خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل برای سفر و کمپینگ 2022

0
2740
خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل - nevin.ir

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل برای سفر و کمپینگ 2022

با خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میتوانید در خانه یا در حین حرکت و طبیعت از موسیقی موردنظر خود لذت ببرید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به شما این امکان را می دهد به صورت بی سیم موسیقی را از تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود پخش کنید.

در حال حاضر تعداد زیادی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید، و این می تواند به این معنی باشد که تصمیم گیری درست برای خرید دشوار است ولی نگران نباشید تیم نوین همراه شماست.

انواع اسپیکر بلوتوثی برای سفر و کمپینگ - nevin.ir
انواع اسپیکر بلوتوثی برای سفر و کمپینگ – nevin.ir

همه محصولاتی که انتخاب کرده‌ایم می‌توانند به عنوان بلندگوهای فضای باز استفاده شوند، بنابراین می‌توانید آنها را با خود به پارک یا مهمانی یا حتی سفرهای کمپینگ خود ببرید.

این به لطف طراحی های ناهموار و ویژگی های اضافی مانند مقاومت در برابر آب است که از این بلندگوها در برابر عوامل مختلف محافظت می کند.

ویژگی‌های اضافی اسپیکر بلوتوثی

برخی از اسپیکرهای بلوتوثی دارای ویژگی‌های اضافی مفیدی هستند، از جمله کنترل صوتی، با دستیارهای مجازی مانند الکسا و دستیار Google داخلی.

این بدان معناست که بلندگوی بی‌سیم شما می‌تواند به عنوان یک بلندگوی هوشمند عمل کند و سپس می‌تواند برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند شما استفاده شود. یا به سادگی از آن بخواهید که موسیقی شما را با استفاده از دستورات صوتی پخش کند.

با این حال، خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هوشمند برای همه مناسب نیست.

از آنجایی که آنها بسیار همه کاره هستند، برخی از مدل‌های موجود در این لیست می‌توانند به عنوان اسپیکر رایانه نیز تبدیل شوند.

هر جا که قصد استفاده از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل خود را دارید، می‌توانید مطمئن باشید که همه مدل‌های این لیست برجسته هستند.

زیرا در سه بخش کلیدی عملکرد خوبی دارند: قابل حمل، بادوام و صدای عالی ارائه می‌کنند، چه در حال گوش دادن در محیط بسته یا فضای باز باشید.

از بین این اسپیکرها میتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود یکی را برای استفاده در منزل یا فضای باز مانند کمپینگ و سفر خریداری نمایید.

اگر میخواهید برای سفر تهیه کنید، به وزن اسپیکر موردنظر توجه کنید. اگر قصد دارید آن را در بهترین کوله پشتی خود حمل کنید، هرچه وزن اسپیکر بالا باشد میتواند کوله پشتی شما را سنگین تر کند و این در سفر خوشایند نیست.


20 مدل از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل بازار


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4105

اسپیکر پرووان PSB4105 یکی از محصولات شرکت پرووان، تولید کننده کالاهای دیجیتال است که در عین سادگی و زیبایی، کیفیت بالا هم به ارمغان آورده است. اسپیکر پرووان PSB4105 دارای باتری 1200 میلی آمپری است که مدت زمان قابل قبولی را برای پخش موسیقی دارد. این باتری را با 6 ساعت زمان استفاده مداوم، می‌توان آن را به عنوان یک اسپیکر با کاربری روزانه در نظر گرفت. نکته قابل توجه برای اسپیکر PSB4105 قابلیت پاسخگویی به تماس‌های تلفنی است که با استفاده از میکروفون داخلی امکان پذیر است. البته باید به این نکته توجه کرد که دوام شارژ باتری این محصول به میزان صدای آن بستگی دارد. به طور کلی باید میزان صدای اسپیکرهای بلوتوث را برای استفاده حداکثری از آن روی 75 الی 80 درصد قرار داد تا بتوان از تمام زمانی که برای آن مشخص شده استفاده کرد. زمان مورد نیاز برای شارژ شدن آن در حدود دو ساعت است که برای این اسپیکر با این ظرفیت باتری، زمان معقولی است. کیفیت باتری اسپیکر پرووان PSB4105 به گونه‌ای است که بتوان آن را به دفعات زیادی مورد استفاده قرار داد و بازدهی خود را حفظ می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2398

مشخصات محصول

وزن: ۱۰۱۳ گرم
نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
نسخه‌ی بلوتوث: ۴.۲
وزن هر ستلایت (تکه): گرم
منبع انرژی: باتری
درگاه‌های ارتباطی: USB
فناوری‌های ارتباطی: رادیو

سایر مشخصات

مناسب برای لپ تاپ ها، کامپیوترها و دستگاه های دیجیتال دارای فناوری بلوتوث، درگاه USB و جک ۳.۵ میلی متری کیفیت پخش صدای عالی وضوح صدا ۸۵ دسی بل دکمه های کنترل پخش موسیقی و صدا طراحی کوچک و راحت در حمل قابلیت پاسخگویی به تماس دارای پاوربانک ولتاژ پاوربانک ۵ ولت جریان خروجی پاوربانک ۱ آمپر مقاومت در برابر پاشش آب

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-22

اسپیکر پرتابل LK-22 نسل جدید اسپیکر های کمپانی LEITU است که دارای ویژگی های بسیاری می باشد. این اسپیکر دارای طراحی بسیار زیبا و متفاوتی است و به شکل جذابی لوگوی لیتو بر روی آن حک شده است. در طراحی این اسپیکر از استایل خیابانی الهام گرفته شده است و میتوانید آن را داخل جیب خود حمل کنید. در قسمت بالای این اسپیکر یک قلاب یکپارچه حلقه‌ای وجود دارد که حمل اسپیکر را آسان تر می کند. این اسپیکر دارای صدایی با وضوح عالی و بیس های کوبنده می باشد. برای اتصال به این اسپیکر می توانید از طریق بلوتوث به صورت بی سیم متصل شده و موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. این اسپیکر همراه دارای باتری داخلی قابل شارژ می باشد که قادر است تا 3 ساعت نیروی مصرفی اسپیکر را تامین کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB

اسپیکر MDZ-36-DB از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی شیائومی است که به عنوان یک اسپیکر پرتابل روانه بازار شده است. این اسپیکر دارای یک باتری لیتیوم یونی 2600 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند با هر بار شارژ کامل، تا 13 ساعت ( با ولوم صدای 50٪) برای شما صدا پخش کند. شارژ این باتری فقط حدود 4 ساعت زمان می‌برد و از طریق پورت Type-C تعبیه شده در زیر درپوش ضد آب اسپیکر شارژ می‌شود. همچنین کنار درگاه شارژ، یک پورت AUX نیز قرار دارد تا بتوانید با سیم هم به این اسپیکر متصل شوید. صدای با کیفیت و شفاف این اسپیکر از دو بلندگوی 8 واتی سرچشمه می‌گیرد که موجب شده این اسپیکر دارای قدرت پخش صدای 16 وات باشد. اسپیکر MDZ-36-DB به تازگی عرضه شده و دارای بلوتوث نسخه 5 است که نسبت به نسخه‌های قبلی، افزایش کیفیت صدا، کاهش نویز و کاهش تأخیر صدا را به همراه دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go3

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go3 یک محصول فوق‌العاده بوده که دارای اندازه معقول وزن سبک است و همین موضوع این اسپیکر را به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبدیل کرده است. مدل GO3 دارای وزن نهایی 209 کیلوگرم است و در چندین رنگ متفاوت عرضه می‌شود. این محصول قادر به خروج صدا 4.2 واتی است. البته فراموش نکنیم که یک محصول بی سیم بوده و شما می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به دستگاه خود سینک کرده و به راحتی آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید. همچنین در صورت شارژ کردن این دستگاه تنها 2.5 ساعت زمان نیاز دارید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2307

اسپیکر بلوتوث مدل TS 2307 در ابعاد 109x84x84 میلی متر ساخته و به بازار عرضه شده‌ است. TS 2307 از طریق بلوتوث ، شیار کارت حافظه TF و پورت USB به موبایل ، تبلت ، لپ‌تاپ و دستگاه های دارای بلوتوث متصل می‌شود. انرژی مورد نیاز اسپیکر بلوتوث TS 2307 توسط باتری لیتیومی با ظرفیت 1200mAh تامین می‌شود که با یک بار شارژ تا 4 ساعت بی‌وقفه موسیقی پخش می‌کند. بر روی این محصول دکمه هایی با کاربرد های روش/خاموش، کنترل پخش موسیقی، کنترل حجم صدا و Mode به کار‌رفته است. از دیگر ویژگی های اسپیکر TS 2307 می توان به نورپردازی LED اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-144

این مدل دارای رنگبندی زیبا و متنوع و همچنین اندازه بسیار مناسب میباشد که به راحتی قابل حمل میباشد همچنین دارای بند میباشد که راحتی استفاده را چند برابر میکند و امکان اویز کردن را به خریدار میدهد قابلیتی خاصی که این اسپیکر قابل حمل را متمایز میکند داشتن انتن است که صدای رادیو کاملا صاف و بدن نویز پخش میکند رقص نور این اسپیکر قابل تنظیم میباشد این اسپیکر از درگاه های USB – مموری کارت – AUX پشتیبانی میکند و قابلیت اتصال بلوتوثی را نیز دارد همچنین این اسپیکر دارای میکروفون میباشد که قابلیت مکالمه را به خریدار ارایه میدهد در دو طرف این اسپیکر پرده هایی طراحی شده تا صدا و بیس با بهترین کیفیت خارج شود این اسپیکر دارای 2 عدد بلندگو با توان 5 وات میباشد همچنین باتری 1200 میلی امپری مدت زمان استفاده بالایی را در اختیار شما میدهد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

اسپیکر پرتابل و بلوتوثی JBL Charge 5 نسل جدید اسپیکر های سری شارژ از برند محبوب جی بی ال است. این اسپیکر قابل حمل با درایور های بهبود یافته و سخت افزار بروز شده ، تجربه‌ی صوتی متفاوتی را به شما ارائه می دهد. همچنین طراحی ظاهری زیبا و چشمگیر آن همراه با بدنه‌ی ضدآب و مقاوم ، شما را با سطح جدیدی از سیستم های صوتی پرتابل آشنا می کند. دلیل نامگذاری این اسپیکر ظرفیت بالای باتری و امکان شارژ دستگاه های دیگر توسط باتری اسپیکر است همچنین برای اتصال این اسپیکر به دستگاه های پخش مانند گوشی موبایل یا پلیر ها ، از تکنولوژی بلوتوث استفاده شده است تا بتوانید به راحتی به این اسپیکر متصل شده و به صورت بی سیم موسیقی مورد علاقه خود را بشنوید. جی بی ال در سری جدید اسپیکر شارژ از بلوتوث نسخه 5.1 که جدید ترین نسخه در حال حاضر است استفاده کرده است و این اسپیکر حرفه‌ای دارای صدای قدرتمند و شفافی است که توسط درایور های جدید و بهبود یافته تولید و پخش می شود. یک عدد ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه و پسیو رادیاتور های دوگانه در کنار هم تجربه‌ی صوتی جدید و بی نظیری را برای شما فراهم می کنند و فرکانس های بیس و میدرنج (Low – Mid) در این اسپیکر از طریق 1 عدد ووفر 52×90 میلی متری با توان خروجی 30 وات RMS و فرکانس های تریبل (High) نیز توسط 1 عدد توئیتر 20 میلی متری با توان خروجی 10 وات RMS پخش می شوند. در مجموه این محصول قادر است تا صدایی به قدرت 40 وات RMS را تولید کرده و به گوش شما برساند. بازه فرکانسی قابل پخش در این سیستم صوتی مابین 65 هرتز تا 20000 هرتز است که برای اسپیکری با این ابعاد فوق العاده است. اسپیکر Charge 5 یکی از محصولاتی است که واژه‌ی JBL Pro Sound را به تصویر می کشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32

این اسپیکر کوچک و قابل حمل با صدای خیره‌کننده و با قدرت 5 وات از برند زیلوت و مدل S32 دارای صدای واضح و شفاف با یک باس قوی است. قدرت 5 وات این محصول از توانایی بالا در ساب‌ووفر جهت پخش انواع موسیقی با باس قوی و شفاف حکایت می‌کند. طراحی این اسپیکر به شکل استوانه‌ای به آن زیبایی خاصی بخشیده است. مدل S32 از بلوتوث ورژن 5 پشتیبانی می‌کند که باعث برقراری سریع‌تر اتصال بی‌سیم می‌شود. همچنین این مدل از تکنولوژی پیشرفته TWS پشتیبانی می‌کند که به‌وسیله آن شما می‌توانید دو عدد از اسپیکر S32 را به هم وصل کنید و همزمان یک صدای 10 وات بلند و 360 درجه استریو را تجربه کنید. ظرفیت باطری در این مدل 2000 میلی‌آمپر است که می‌تواند تا 6 ساعت پخش مداوم موزیک با بلندی صدای متوسط را امکان پذیر سازد. همچنین این مدل از روش‌های متنوع پخش موزیک مانند اتصال AUX، کارت حافظه، بلوتوث و فلش پشتیبانی می‌کند تا شما هیچ نگرانی بابت پخش موسیقی دلخواه خود نداشته باشید. مدل S32 دارای یک میکروفون داخلی نیز است که به شما امکان برقراری و پاسخ‌گویی تماس‌های تلفن‌همراه به صورت وایرلس را می‌دهد. ضد آب بودن و قابليت استفاده به عنوان پاوربانك از ویژگی‌های دیگر این محصول است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-27

اسپیکر «LK-27» محصولی از شرکت «لیتو» است. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی متصل می‌شود و می‌تواند صدایی با کیفیت خوب به کاربر ارایه کند. توان خروجی این اسپیکر شرکت لیتو برابر با 5 وات و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی 120 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. شرکت لیتو این اسپیکر کوچک و جیبی را به قدرتی تجهیز کرده که مخاطب را به وجد میاورد. اسپیکر لیتو مدل LK-27 طراحی دایره ای شکل دارد که این موضوع باعث می‌شود هم بتوان از آن مانند یک اسپیکر دسکتاپ و هم به عنوان یک اسپیکر قابل حمل استفاده کرد. برای حمل آسان‌تر شرکت لیتو یک این اسپیکر را به یک بند تجهیز کرده است. این اسپیکر انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا 2 الی 3 ساعت به پخش‌موسیقی به‌طور مداوم پرداخت.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-26

اسپیکر LK-26 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی لیتو است که به عنوان یک اسپیکر پرتابل روانه بازار شده است. این اسپیکر دارایLEDهایی مخصوص برای نورپردازی است که می‌توانید میهمانی خود را با استفاده از این قابلیت‌ها شروع کنید.اسپیکر LK-26 به صورت خارق‌العاده‌ای در شب می‌درخشد و با نورپردازی خود، نمایشی زیبا و جذاب برای شما فراهم می‌کند.این اسپیکر دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. با استفاده از پورت USB می‌توانید به آداپتور AC متصل شده و اسپیکر خود را شارژ کنید. با هربار شارژ کامل این اسپیکر، به مدت 3 ساعت زمان پخش برای شما فراهم می‌شود. این اسپیکر به علت پرتابل بودن، دارای بدنه‌ای مقاوم و ضدآب است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اسپیکر خود را حتی در کنار دریا نیز حمل کنید و از پخش موسیقی باکیفیت و شفاف لذت ببرید. LK-26 دارای قابلیتی است تا شما بتوانید به آسانی قابلیت نورپردازی اسپیکرتان را تغییر دهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Pulse 4

اسپیکر Pulse 4 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی JBL است که به عنوان یک اسپیکر پرتابل روانه بازار شده است. این اسپیکر دارای قابلیت صدای 360 درجه و LEDهایی مخصوص برای نورپردازی است که می‌توانید میهمانی خود را با استفاده از این قابلیت‌ها شروع کنید. در ادامه با تهران اسپیکر برای معرفی بهتر این اسپیکر همراه باشید. اسپیکر Pulse 4 به صورت خارق‌العاده‌ای در شب می‌درخشد و با نورپردازی 360 درجه خود، نمایشی زیبا و جذاب برای شما فراهم می‌کند. این اسپیکر دارای قابلیت صدای 360 درجه نیز می‌باشد، به همین دلیل صدا را در تمام نقاط به صورت یکسان پخش می‌کند. این اسپیکر دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. با استفاده از پورت USB می‌توانید به آداپتور AC متصل شده و اسپیکر خود را شارژ کنید. با هربار شارژ کامل این اسپیکر، به مدت 12 ساعت زمان پخش برای شما فراهم می‌شود. این اسپیکر به علت پرتابل بودن، دارای بدنه‌ای مقاوم و ضدآب است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اسپیکر خود را حتی در کنار دریا نیز حمل کنید و از پخش موسیقی باکیفیت و شفاف لذت ببرید. بدنه ضدآب این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است تا شما بتوانید آن را تا 1 متر در زیر آب ببرید و به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهید. این اسپیکر دارای قابلیت اتصال بین اسپیکر‌های سازگار را نیز دارد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به آسانی بین اسپیکرهای سازگار با یکدیگر اتصال برقرار کنید و موسیقی‌هایتان را پخش کنید. Pulse 4 دارای قابلیتی است تا شما بتوانید به آسانی قابلیت نورپردازی اسپیکرتان را همگام سازی کنید. شما می‌توانید اسپیکر خود را تکان دهید تا به آسانی سیستم نورپردازی آن همگام سازی شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کُلِر مدل S29

«اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کُلِر» مدل (S29) دارای صدای با کیفیت و توان خروجی 5 وات است. این اسپیکر قادر است تا مسافت 15 متر را پشتیبانی کند و صدایی شفاف و باکیفیت را ارائه دهد. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق باتری داخلی قابل شارژ آن تامین می‌شود. این باتری دارای ظرفیت 1200 میلی‌آمپرساعت است. «اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کُلِر» مدل (S29) از رادیو، فلش و کارت TF پشتیبانی می‌کند، و پورت‌های Micro USB و USB بر روی بدنه محصول تعبیه شده است. داخل این مدل اسپیکر یک عدد میکروفون قرار داده شده که امکان مکالمه را برای کاربر فراهم می‌کند . در مجموع اگر می‌خواهید یک اسپیکر قابل حمل با ابعادی جمع و جور به همراه کیفیت عالی داشته باشید اسپیکر بلوتوثی «اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کُلِر» مدل (S29) انتخاب مناسبی است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7

یکی از پر طرفدار ترین محصولات برند هارمن کاردن اسپیکر های سری اونیکس می باشد که تا به امروز تولید آنها ادامه داشته است. اسپیکر های سری اونیکس به دلیل طراحی بسیار زیبا و لوکس همیشه مورد توجه بوده‌اند و می‌توان از آنها، هم به عنوان یک سیستم صوتی خانگی و هم به عنوان یک اسپیکر پرتابل استفاده کرد. کیفیت ساخت عالی و شفافیت صدا ، ویژگی همیشگی اسپیکر های سری اونیکس می باشد ، به همین دلیل است که تا کنون طرفداران خود را حفظ کرده است. هر چند سال یکبار سری جدید این محصول تولید می شود و هربار زیبا تر و قدرتمند تر از سری قبل بوده است. اکنون کمپانی Harman Kardon نسل هفتم این اسپیکر را با نام تجاری Onyx Studio 7 طراحی و تولید کرده است تا همانند گذشته در میان اسپیکر های وایرلس بدرخشد. این محصول دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری می باشد ، زیرا با آخرین متد روز دنیا طراحی شده است اما به سبک قدیم خود وفادار است ، به همین دلیل به چشم یک کالای لاکچری نیز می توان به آن نگاه کرد. این سیستم صوتی قابل حمل با دسته‌ی آلومینیومی و مقاوم خود ، می تواند در هر محیطی همراه شما باشد. امکان اتصال به صورت بی سیم و داشتن باتری قابل شارژ ، از مهم ترین ویژگی های این محصول است که آن را در دسته بندی اسپیکر های پرتابل قرار می دهد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107

اسپیکر پرووان PSB4107 دارای باتری 1500 میلی آمپری است که مدت زمان قابل قبولی را برای پخش موسیقی دارد. این باتری از جنس لیتیم پلیمر قابل تعویض است و با 6 ساعت زمان استفاده مداوم، می توان آن را به عنوان یک اسپیکر با کاربری روزانه در نظر گرفت. نکته قابل توجه برای اسپیکر PSB4107 قابلیت پاسخگویی به تماس‌های تلفنی است که با استفاده از میکروفون داخلی امکان پذیر است. به طور کلی باید میزان صدای اسپیکرهای بلوتوث را برای استفاده حداکثری از آن روی 75 الی 80 درصد قرار داد تا بتوان از تمام زمانی که برای آن مشخص شده استفاده کرد. زمان مورد نیاز برای شارژ شدن آن در حدود دو ساعت است که برای این اسپیکر با این ظرفیت باتری، زمان معقولی است. درون محفظه اسپیکر پرووان دو عدد اسپیکر تعبیه شده که جمعا توان خروجی معادل 10 وات را ارائه می‌دهند. در اسپیکر پرووان PSB4107 یک محفظه AUX، فلش و کارت micro SD طراحی شده که می‌توانید بسته به نیاز خود از هرکدام استفاده کنید. یکی از فناوری‌های به روز دنیا در تولید دستگاه‌های بلوتوثی، فناوری TWS است. با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید دو اسپیکر را به صورت هم زمان به بکدیگر وصل کرده و نسبت به پخش موسیقی مورد علاقه تان اقدام کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل BoomBox 2

مشخصات محصول

وزن: ۵۹۰۰ گرم
نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
مدت زمان شارژ شدن: ۶.۵ ساعت
وزن هر ستلایت (تکه): ۵.۹ گرم
منبع انرژی: باتری
ظرفیت باتری: ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
رابط‌ها: Bluetooth
اتصالات: ورودی صدا
توان خروجی کلی: ۲x۴۰ W RMS (AC mode) ۲x۳۰W وات

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus قادر است صدایی پرقدرت و شفاف را به صورت 360 درجه در محیط پخش کند. به همراه پخش این صدای پرقدرت، رقص نوری در محیط برقرار خواهد شد که تاثیر آهنگ را برای شما دوچندان می‌کند. اسپیکر Flare Plus به واسطه اتصال بی سیم بلوتوثی یا اتصال با سیم می‌تواند به دستگاه پخش شما متصل شود. این اسپیکر از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال بی سیم استفاده می‌‌کند. در فواصل کمتر از 20 متر، اتصال برقرار شده بین اسپیکر و دستگاه پخش شما هرگز قطع نخواهد شد. به واسطه درایورهای Full-range، توییترها و رادیاتورهای Passive دوگانه به کار گرفته شده در ساخت این اسپیکر، صدای پرقدرت آن به صورت 360 درجه در محیط پخش می‌شود. به واسطه اتصال بلوتوثی، می توانید دو عدد اسپیکر Fare Plus را به صورت بی سیم به یکدیگر متصل کنید. به لطف لامپ LED به کار گرفته شده در ساخت این اسپیکر، همگام با پخش صدا به صورت 360 درجه در محیط، رقص نوری در محیط شکل خواهد گرفت. فقط ذکر این نکته ضروری است که فعالسازی قابلیت رقص نور، باعث افت شدید باتری می‌شود. پس اگر تمایل دارید به مدت زمان بیشتری از موسیقی لذت ببرید، از فعال کردن این قابلیت صرف نظرکنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4610

اسپیکر بلوتوث پرووان مدل Solo یکی از زیباترین اسپیکرهای ساخت این شرکت است. این محصول همان طور که در دسته ی اسپیکرهای بلوتوث که نسخه ی آن از نوع 5 است قرار می‌گیرد به دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن همراه و تبلت متصل می‌شود. با استفاده از این محصول می توان صدای بسیار شفاف و بیس مناسبی را دریافت کرد و به موسیقی مورد علاقه خود گوش داد. به کمک میکروفون کوچکی که روی آن اسپیکر تعبیه شده می‌توان به تماس‌هایی که هنگام اتصال به اسپیکر و موبایل، دریافت می‌شود پاسخ داد و با صدای مطلوب و خوشایندی روبرو شد. این اسپیکر با طول 18 سانتی متر، عرض 7.4 و ارتفاع 8 سانتی متر یک اسپیکر با ظاهر بسیار جذاب است. جنس بدنه ی این محصول از ABS ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. همچنین به دلیل مواد به کار رفته در آن، با یکی از پر طرفدارترین اسپیکرهای پرووان رو به رو هستیم. وزن این محصول هم، سبک و در حدود 467 گرم است که حس سبکی و راحتی در هنگام جابجایی به راحتی قابل حساس است. با باتری لیتیومی به کار رفته در این محصول و همچنین ظرفیت 1200 میلی آمپری آن، با یک اسپیکر با میزان ظرفیت باتری معقول رو به رو هستیم. برد مستقیم این اسپیکر بلوتوث 10 متر است و این نشانگر این است که تا این اندازه می‌توان صدای خوبی را هنگام اتصال آن به موبایل و یا تبلت داشت. میزان قدرت صدای این اسپیکر با این ابعاد بسیار خوب بوده و با دو بلندگوی 3 وات که در آن تعبیه شده است و جمعا 6 وات توان خروجی دارند، صدایی با کیفیت را می‌توان از طریق آن شنید. زمان مورد نیاز برای شارژ کردن این محصول چیزی در حدود 4 ساعت است و با این مقدار شارژ می‌توان 3 الی 5 ساعت از آن استفاده کرد. همچنین مدت زمان آماده به کار یا همان حالت Standby در این اسپیکر 6 ساعت است. برای توضیح در مورد درگاه‌هایی که در این محصول وجود دارد به چهار پورت آن که در پشت این اسپیکر است می‌توان اشاره کرد که به طور مختصر به آن می‌پردازیم یک دکمه برای روشن و خاموش کردن آن تعبیه شده است. درگاه ورودی کارت حافظه ی میکرو و همچنین درگاه ورودی USB، که از طریق آن می‌توان یک کارت حافظه و یک فلش مموری را به آن وصل کرد جز پورت‌هایی به شمار می روند که می‌توان موسیقی مورد نظر خود را از راهی به غیر از اتصال به تلفن همراه و تبلت گوش داد

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS345

اسپیکر KBS345 کینگ استار محصولی با طراحی بسیار خاص و جذاب است. رنگ زرد به کار رفته در کناره‌های این محصول نشان‌دهنده و انتقال‌دهنده انرژی است. این محصول علاوه بر طراحی و رنگ جذابش دارای قابلیت رقص نور نیز است. این اسپیکر دارای قابلیت بلوتوث بوده که می‌توانید آن را با دستگاه خود همگام کنید. اگر طرفدار برنامه‌های رادیویی باشید یا در یک کمپ همراه دوستانتان بخواهید مسابقه فوتبال را از طریق رادیو دنبال کنید این اسپیکر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود زیرا که از FM Radio پشتیبانی می‌کند. اگر نگران سختی حمل‌ونقل آن هستید، طراحان محصول به این قسمت نیز فکر کرده‌اند و با قرار دادن بندی آویز با استحکام و مقاومت بالا، حمل‌ونقل و انتقال محصول را آسان کردند. روی صفحه کنترل این اسپیکر یک صفحه LED کوچک قرار دارد، سه کلید چرخشی که هر یک برای تنظیم صدای اسپیکر، صدای میکروفون و میزان اکو استفاده می‌شوند و سوکت میکروفون نیز وجود دارد که می‌توانید میکروفون خود را به آن متصل کنید و خروجی صدای آن را تنظیم کنید. پورت USB به شما امکان اتصال فلش مموری خود به دستگاه را می‌دهد و پورت TF آن شما را از یک دستگاه پلیر کارت حافظه‌دار بی‌نیاز می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB33

به‌تازگی شرکت سونی اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌حمل سری SRS را به‌روز‌رسانی کرده که مدل SRS-XB33، از رده قیمت متوسط است. اگرچه سونی SRS-XB33 چندان کوچک نیست، اما برای میزان صدایی که می‌تواند تولید کند هنوز هم نسبتا کوچک است، منافذ باس فراوانی به‌نسبت اندازه و قیمت آن وجود دارد. خوشبختانه صدای زیر و بم باهم سازگار هستند، به گفته‌ی سونی، اکولایزر درون‌برنامه‌ای برخی مشخصه‌های صدا را تنظیم می‌کند و لامپ‌های LED توکار، عاملی سرگرم‌کننده شده‌ که SRS-XB33 را در مقایسه با قیمتش، به گزینه‌ای کاملا مناسب با فضای بیرون تبدیل می‌کنند. از مزایای اسپیکر SRS-XB33 می توان باس قدرتمند و عملکرد صوتی جامع و بدنه ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار و نورپردازی جذاب LED را نام برد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید