راهنمای جامع خرید بهترین لباس زیر پیاده روی راحتی2021

0
4185
راهنمای خرید بهترین لباس زیر راحتی - nevin.ir
راهنمای خرید پر فروش ترین لباس زیر زنانه و مردانه - nevin.ir

داشتن لباس زیر مناسب و مقاوم در پیاده روی امری ضروری برای راحت بودن هنگام گشت و گذار است. امکان اینکه شما ساعت ها در مسیری پیاده روی کنید زیاد است. پس انتخاب بهترین لباس زیر پیاده روی راحتی و با دوام قبل از شروع یک سفر باید در لیست وسایل تان باشد.

من در سایت نوین به بررسی انواع لباس زیر پیاده روی راحتی پرداخته ام. شما با مطالعه این مقاله میتوانید نکات و ویژگی های بهترین لباس زیر راحتی پیاده روی را آموخته و تصمیم خود را با آگاهی هر چه بیشتر قطعی کنید.

نکات مهم برای انتخاب لباس زیر پیاده روی راحتی

در اینجا نکات کوتاه برای انتخاب لباس زیر پیاده روی راحتی قید شده است. با مطالعه همین نکات و ادامه مقاله اطلاعات زیادی در این زمینه کسب خواهید کرد.

1- لباس زیر با خشکی سریع

این نوع لباس زیر باید قابل تنفس باشد، که از یک ماده مصنوعی مانند پلی استر یا پشم مرینو ساخته شده است. برخلاف پنبه، این مواد رطوبت را از پوست دور کرده و به سرعت خشک می کنند.

2- سبک مناسب خود

سبک لباس زیر پیاده روی راحتی که انتخاب می کنید بیشتر بر اساس آنچه راحت و کاربردی به نظر می رسد یک تصمیم شخصی است.

برای آقایان: میتوان شورت مردانه اسلیپ، باکسر (پادار) و نیم پا و برای خانم ها: شورت پادار (boy shorts)، بیکینی و تانگ را نام برد. سوتین های ورزشی با طرح ها، پشتیبانی، انواع بندها و ویژگی های مختلف هم در دسترس هستند.

3- انتخاب تناسب راحت، اما نه خیلی تنگ، مناسب

شما باید یک تناسب راحت و نزدیک را که فرم آن مناسب باشد، انتخاب کنید اما خیلی تنگ و خیلی گشاد نباشد، زیرا باعث سایش و حساسیت پوست شما می شود.

4- ویژگی هایی را پیدا کنید که باعث راحتی میشود

یک جفت لباس زیر پیاده روی راحتی که بدون برچسب هست را انتخاب کنید. شورتی که دارای کمر راحت و مسطح است حتی هنگام حمل بهترین کوله پشتی، پوست شما را تحریک نمیکند، ویژگی مهم دیگری است که حتما باید به آن توجه کنید.

پارچه مناسب برای بهترین لباس زیر پیاده روی راحتی

انتخاب لباس زیری با پارچه مناسب هم باعث راحتی شما شده و هم در دراز مدت دوام قابل ملاحضه ای را برای شما ارائه میدهد.

مصنوعی

به طور معمول لباس زیر پیاده روی راحتی قابل تنفس برای پیاده روی از پارچه های مصنوعی مانند پلی استر و نایلون ساخته می شود. بهتر است به پلی پروپیلن، ریون یا ترکیبی از پارچه ها هم نگاهی داشته باشید. در برخی از لباس های زیر از پارچه اسپندکس برای کشش راحت و تناسب اندام نیز استفاده می شود.

لباس زیر ساخته شده از پارچه های مصنوعی دارای چه ویژگی هایی است:

1- خشک شدن سریع: مواد مصنوعی برای از بین بردن عرق بسیار عالی عمل می کنند، بنابراین احساس خشکی که پارچه های مصنوعی ارائه میدهند بیشتر از هر نوع پارچه ای است.

2- با دوام: پارچه های مصنوعی در برابر سایش مقاوم هستند و به همین خاطر آنها را به بادوام ترین گزینه تبدیل کرده است.

3- نگهداری بو: پارچه های مصنوعی معمولاً بیشتر از سایر گزینه ها بو را در خود نگه می دارند. برخی از تولیدکنندگان ماده افزودنی را اضافه می کنند که مانع تجمع باکتری های ایجاد کننده بو می شود و این به شما کمک می کند.

پشم مرینو

پشم مرینو نرم، فوق العاده ظریف و بدون ایجاد تحریک گزینه بسیار خوبی برای لباس زیر است. این ماده برای تقویت، انعطاف پذیری و دوام بیشتر با پارچه های دیگر مانند اسپندکس یا نایلون مخلوط می شود.

لباس زیر تولید شده از پشم مرینو دارای ویژگی های زیر است:

الیاف خوب: پشم به خوبی رطوبت را از روی پوست و پارچه بیرون میکشد. مقداری از رطوبت در هسته الیاف پشم باقی خواهد ماند، که باعث می شود پشم کاملاً به اندازه پارچه مصنوعی خشک نباشد، اما شما را دلسرد نخواهد کرد. همچنین زمان خشک شدن آن بیشتر از مواد مصنوعی است.

خنک می شود: رطوبت موجود در هسته الیاف پشم مرینو با گرم شدن دما آزاد می شود، که در هوای گرم می تواند کمی حالت خنک ایجاد کند.

دوام متوسط: سایش مداوم با پوست میتواند به پشم مرینو تاثیر گذاشته، بنابراین در نهایت ممکن است در ناحیه های خاصی متوجه نازک شدن پارچه شوید.

فاقد بو: پشم به طور طبیعی در برابر باکتری های ایجاد کننده بو مقاوم است، که به آن کمک می کند حتی پس از سایش روزهای متوالی نیز بو از آن خارج شود.

کدام سبک لباس زیر برای پیاده روی بهتر است؟

باکسر یا کوتاه؟ بیکینی یا هیپستر یا هاگرز؟ سبک لباس زیر پیاده روی راحتی که می پوشید عمدتا یک انتخاب شخصی است و ممکن است طول بکشد تا دریابید چه چیزی در مسیر شما برای شما بهتر است. در نهایت، تصمیم شما باید براساس آنچه به شما راحتی میبخشد، هدایت شود.

سبک های لباس زیر زنانه

انتخاب سبک های لباس زیر زنانه - nevin.ir
سبک های لباس زیر زنانه

شورت اسلیپ (Briefs): لباس زیرکوتاه زنانه پوشش خوبی را ارائه می دهد و تمایل دارد که بالای باسن بنشیند. در این گروه، شما به احتمال زیاد اسلیپ های کامل و هیپسترها را پیدا خواهید کرد. اسلیپ های کامل در جلو و عقب پوشش زیادی را ارائه می دهند. هیپسترها شبیه بیکینی هستند، پوشش متوسطی در جلو و عقب ایجاد می کنند اما با پوشش بیشتر در لگن کمی افزایش بیشتری دارند.

شورت باکسر (Boy Shorts): این مدل از لباس زیرها با برش بلندتر که تا بالای ران گسترش می یابد، بیشترین پوشش را در میان لباس های زیر زنانه دارند. پوشش اضافه شده اغلب می تواند به کاهش برآمدگی داخلی ران کمک کند.

شورت بیکینی (Bikini): برش بیکینی به طور کلی پوشش عقب کمتری را با کمز باریک و کم ارتفاع و برش بالاتر برای پا فراهم می کند.

شورت تانگ (Thongs): با ارائه حداقل مقدار پوشش از همه سبک‌های لباس زیر پیاده روی راحتی زنانه، شورت های تانگ سبک و کوتاه هستند و از تمام سبک‌ها سریع‌تر خشک شدن میشوند.

سوتین های ورزشی: لباس‌های ورزشی در طول فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، حمایت و راحتی ضروری را فراهم می‌کنند. هنگام خرید برای سوتین های ورزشی، مهم است که سطح پشتیبانی مورد نیاز، سبک، نوع بند، ویژگی‌ها و تناسب را در نظر بگیرید.

سبک های لباس زیر مردانه

انتخاب سبک های لباس زیر مردانه - nevin.ir
سبک های لباس زیر مردانه

شورت اسلیپ (Briefs): اسلیپ ها به طور کلی پشتیبانی خوبی را ارائه می دهند اما پوشش کامل چندانی ندارند، بنابراین اگر بین ران های خود احساس سایش و خراشیدگی کنید، ممکن است باکسر بهترین گزینه باشد.

شورت باکسر پادار (Boxers): تناسب اندام آزادتر و پوشش اضافی لباس زیر پیاده روی راحتی باکسر مورد توجه برخی از مردان قرار می گیرد.

شورت باکسر اسلیپ نیم پا (Boxer Briefs): بهترین راه حل ممکن، داشتن لباس زیری است که پوشش خوبی را برای محدود کردن سایش روی پوست فراهم می کند، در عین حال شورت های نیم پا از باکسرها، حمایت مناسب تری دارد.

لباس زیر پیاده روی چگونه باید متناسب باشد؟

یک جفت لباس زیر مناسب، باید از ایجاد سایش و تحرکات پوستی جلوگیری کند. جنس و الیافی که لباس زیر از آن تولید شده است باید برای شما راحت و متناسب و طبق نیازتان باشد. در اینجا چند نکته برای رسیدن به سبک مناسب آورده شده است:

1- لباس زیر راحت و نه خیلی تنگ انتخاب کنید

اندازه مناسب لباس زیر را بدانید تا هنگام خرید فرم آن متناسب باشد، اما نه آنقدر تنگ که باعث ناراحتی شود. علاوه بر این، مراقب باشید که اندازه آن‌ها را بیش از حد بزرگ نباشد چون این کار می‌تواند باعث جمع شدن و سایش در پوست شما شود.

2- جذب و دفع رطوبت کند

یک تناسب آزاد به ظاهر می تواند تهویه بیشتری ایجاد کند، اما به خاطر داشته باشید برای اینکه پارچه ای رطوبت پوست شما را از بین ببرد، لازم است با پوست تماس داشته باشد. بنابراین، داشتن لباس زیر پیاده روی راحتی که فرم های متناسب تری دارند، معمولاً بیشتر به نفع شما خواهد بود.

ویژگی های ضروری در انتخاب لباس زیر پیاده روی راحتی

در هنگام انتخاب لباس زیر باید ویژگی های انگشت شماری را در نظر گرفت. در اینجا برخی موارد وجود دارد که باید جستجو کنید:

1- بدون برچسب باشد

طبیعتا هیچ کس دوست ندارد هنگام پیاده روی لباس زیری در تن داشته باشد که با برچسبی که روی آن قرار دارد باعث ایجاد خراش روی پوست شود.

2- دوخت های زخمت نداشته باشد

همانطور که یک برچسب می تواند آزار دهنده باشد، همچنین می تواند دوخت های زخمت باعث تحریک پوست شما در هنگام حرکت شوند. به دنبال لباس زیر پیاده روی راحتی باشید که دارای دوخت صاف باشد (که اغلب به آن دوخت های مسطح می گویند) که به پوست شما فشار نمی آورد.

3- کمربند راحت داشته باشید

مطمئن شوید که لباس زیر پیاده روی راحتی با کمربندی پیدا می کنید که به راحتی روی بدن شما قرار بگیرد. وقتی حتی بهترین کوله پشتی راحتی را باخود حمل کنید، کمربند روی لباس شما به پوست شما فشار می یابد که می تواند ناراحتی جزئی را به یک آزار دهنده جدی در مسیر پیش رو تبدیل کند. به طور کلی، کمربند صاف و نازک راحت تر از بند ضخیم و بزرگ است.

4- در برابر بو مقاوم باشد

این مورد را در بخش پارچه های مصنوعی ذکر کردیم، اما در اینجا تکرار خواهیم کرد. پیاده روی غالباً فعالیتی هست که منجر به ایجاد عرق میکند، که در نهایت به ایجاد بوی بد لباس ختم می شود. برخی از لباس های زیر شامل یک حالت ضد میکروبی برای کمک به کاهش حبس بو است. بدانید که این روش ها می توانند با گذشت زمان از بین بروند و به یاد داشته باشید که پشم مرینو به طور طبیعی در برابر بو مقاوم است و هرگز این کیفیت را از دست نخواهد داد.

نتیجه گیری

بهتر است قبل از مطالعه این مقاله از سایز لباس زیر خود آگاه باشید. انتخاب لباسی که شما را در سفر اذیت نکند مهم است. این مقاله در مورد راهنمای خرید بهترین لباس زیر پیاده روی راحتی است. هیچ مقاله ای کامل نخواهد بود مگر اینکه تحقیقات خود را زیاد کرده و با مطالعه همچین مقالاتی بتوانید انتخاب آگاهانه ای در خرید وسایل موردنیاز مثل لباس زیر داشته باشید. حتما به این نقطه توجه داشته باشید، راحتی مهم تر از ظاهر است پس اولویت خود را راحتی و جنس لباس زیر در نظر بگیرید تا به راحتی خرید خود را انجام دهید.

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید