نحوه چیدمان بدون چین و چروک کت و شلوار در کوله پشتی

0
4334
کت و شلوار در کوله پشتی - nevin.ir
نحوه چیدمان کت و شلوار در کوله پشتی - nevin.ir

به طور عادی چیدمان کت و شلوار در کوله پشتی یک چالش است زیرا شما نگران هستید که ممکن است چین و چروک هایی در آن ایجاد شود، به خصوص هنگامی که فضای کافی آویز در کمد خود ندارید. اگر مجبور شوید کت و شلوار خود را در سفر حمل کنید، این یک مشکل بزرگ می شود.

در حالت ایده آل، افرادی که کت و شلوار با خود حمل می کنند یک چمدان با خود حمل می کنند، و ترس کمی از ایجاد چین و چروک دارند.اگر کسی هستید که به طور منظم در مسافرت های خود از کوله پشتی استفاده میکنید، احتمالا حمل کت و شلوار در کوله پشتی را خنده دار بدانید.

ایده داشتن یک کیف به عنوان کوله پشتی محکم کردن آن در پشتتان است و فقط با آنچه که با خود حمل می کنید کافی است. اما اگر مجبور شوید مدتی کت و شلوار به همراه داشته باشید چه کار باید انجام دهید؟ حتی اگر خود را یک ماجراجو یا گردشگر می دانید، گاهی لازم است در جلسات شغلی یا مراسم عروسی شرکت کنید.

و اگر کوله‌پشتی وسیله ای است که شما بیش‌ترین استفاده را از آن دارید، سوال مهمی پیش می‌آید (چگونه یک دست کت و شلوار در کوله پشتی جای دهیم؟) شما یک مسافر مشتاق هستید، اما برای گذاشتن لباس‌ها در یک کوله‌پشتی به طور حتم آن‌ها را تا می‌کنید. ولی بهترین روش رول کردن است زیرا هم راحت تر است و هم از چین و چروک لباس ها جلوگیری میکند.

در این مقاله از نوین چند راه حل سریع و آسان آورده شده است که نحوه چیدمان کت و شلوار در کوله پشتی را به شما آموزش می دهد.

مراحل تا کردن کت و شلوار در کوله پشتی

تا کردن کت و شلوار در کوله پشتی - nevin.ir
مراحل تا کردن کت و شلوار

1- در مرحله اول، کت خود را به حالت صاف نگه دارید.

2- یکی از آستین ها را به سمت بیرون برگردانید.

3- با تا کردن کت از وسط آستین دیگر را درون آستین اولی قرار دهید. به نظر می رسد یک روش ناپسند برای کت و شلوار است اما یک روش صحیح است. به یاد داشته باشید، پد شانه نیز باید داخل آن باشد.

4- حالا سمت راست پد شانه را بگیرید، کمی صاف کنید و این قسمت را درون پد شانه ای که از داخل آن به بیرون کشیده اید، قرار دهید.

5- این قسمت تا شده را به همراه آستر تراز کرده و تمام، اکنون نوبت شلوار است.

6- شلوار خود را بدون ایجاد چین با احتیاط نگه دارید و آن را از یک چهارم تا کنید. حالا این شلوار را داخل کت قرار دهید. وقتی این کار تمام شد، کت را روی شلوار تا کنید.مطمئن شوید که آستر رو به بیرون است، تا جلوی کت و شلوار شما کثیف نشود. و این نحوه بسته بندی کت و شلوار در کوله پشتی است.

فقط اصول تاشو را به خاطر بسپارید، آستین ها باید به همان اندازه صاف باشند که بتوانید آنها را نگه دارید و کت و شلوار در امتداد تمام درزهای طبیعی آن تا شود. برای اینکه به کت و شلوار و پیراهن خود یک لایه محافظ اضافی در برابر چروکیده شدن داشته باشید، می توانید یک لایه ضخیم تر از لباس را در اطراف و داخل آن قرار دهید که شکل کت را حفظ کرده باشید.

7- یک شلوار جین را رول کرده، و کت و پیراهن خود را به دور این بپیچید. پس از ایمن شدن، یکی از تی شرت های خود را بردارید و این مجموعه کوچک را درون آن ببندید.

8- برای ایمنی بیشتر در چیدمان کت و شلوار در کوله پشتی می توانید کمربندی دور آن ببندید تا از کناره ها نیفتد یا به همین حالت درون کوله بگذارید. اکنون می توانید این مجموعه کوچک را هر کجا که می خواهید در کوله پشتی خود قرار دهید، که توصیه می کنیم بیش از حد لباس دیگر به آن اضافه نکنید.

تا کردن پیراهن در کوله پشتی

می توانید پیراهن را دقیقاً به همان روشی که در کت خود جا داده اید تا کنید. در روش دیگر، شما می توانید آن را با کت و شلوار بسته بندی کنید، به طوری که چین های پیراهن دست نخورده باقی بماند.

اگر قرار است چندین پیراهن را با خود حمل کنید، می توانید برای یک یا چند پیراهن می توانید از کیسه یا بقچه های بسته بندی کوچک نیز استفاده کنید، زیرا پیراهن های شما را بسیار جمع و جور و حمل آسان می کند.

چیدمان کفش ها در کوله پشتی

اکثر افراد در مورد بسته بندی این وسایل در کوله پشتی اتفاق نظر دارند که کار سختی است. بیشتر اوقات زمان شما صرف بسته بندی کفش های ورزشی یا صندل میشود. اما در این قسمت از مقاله هدف ما بسته بندی کفش های رسمی هستند که میخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم، تا به حال به این فکر کرده بودید که میتوانید کفش های زیبا و بزرگتر از کفش های طبیعت گردی را با خود در کوله پشتی تان حمل کنید؟

راه حل به همان سادگی است که به نظر می رسد. فقط کفش های رسمی را که می خواهید با کت و شلوار بپوشید را بپوشید، و جفت دیگر را داخل کوله پشتی خود قرار دهید. اکنون فکر می کنید ممکن است پوشیدن کفش های رسمی با شلوار جین احمقانه به نظر برسد، اما اینطور نیست. در واقع کفش های پوشیده شده با یک شلوار جین زیبا به نظر می رسند. و نه تنها از بهترین کفش ها (در پرواز) استفاده کرده اید، بلکه از جمعیت نیز جدا می شوید!

اکسسوری و کراوات

این موارد آسانترین و ساده ترین قوانین رعایت چیدمان کوله پشتی است. کافی است کراوات خود را به بالا رول کنید، و آنها را در شانه کت تا شده خود قرار دهید. این امر همچنین به حفظ فرم کت کمک خواهد کرد. روش دیگر انجام این کار این است که آنها را در یک جفت کفش اضافی که بسته بندی کرده اید بدون چروک شدن قرار دهید.

همین کار را می توانید با جفت جوراب های خود انجام دهید. از بقچه های زیپ دار کوچک هم میتوانید استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: چیدمان کوله پشتی کمپینگ

روش های جایگزین برای حمل کت و شلوار در کوله پشتی

اکنون که با موفقیت چگونگی چیدمان کت و شلوار در کوله پشتی را آموختیم، بیایید چند روش جایگزین (و منطقی) برای انجام آن را بررسی کنیم.

استفاده از کاور کت و شلوار

این حالت ایده آل باید بهترین گزینه شما باشد، اما این مقاله در مورد چگونگی چیدمان بدون چین و چروک کت و شلوار در کوله پشتی است. صرف نظر از این، شما می توانید کت و شلوار خود را در یک کیف سنتی قرار دهید و آن را به زیبایی درون کوله پشتی خود جای دهید. به این ترتیب مجبور نیستید کیف کت و شلوار را در جیب بالای کوله پشتی قرار داده و مدام نگران چین و چروک شدن آن توسط چمدان دیگران باشید.

کت و شلوار را بپوش

این روش دیگری است که می توانید کت و شلوار خود را بدون چین و چروک در سفر همراه خود داشته باشید، اما اینبار نباید به فکر بسته بندی کت و شلوار در کوله پشتی تان باشید. به راحتی می توانید هنگام حضور در فرودگاه لباس راحتی خود را عوض کرده و لباس رسمی (کت و شلوار) خود را برای هواپیما بپوشید.

هنگامی که از پرواز خارج شدید، می توانید دوباره لباس راحتی خود را پوشیده و سپس کت و شلوار را روی شانه خود یا کیف کت و شلوار (در صورت آوردن لباس) به همراه داشته باشید. اگر پرواز خیلی طولانی دارید مطمئناً توصیه نمی شود.

برای اینکه کت و شلوار دوام بیشتری بیاورد، از روش اول نحوه بسته بندی کت و شلوار در کوله استفاده کنید.

کت و شلوار را با پیک ارسال کنید

می توانید کت و شلوار خود را به روش اول که نشان دادیم بسته بندی کنید، اما به جای اینکه آن را درون کوله پشتی خود قرار دهید، می توانید با استفاده از پیک سریع آن را به هتل خود ارسال کنید، دیگر نگران خراب شدن یا چروکی شدن آن زیر عوامل محیطی نخواهید بود.

نتیجه

حالا شما روش صحیح نحوه بسته‌بندی یک کت و شلوار را در یک کوله‌پشتی می‌دانید. با پیروی از قوانین پایه ای که در این مقاله شرح دادیم، شما باید قادر باشید که این کار را بدون زحمت زیادی انجام دهید. به دلیل اینکه فقط آن کت و شلوار برایتان مناسب است فقط به خاطر داشته باشید که اگر فقط یک‌بار کت و شلوار را می‌پوشید به خودتان زحمت ندهید که آن را باخود به این طرف و آن طرف بکشید، چون فقط آن کت و شلوار برای شما مناسب است. شما می‌توانید به سادگی یک محصول جدید را در مقصد خود بخرید !

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید