خرید میز و صندلی سفری تاشو در سال 2023

0
1891
خرید میز و صندلی سفری تاشو - نوین
خرید میز و صندلی سفری تاشو - نوین

خرید میز و صندلی سفری تاشو در سال 2023

ما اغلب عاشق کمپینگ در مکان‌های خلوت هستیم، اما بیشتر مکان‌ها دارای میز و صندلی کمپینگ نیستند. میز کمپینگ مکانی راحت را برای آشپزی، غذا خوردن و بازی کردن فراهم می کند.

مهمتر از آن، یک میز یک نقطه مرکزی عالی برای دوستان و خانواده برای جمع شدن و لذت بردن از همراهی یکدیگر است.

یک میز قابل حمل بی نهایت مفید است، اما زمانی که جستجوی کامل را شروع می کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی وجود دارد.

تیم نوین میداند که خرید میز کمپینگ می تواند طاقت فرسا باشد، بنابراین در این مقاله برای خرید میز و صندلی سفری تاشو، بهترین های موجود در بازار را پیدا کرده برای شما به نمایش گذاشته ایم تا خرید را برای شما آسان کنیم.

فاکتورهای مهم برای خرید میز و صندلی سفری تاشو چه چیزهایی می باشد؟

فاکتورهای مهم برای خرید میز و صندلی سفری - نوین
فاکتورهای مهم برای خرید میز و صندلی سفری – نوین

قیمت

در میز کمپینگ قیمت، بسته به اندازه، کیفیت ساخت و برند آنها بسیار متفاوت است. ما متوجه شده ایم که بسیاری از میزهای مقرون به صرفه به همان اندازه میزهای سطح بالا عمل می کنند، و ما گزینه هایی را پیشنهاد می کنیم که در قیمت های مختلف ارزش بالایی دارند.

وزن، بسته‌بندی و اندازه

ای مورد برای کمپینگ ماشین به اندازه کوله‌پشتی نگران کننده نیست، اما هنوز خوب است که هنگام انتخاب میز، قابلیت حمل را در نظر بگیرید.

اگر مسافت قابل توجهی را برای رسیدن به مقصد میز خود حمل می کنید، با میز سبک وزن و بسته بندی جمع و جور بسیار خوشحال خواهید شد.

اگر در مکان‌های قابل دسترس برای ماشین کمپینگ می‌کنید، ممکن است میزی بزرگتر و سنگین‌تر بخواهید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید بهترین صندلی مسافرتی

ارتفاع

هر میزی برای اینکه وسایل شما را از خاک و ماسه دور نگه دارد مفید است، اما میزی با ارتفاع 76 سانتی متر یا بالاتر در صورت انجام هر گونه آماده سازی غذای جدی، ارگونومیک تر خواهد بود.

میزهای کوتاه‌تر معمولاً بهتر هستند اگر دور آن‌ها با صندلی بنشینید. میانگین ارتفاع میز ناهارخوری 71 تا 76 سانتی متر است. میزهایی با ارتفاع 48 سانتی متر یا کمتر بیشتر شبیه یک میز قهوه خوری هستند.

دوام، ظرفیت وزن

به طور کلی، هرچه میز محکم تر باشد، سنگین تر و حجیم تر خواهد بود.

اگر به دوام و پایداری طولانی مدت بیشتر از داشتن یک بسته سبک و جمع و جور اهمیت می دهید، میزهای سنگین می توانند ارزش جابه جایی را داشته باشند.

در نهایت مدل های پرفروش را برایتان معرفی کرده ایم که بسته به نیاز خود میتوانید خریداری نمایید.


معرفی 10 مدل پرفروش از میز و صندلی های سفری تاشو


میز و صندلی سفری همسفر کد 1011

ین مجموعه به ‌خوبی شما را در مکان‌های گوناگون یاری می‌رساند و کمک می‌کند از بودن کنار دوستان و خانواده‌ی خود لذت بیشتری ببرید. این میز و صندلی از مواد پلیمری و شاسی های آهنی و پروفیل های آلومینیومی با کیفیت بالا تولید شده که بصورت یک کیف است که تمامی قطعات به صورت کاملا مهندسی شده داخل یکدیگر بصورت کشویی جا گرفتند و بوسیله چند حرکت از داخل یکدیگر باز شده و تبدیل به یک میز و صندلی می شوند. 4 صندلی که با اتصالات پروفیل های آلومینیومی توسط یک هدایت کننده به صفحه میز متصل شده و در واقع زمانی که صفحه میز بسته می شود تبدیل به یک جعبه و کیف شده و با دسته ای که روی آن تعبیه شده به راحتی می توان آن را جا به جا کرد جالب است بدانید وزن این جعبه فقط 8.5 کیلوگرم است اما وقتی به شکل میز و صندلی می شود تا نیم تن !! تحمل وزن دارد. فقط کافیست اهرم های مربوطه را طبق کاتالوگ سرجای خود قرار دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. به سرعت و در مدت 10 ثانیه میتوانید این کیف را باز و استفاده کنید میز و صندلی همسفر را به سه حالت میز و صندلی 4 نفره ، میز تنها و نیمکت هم میتوانید استفاده کنید.

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5903

با توجه به تاشو بودن آنها می توان به وقت عدم نیاز در کمتر از 10 ثانیه جمع و پهن شود و نیاز به جای غذاخوری و سختی جمع و پهن کردن سفره را مرتفع می کند و بسیار نرم و راحت و پر کاربرد می باشد. اندازه صفحه میز 80×80 سانتیمتر می باشد. طراحی پایه ی این میز بسیار خاص و مخصوص برند میزیمو می باشد و سطح کاملا صافی را در 2 ارتفاع ارائه می دهد. این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 74 تا 76 سانتیمتر نسبت به ارتفاع دلخواه می باشد و در هر دو حالت ارتفاع، سطح صافی را ارائه می دهد. پایه های این میز و صندلی از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست و تا 100 کیلو گرم و کمی بالاتر وزن تحمل می کند. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد. ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم نیاز است. موارد استفاده این میز، سفری، تحریر، مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، کار آشپزخانه، طراحی و نقاشی، میز مدرسه، غذاخوری دو نفره می باشد. صندلی ها در کفی و پشتی دارای ابر داخلی به ضخامت یک سانتیمتر و نرم می باشد و روکش صندلی ها از چرم مصنوعی ساخته شده است. این محصول با برند میزیمو و مستقیما توسط تولید کننده ارائه و به فروش می رسد. فروش کالاهای متفرقه و بدون نام تجاری میزیمو ممنوع می باشد.

میز و صندلی سفری تیتو مدل OD1 مجموعه 5 عددی

ین مدل میز تاشو آلومینیومی با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد و عالی، در کنار جنس خوب برای کسانی که به کیفیت اهمیت می دهند مناسب است. این میز دارای رویه کرکره ای آلومینیومی و پایه های تاشو می باشد. همچنین همراه آن دو میله برای ثابت و سفت نگهداشتن سطح میز استفاده شده است. پایه های تاشو، بر روی خود اتصالاتی به پایه های دیگر دارند که باعث استحکام و پایداری آن می شود، دو میله که در سطر های بالاتر به آن اشاره شد به بالای پایه ها متصل می شود و رویه کرکره ای نیز به پایه ها وصل می شود تا میز آماده استفاده باشد صندی تیتو کمپ مدل REST تاشو و دارای فریم از جنس آلومینیوم سبک و بسیار مقاوم به همراه اتصالات فلزی مرغوب می باشد. تحمل وزن این صندلی تا 110 کیلوگرم تضمین شده و برای راحتی شما دسته ها و پشتی صندلی به صورت ارگونومیک طراحی شده است. وزن این صندلی 3400 گرم و دارای کیف دسته دار برای حمل آسان می باشد.با همراه‌داشتن این صندلی در هرکجا که باشید می‌توانید جایی مخصوص به خود برای نشستن داشته باشید و راحتی و آسایش بیشتری را تجربه کنید. استفاده از صندلی تاشو «تیتو کمپ» در زمان سفر، طبیعت‌گردی، ماهیگیری و… به شما کمک می‌کند تا از طبیعت زیبای اطرافتان بیشتر از همیشه لذت ببرید. فریم آلومینیومی، رویه‌ی پارچه‌ای مقاوم خارجی در رنگ های چشم نواز، قابلیت تاشو و طراحی ارگونومیک از‌جمله ویژگی‌های این صندلی محسوب می‌شوند.

میز و صندلی سفری تاشو مدل Asplus بسته 3 عددی

مشخصات محصول

ابعاد: ۶۰x۲۰x۸۰ سانتی‌متر
وزن: ۵۰۰۰ گرم
جنس: فلز، پارچه

سایر توضیحات

میز سفری تاشو پایه آهنی ابعاد باز ۷۰x۵۰x۵۰ – ابعاد بسته ۵x۵x۷۵ – تحمل سطح میز ۵۰ الی ۶۵ کیلوگرم – ابعاد صندلی در حالت بسته ۶۰x۶۰x۸ – تحمل وزن صندلی تا ۱۲۰ کیلوگرم – دارای کاور میز و صندلی

میز و صندلی سفری آراد مدل AC113 مجموعه 3 عددی

صندلی مبله سفری دسته پلاستیکی آراد دارای پارچه نانو ضد آب می باشد. و همچنین یک تسمه ی پارچه ای جهت مقاومت بیشتر زیر پارچه اصلی تعبیه شده است. دسته صندلی از پلاستیک مرغوب می باشد که مقاومت آن بسیار بالا است. صندلی دارای چهار عدد پایه ضد لغزش می باشد. دو عدد تسمه فلزی جهت استحکام دسته و مقاومت لوله پشتی در صندلی تعبیه شده است. جنس لوله فلز و ضخامت آن 20×1 ابعاد جمع شده صندلی ( 50×65) این صندلی شامل یک عدد کاور پارچه ای جهت حمل صندلی می باشد میز تاشو پارچه ای آراد دارای پارچه نانو ضد آب به همراه فوم و آستر می باشد. دارای دو عدد تسمه، جهت قفل کن پایه و هشت فنر برای تیرینگ پارچه میز می باشد. جنس لوله فلز و ضخامت آن 16×80 ابعاد جمع شو میز 50×76 این میز دارای چهار عدد پایه ضد لغزش از جنس پی وی سی می باشد. یک عدد فوم دو سانت داخل پارچه جهت محکم شدن صفحه میز کار گذاشته شده است. میز تاشو دارای یک عدد کاور پارچه ای جهت حمل آسان تر می باشد. میزو صندلی ها همراه با کاور ارسال می شود.

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5302

مشخصات محصول

ابعاد: ۸۰x۸۰x۷۶ سانتی‌متر
وزن: ۱۶۶۰۰ گرم
جنس: فلز

میز و صندلی سفری مدل s66 مجموعه 8 عددی

مشخصات محصول

ابعاد: ۷۲x۵۲x۵۵ سانتی‌متر
وزن: ۲۳۰۰۰ گرم
جنس: فلز، چوب

میز و صندلی سفری مدل تاشو مجموعه 3 عددی

این میز جهت استفاده از تراس یا بالکن یا حیاط و محیط باغ، کمپینگ و ویلا مورد استفاده میباشد و همینطور قابلیت تاشوندگی این میز و صندلی های همراه آن باعـث سهولت در جابجایی و حمل آن در صندوق ماشین و مقاومت آن در برابر رطوبت و آب باران و اشعه ی آفتاب از مزیت های اصلی این محصول است .این محصول تماما ایرانی همراه با بهترین کیفیت متریال جهت استفاده ی مشتریان عزیز اراِئه میشود. ابعاد این میز 60×80 میباشد که ابعاد بسیار مناسبی برای مکان های کوچک به خصوص تراس است.

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5408

مشخصات محصول

ابعاد: ۸۰x۸۰x۷۰.۷۶ سانتی‌متر
وزن: ۲۴۰۰۰ گرم
جنس: فلز، چوب

میز و صندلی سفری مدل گرد تاشو ترمووود بسته 3 عددی

مشخصات محصول

ابعاد: ۶۰x۶۰x۷۴ سانتی‌متر
وزن: ۴۰۰۰ گرم
جنس: چوب
نوع: ترمووود

سایر توضیحات

به همراه دو صندلی مدل ترمووود

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید