Maps استفاده می کنند که به آنها امکان می دهد به راحتی مکان و مکان های اطراف را پیمایش کنند. چنین برنامه ای باعث می شود که کاربران در صورت گم شدن به سرعت راه خود را پیدا کنند.

برای همین منظور، بسیاری از شرکت‌ها باندهای GPS را توسعه داده‌اند که می‌توان آن‌ها را به راحتی روی دست قرار داد و یا با کیف‌های کیفی آن را بست تا عزیزانتان بتوانند موقعیت مکانی شما را ردیابی کنند.

این ردیاب ها همچنین دارای هشدارهای SOS هستند که در مواقع اضطراری تماس برای کمک را آسان تر می کند.

در این مقاله از سایت نوین ما برخی از بهترین ردیاب‌های GPS موجود در بازار را به منظور خرید جی پی اس همراه برای شما معرفی می کنیم که به شما در پیدا کردن مسیر در سراسر جهان کمک کنند.

ردیاب GPS چیست؟

ردیاب GPS چیست؟ - نوین
ردیاب GPS چیست؟ – نوین

GPS مخفف سیستم موقعیت یاب جهانی است و این فناوری سال ها قبل در ایالات متحده توسعه یافته است. اما زمانی که کاربردهای آن مطرح شد، این فناوری با تمام دنیا به اشتراک گذاشته شد. GPS به کاربران این امکان را می دهد تا مکان دقیق دستگاه شخص یا شیئی را که ردیاب به آن متصل است، ردیابی کنند.

اما امروزه این ردیاب‌ها با تلفن‌های همراه همگام‌سازی می‌شوند و موقعیت مکانی را روی تلفن‌های همراه با هشدارهای بلادرنگ نمایش می‌دهند. این دستگاه‌ها زمانی که برای کمپینگ برنامه‌ریزی می‌کنید یا می‌خواهید مکان‌های جدیدی را کشف کنید بسیار مفید هستند، میتوانید قابلیت sos را فعال کنید یا سیگنال‌های اضطراری را به ایستگاه‌های مجاور ارسال کنید.

جی پی اس ها در چه زمینه ای کاربرد دارند؟

جی پی اس ها در صنایع مختلفی از جمله لجستیک و نظارت بر خودرو استفاده می شوند. بازار کلی ردیاب های GPS در سال 2017 37.9 میلیارد دلار بود و به طور تصاعدی به 1.78 میلیارد دلار در سال 2020 رشد کرده است و انتظار می رود تا سال 2028 به 4.93 میلیارد دلار برسد.


معرفی 5 مدل پرفروش برای خرید جی پی اس همراه


جی پی اس گارمین مدل eTrex 10

این جی‌پی‌اس با توجه به ابعادی که دارد برای استفاده به صورت دستی و هنگام سفر یا طبیعت‌گردی ساخته شده است. ابعاد متناسب آن به شما کمک خواهد کرد تا جی‌پی‌اس خود را هنگام پیاده‌روی در دستان خود نگه داشته تا در هر لحظه با آگاهی از مسیر، به سمت مقصد حرکت کنید. این جی‌پی‌اس همچنین از موادی ساخته شده که وزنی نسبتا سبک در آن ایجاد کرده است که کار جابه‌جایی و حمل و نقل آن را بسیار راحت‌تر کرده است.دورتادور بدنه این جی‌پی‌اس دارای لبه‌هایی لاستیکی بوده که آن را برای استفاده و نگهداری در دست بسیار مناسب ساخته است. البته لاستیکی که در ساخت این جی‌پی‌اس به کار رفته شده است علاوه بر این که آن را برای استفاده خوش‌دست‌تر ساخته است، باعث افزایش مقاومت این جی‌پی‌اس در برابر فشار و ضربه نیز شده است.

جی پی اس گارمین مدل edge 1030 bundle

کامپیوتر دوچرخه سواری گارمین edge 1030 bundle، یک جی پی اس دوچرخه با قابلیت‌های ویژه و حرفه‌ای: رایانه دوچرخه 3.5 اینچی با ویژگی‌های ناوبری جامع، عملکرد و آگاهی دوچرخه سواری. از میلیاردها مایل اطلاعات دوچرخه سواری Garmin Connect استفاده می‌کند تا بهترین مسیرهای داخل و خارج از جاده را نشان دهد. نقشه گارمین از پیش بارگذاری شده، مسیرهای گام به گام و هشدارهای ناوبری جدید را ارائه می‌دهد. پیام‌های جدید دوچرخه‌سوار به شما امکان می‌دهد با دوچرخه‌سواران دیگر گروه خود در تماس باشید. با ویژگی جدید به‌روزرسانی‌شده Strava Live Segments، با هر دوچرخه سواری خود را به چالش بکشید. عمر باتری: تا 20 ساعت، قابل افزایش تا 40 ساعت با پاور بانک‌های تخصصی اختیاری Garmin Charge.

جی پی اس گارمین مدل Colorado 300

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۴☓۳.۵☓۶ سانتی‌متر
وزن: ۲۰۶ گرم
ابعاد صفحه نمایش: ۳ اینچ
قابلیت روشن و خاموش شدن: روشن و خاموش شدن خودکار
ویژگی نمایشگر: نمایشگر رنگی

جی پی اس گارمین مدل 64sx

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۶x۶x۴ سانتی‌متر
وزن: ۲۳۰ گرم
ابعاد صفحه نمایش: ۲.۶ اینچ
ویژگی باتری: باتری داخلی
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب

جی پی اس گارمین مدل etrex 22x

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۱x۶x۴ سانتی‌متر
وزن: ۱۲۰ گرم
ابعاد صفحه نمایش: ۲.۲ اینچ
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
برنامه‌ها: قابلیت افزودن نقشه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید