خرید یخچال سفری در سال 2023 | معرفی مدل های پرفروش

0
1826
خرید یخچال سفری - نوین
خرید یخچال سفری - نوین

خرید یخچال سفری در سال 2023 | معرفی مدل های پرفروش

یخچال های مسافرتی ابزارهای حیاتی برای افرادی هستند که از سفر، کمپینگ یا سفرهای طولانی جاده ای لذت می برند.

این یخچال های قابل حمل برای خنک نگه داشتن غذاها و نوشیدنی های شما در نظر گرفته شده و سفر شما را راحت تر و لذت بخش تر می کند.

در خرید یخچال سفری با گزینه های زیادی در بازار رو به رو خواهید شد، تعیین بهترین یخچال قابل حمل ممکن است دشوار باشد.

در این مقاله از سایت نوین، مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که هنگام خرید یخچال سفری باید به آنها توجه کنید و همچنین برخی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

مهم ترین ویژگی هایی که باید در خرید یخچال سفری به آنها توجه کنیم

مهم ترین ویژگی های یخچال قابل حمل - نوین
مهم ترین ویژگی های یخچال قابل حمل – نوین

1- ظرفیت

در هنگام خرید یخچال قابل حمل، ظرفیت یخچال فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود. ظرفیت یخچال تعیین می کند که چه مقدار غذا و نوشیدنی را می تواند در خود جای دهد.

شما باید یخچالی با ظرفیت مناسب برای نیاز خود انتخاب کنید. اگر قصد دارید یک سفر جاده ای طولانی داشته باشید، ممکن است یک یخچال با ظرفیت بالاتر خریداری کنید.

از طرف دیگر، یک یخچال با ظرفیت کمتر برای سفرهای کوتاه کافی است.

2- اندازه و وزن

هنگام خرید یخچال قابل حمل، اندازه و وزن یخچال فاکتورهای مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

یک یخچال قابل حمل باید جمع و جور و سبک باشد تا به راحتی قابل حمل باشد.

باید به راحتی در وسیله نقلیه شما قرار گیرد و به اندازه کافی سبک باشد که بتوانید آن را حمل کنید.

با این حال، ظرفیت، اندازه و وزن یخچال را تعیین می کند. یخچالی با ظرفیت بیشتر، سنگین تر و حجیم تر از یخچالی با ظرفیت کمتر خواهد بود.

3- منابع برق

یخچال های مسافرتی می توانند با برق AC، DC یا باتری تغذیه شوند. برق AC برقی است که از یک پریز برق معمولی می آید.

منبع تغذیه فندکی به عنوان برق DC شناخته می شود. انرژی باتری انرژی حاصل از یک باتری قابل شارژ است.

شما باید یخچالی با گزینه های برق مناسب برای نیاز خود انتخاب کنید.

اگر می خواهید از آن در اتومبیل خود استفاده کنید، یک یخچال با برق DC یک جایگزین فوق العاده است.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید از آن در مکان‌هایی بدون دسترسی به برق استفاده کنید، یخچالی که با باتری کار می‌کند، بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید: خرید بخاری سفری کمپینگ

4- سیستم خنک کننده

هنگام خرید یک یخچال قابل حمل، سیستم خنک کننده جزء مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

سیستم خنک کننده سرعت سرد شدن یخچال را کنترل می کند و دمای مشخص شده را حفظ می کند.

سیستم خنک کننده کمپرسور رایج ترین روش خنک کننده برای یخچال های مسافرتی است.

این مکانیسم موثر است و می تواند به سرعت یخچال را خنک کند. با این حال، می تواند سر و صدای بیشتری داشته باشد و برق بیشتری را هدر دهد.

سیستم خنک کننده ترموالکتریک نوع دیگری از سیستم خنک کننده است.

این فناوری نسبت به سیستم خنک کننده کمپرسور کم صداتر است و از الکتریسیته کمتری استفاده می کند، اگرچه کندتر است.

5- محدوده دما

هنگام خرید یک یخچال قابل حمل، محدوده دما عنصر مهمی است که باید در نظر گرفته شود. محدوده دما حداقل و حداکثر دمای کارکرد یخچال را مشخص می کند.

شما باید یخچالی با محدوده دمایی مناسب برای نیاز خود انتخاب کنید. اگر قصد نگهداری مواد غذایی منجمد را دارید، یخچالی با محدوده دمایی 20- تا 10 درجه سانتی گراد توصیه می شود.

با این وجود، محدوده دمایی 0 تا 10 درجه سانتی گراد برای نگهداری مایعات و مواد غذایی فاسد شدنی مناسب است.

6- بهره وری انرژی

هنگام خرید یخچال سفری، کارایی انرژی یخچال را بررسی کنید. یک یخچال کارآمدتر انرژی کمتری مصرف می کند و بنابراین در طول زمان در هزینه شما صرفه جویی می کند.

یخچال هایی با سیستم های خنک کننده و عایق کارآمد انرژی ایده آل هستند.

رتبه بندی ستاره های انرژی بالا برای یک یخچال با صرفه انرژی مناسب توصیه می شود.

7- دوام و کیفیت ساخت

دوام و کیفیت ساخت یخچال فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید یخچال قابل حمل به آن توجه کرد.

یک یخچال قابل حمل عالی باید بتواند در برابر نیازهای سفر مقاومت کند و سال ها زنده بماند. به دنبال یخچال هایی باشید که برای ماندگاری ساخته شده اند.

این باید دارای عایق با کیفیت بالا، لولاهای محکم و یک گیره قوی برای بسته نگه داشتن آن در هنگام حمل و نقل باشد.

8- سطح سر و صدا

هنگام خرید یخچال قابل حمل، سطح نویز فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

سیستم خنک کننده کمپرسور ممکن است پر سر و صدا و حواس پرتی باشد، به خصوص اگر قصد دارید از یخچال در ماشین خود یا یک مکان کوچک استفاده کنید.

اگر به نویز حساس هستید، از یک سیستم خنک کننده ترموالکتریک کم صداتر استفاده کنید

موارد اضافی

چندین فریزر مسافرتی دارای ویژگی های اضافی هستند که عملکرد و راحتی آنها را بهبود می بخشد. از جمله ویژگی های اضافی در خرید یخچال سفری عبارتند از:

صفحه نمایش دیجیتال

ممکن است دمای داخل یخچال را نشان دهد، که نظارت و تغییر آن را ساده می کند.

چراغ LED

یک چراغ LED ممکن است فضای داخلی یخچال را روشن کند و پیدا کردن آنچه را که به دنبال آن هستید، به ویژه در محیط های کم نور آسان تر می کند. یک پورت USB برای شارژ وسایل الکترونیکی استفاده می شود.

اتصال Wi-Fi

برخی از یخچال های مسافرتی دارای اتصال Wi-Fi هستند که به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود برای تنظیم دما و بررسی وضعیت یخچال استفاده کنید.

قفسه‌های جداشونده

تمیز کردن یخچال را تسهیل می‌کنند و ظرفیت ذخیره‌سازی را راحت‌تر تنظیم می‌کنند.


معرفی 10 مدل پرفروش از یخچال های سفری


یخچال و فریزر خودرو کولکو مدل DC-35T

Colku یک تولید کننده برتر OEM/ODM در زمینه یخچال و کولر گازی قابل حمل است. که سیستم مدیریت کیفیت بین المللی IS09004 را به شدت پیاده سازی می کند. در سال 2006، Colku Electrical appliance Ltd تأسیس شد. در اینجا، Colku دارای الزامات دقیق انتخاب مواد، تجهیزات اتوماسیون پیشرفته، کارگران مجرب تولید و سیستم مدیریت مقیاس است. با سیستم کنترل استاندارد تولید، خط مونتاژ کارآمد و سیستم تست پیشرفته محصول. توسعه ابزار سنگ زنی، کمپرسور، پردازش فلز، قالب گیری تزریقی، رنگ آمیزی تاول، و غیره ، از مواد اولیه تا محصولات نهایی، سیستم کنترل کیفیت ما تمام جنبه های تولید را پوشش می دهد. در عین حال، ما به گسترش مقیاس تولید، بهبود کیفیت محصول و ارزش ان ادامه می دهیم. یخچال ماشین colku DC-35T مدل جمع و جور، اندازه آن به راحتی به شما امکان می دهد یخچال را در هر مکانی نصب کنید. درب و مخزن یخچال ماشین از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در معرض خوردگی نیست. برای سهولت حرکت، یخچال اتوماتیک colku DC-35T دارای دسته های پلاستیکی جانبی است که برای کاهش سایز کلی تا می شوند. یخچال مجهز به روشنایی داخلی و چفت و بست برای ایمنی و ایمنی در جاده ها است. دارای کمپرسور بی صدا و قابل اطمینان است که در شیب های تا 30 درجه در آسانسورها و سرسره ها کار می کند. یخچال ماشین کمپرسور colku DC-35T (33 لیتر.) مجهز به برق 24-12/ 220 ولت می باشد و دارای حالت توربو برای محصولات که حالت خنک کننده سریع می باشد. دارای یک گواهینامه CE است که تأیید می کند که محصول مطابق با الزامات اساسی دستورالعمل های اتحادیه اروپا و استانداردهای اتحادیه اروپا است، و همچنین اینکه این محصول مراحل ارزیابی انطباق با رعایت استاندارد را گذرانده است.

یخچال و فریزر خودرو مدل S42

محصولی را که مشاهده میکنید یخچال و فریزر 42 لیتری صندوقی مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیاپنل لمسی تاچ اسکرین (Touch Screen) است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال و فریزر قابلیت کارکرد آن با برق 12 و 24 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال و فریزر در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.یخچال و فریزر اتومبیل فییموره را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و … استفاده نمود. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد. ویژگی بارز یخچال و فریزر ماشین S42 این است که کم حجم ترین مدل یخچال و فریزر کمپرسور با (حجم 42 لیتر) است. این مدل حتی توسط خانمها قابل حمل است ، زیرا وزن آن 12 کیلوگرم است. اگر سفر رفتن را دوست دارید و آشپزی خانگی را ترجیح می دهید ، پس این یک لوازم خانگی مهم و ضروری است. یخچال و فریزر آنقدر جمع و جور است که بین صندلی های عقب و جلوی خودرو قرار می گیرد. از ویژگی های این مدل می توان به قابلیت حمل و نقل اسان ان اشاره کرد. با وجود فشردگی آن ، فضای داخلی عمودی کافی است تا بطری های 1.5 لیتری را در خود جای دهد. یک عامل مهم این است که عایق حرارتی بدون استفاده از فوم پلی اورتان ساخته می شود.

یخچال و فریزر خودرو مدل Q-55

این محصول یخچال و فریزر 55 لیتری صندوقی است. با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال و فریزر قابلیت کارکرد آن با برق 12 و 24 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال و فریزر در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.یخچال و فریزر اتومبیل را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و … استفاده نمود. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد. ویژگی بارز یخچال و فریزر ماشین Q-55 این است که کم حجم ترین مدل یخچال و فریزر کمپرسور با (حجم 55 لیتر) است. این مدل حتی توسط خانمها قابل حمل است ، زیرا وزن آن 16 کیلوگرم است. اگر سفر رفتن را دوست دارید و آشپزی خانگی را ترجیح می دهید ، پس این یک لوازم خانگی مهم و ضروری است. یخچال و فریزر آنقدر جمع و جور است که بین صندلی های عقب و جلوی خودرو قرار می گیرد. از ویژگی های این مدل می توان به قابلیت حمل و نقل اسان ان اشاره کرد. با وجود فشردگی آن ، فضای داخلی عمودی کافی است تا بطری های 1.5 لیتری را در خود جای دهد. یک عامل مهم این است که عایق حرارتی بدون استفاده از فوم پلی اورتان ساخته می شود.

یخچال سفری مدل SWITCH 4L CAR.HOME Fridge

این یخچال کوچک قابل حمل Switch Infinity Led Light بسیار کوچک است تا بتوانید آن را در ماشین، روی میز کار یا در خانه در کنار کنسول بازی خود قرار دهید. موتور کم صدا بی صدا کار می کند، طراحی اقتصادی آن نسبت به یک یخچال سنتی انرژی بسیار کمتری مصرف می کند و یخچال 15-20 درجه زیر دمای اتاق محیط خنک می شود. آینه درب یخچال و چراغ LED ظاهری منحصر به فرد و شیک به این یخچال بخشیده است. 7 رنگ قابل تنظیم تا 6 قوطی را در نظر بگیرید ظرفیت 4 لیتر بی صدا و بدون لرزش با آداپتور شارژ ماشین میشود

یخچال سفری سانفورد مدل SF1715MRF

کمپینگ و سفر در طبیعت یکی از هیجان انگیزترین سبک های سفر کردن است که لذت فوق العاده ای دارد. افرادی که به این نوع سفرها علاقه دارند، به تجهیزاتی نیاز پیدا می کنند. طبیعتا برای سالم نگه داشتن مواد غذایی به یک یخچال مطمئن نیاز است که بتوانید غذاها را در آن صحیح و سالم به مقصد برسانید. اگر شما هم قصد خرید یک مینی یخچال مسافرتی خوب و باکیفیت را دارید یخچال دومنظوره سانفورد مدل SF1715MRF یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این مینی یخچال قابلیت اتصال به برق شهری و خودرو را دارد یعنی در حالت AC به برق شهری و در حالت DC می توان آنرا به جافندکی خودرو وصل کرد. مزیت دیگر این مینی یخچال کارکرد دو حالته سرد و گرم آن است. یعنی برای گرم نگهداشتن مواد غذایی آنرا روی حالت گرم و برای سرد نگهداشتن نوشیدنی ، مواد آرایشی و … آنرا روی حالت سرد می توان قرار داد. ظرفیت این مینی یخچال 10 لیتر است، فضای داخل یخچال را می توان با استفاده از شیارهای ایجاد شده در بدنه یخچال و قرار دادن سینی پلاستیکی در آن، طبقه بندی کرد. طراحی ساده ، زیبا و جمع و جور این یخچال مینی، آنرا برای هر فضایی مناسب کرده. این محصول که کمتر از 4 کیلوگرم وزن دارد، با ابعادی مناسب می‌تواند در هر کجای خودروی شما قرار بگیرد. این دستگاه در محفظه‌ی دنج خود، می تواند موادغذایی را تا 55 درجه‌ی سانتی‌گراد گرم نگه دارد یا اگر بخواهید آن‌ها را تا 5 درجه‌ی سانتی‌گراد خنک کند.

یخچال فریزر خورو ایستکول مدل TM-4040-DC

TM-4040-DC مناسب استفاده در خودرو های سبک و سنگین، کاروان های مسافرتی، خودرو های حمل دارو، قایق های تفریحی و موارد مشابه (اتصال به باتری یا فندکی خودرو) ، قابلیت راه اندازی با برق شهری با استفاده از مبدل AC به DC جهت استفاده در خانه یا آزمایشگاه ها و …

یخچال خودرو مدل AQ-YDSH-02

یخچال خنک کننده مدل AQ-YDSH-02 انسولین به گونه ای طراحی شده است که روشی راحت و مقرون به صرفه برای نگهداری داروها (مانند انسولین یا سایر داروهای تزریقی) در دمای ایمن ارائه دهد. دمای سرد را می توان تنظیم کرد، می تواند بر روی صفحه نمایش نمایش داده شود. در حین مسافرت، داروها در بیرون در دمای بالا و ناایمن قرار می گرفتند که به انسولین و سایر داروهای تزریقی آسیب می رساند. در اتاق هتل، هنگامی که افراد هتل را ترک میکنند، کنترل آب و هوا اغلب خاموش میشود، تاکسیها، خطوط هوایی یا سایر وسایل حمل و نقل، ذخیره سازی دارو در یخچال برای خودروها، کامیون ها، قایق ها و موتورسیکلت ها و همچنین فعالیت های خارج از منزل مورد نیاز است. بنابراین اگر این یخچال قابل حمل را داشته باشند، همه مشکلات حل می شود. انسولین طبق دستورات و توصیه ها موکد باید تا قبل از بازشدن در دمای یخچال و کمتر از 25 درجه سانتی گراد حفظ شود. البته زمانی که باز می شود میتواند حتی تا 28 روز در دمای عادی خانه باشد و آسیبی به آن نمیرسد. برای حمل انسولین مینی یخچال SAST با قابلیت شارژ باتری (2 عدد موجود در بسته) با ظرفیت 10200mAh یا بدون باتری با رابط کابل مستقیم میتوان از آن بهره برد. حداکثر زمان کار 8 ساعت پس از شارژ کامل ونشانگر باتری در حین شارژ چشمک می زند، کابل برق را از برق بکشید تا مقدار برق را بررسی کنید. این یخچال نگهدارنده به امکانات خاصی برای نگهداری انسولین و یا سایر داروهایی نظیر هورمون رشد یا قطره چشم که به سرما نیاز دارند، مجهز می باشد که می توان نسبت به انتقال آنها از جایی به جای دیگر با یخچال انسولین اقدام نمود. بدون نیاز به برق شهری میتوان حین مسافرت آن را با فندکی ماشین شارژ کرد یا بدون باتری میتوان با برق مستقیم استفاده نمود. صفحهای LED روی دستگاه تعبیه شده که دمای دستگاه، ساعت، و غیره را جهت تنظیم به نمایش میگذارد دما بین 2 تا 18 درجه قابل تنظیم میباشد که برای بهینه سازی باتری دما را تا حد امکان به زیر 10 درجه تنظیم نکنید. این یخچال به سفارش کشور ایالات متحده می باشد.

یخچال سرد و گرم خودرو مدل TS-3350

محصولی را که مشاهده میکنید یخچال 10 لیتری دو کاره (سرد و گرم) است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال قابلیت کارکرد آن با برق 12 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند و برای این منظور به یک کابل برق 3 متری مجهز شده است. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند. یخچال اتومبیل دو کاره (سرد و گرم) را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و … استفاده نمود به گونه ای که این دستگاه علاوه بر سیم رابط فندک اتومبیل داری سیم رابط مخصوص دیگری جهت استفاده از برق 220ولت (AC) شهری می باشد. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل بمنظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید. کولباکس دو کاره (سرد و گرم) 10 لیتری مدل TS-3350 با طراحی بسیار دقیق و زیبا، وزن و سایز کوچک و آسان بودن در استفاده محصولی بسیار کارآمد و محبوب می باشد. کولباکس دو کاره (سرد و گرم) 10 لیتری مدل TS-3350 کوچک و سبک بوده به همین سبب حمل آن بسیار آسان می باشد و مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک و مایعات می باشد. مصرف برق این محصول بسیار پایین بوده در عین حال دمای بسیار خوبی برای نگهداری مواد را داراست. از استراحت خود با یخچال دو کاره (سرد و گرم) لذت ببرید. این یخچال سرد و گرم اتومبیل زیبا با فضای داخلی اکثر وسایل نقلیه هماهنگ است ، که به راحتی توسط کمربند ایمنی در صندلی مسافر جلو یا مرکز صندلی عقب بسته می شود. با قابلیت خنک کردن 20 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط و گرمای بیش از 65 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای محیط و دارای حجم داخلی 10 لیتری است.

یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTC

Dometic یک محصول تجاری توسط گروه Dometic است. Dometic در سال 1968 توسط وسایل تفریحی الکترولوکس ، در آن زمان بخشی از گروه الکترولوکس به عنوان یک برند در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 2001 وسایل اوقات فراغت به EQT Partners واگذار شد و Dometic به عنوان نام شرکت انتخاب شد. محصولی را که مشاهده میکنید یخچال 29 لیتری دومتیک وایکو است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال قابلیت کارکرد آن با برق 12 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند و برای این منظور به یک کابل برق 3 متری مجهز شده است.نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.یخچال و فریزر اتومبیل وایکو را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و … استفاده نمود به گونه ای که این دستگاه علاوه بر سیم رابط فندک اتومبیل داری سیم رابط مخصوص دیگری جهت استفاده از برق 220ولت (AC) شهری می باشد.داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل بمنظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 29 لیتری مدل DCF-SC30-PTC با طراحی بسیار دقیق و زیبا، وزن و سایز کوچک و آسان بودن در استفاده محصولی بسیار کارآمد و محبوب می باشد. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 29 لیتری مدل DCF-SC30-PTC کوچک و سبک بوده به همین سبب حمل آن بسیار آسان می باشد و مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک و مایعات می باشد. مصرف برق این محصول بسیار پایین بوده در عین حال دمای بسیار خوبی برای نگهداری مواد را داراست.(نکته مهم: این یخچال (سرد و گرم نگهدارنده) 29 لیتری دومتیک به صورت بسته بندی نایلون شیرینگ ارسال می شود

یخچال سرد و گرم خودرو وایکو مدل TB15

محصولی را که مشاهده میکنید یخچال 15 لیتری دومتیک وایکو است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال قابلیت کارکرد آن با برق 12 ولت است، این موضوع موجب می‌شود تا بتوانید از این یخچال در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین می‌کند و برای این منظور به یک کابل برق 3 متری مجهز شده است. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل بمنظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 15 لیتری مدل TEC-BB-TB15 با طراحی بسیار دقیق و زیبا، وزن و سایز کوچک و آسان بودن در استفاده محصولی بسیار کارآمد و محبوب می باشد. کولباکس (سرد و گرم نگهدارنده) 15 لیتری مدل TEC-BB-TB15 کوچک و سبک بوده به همین سبب حمل آن بسیار آسان می باشد و مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک و مایعات می باشد. مصرف برق این محصول بسیار پایین بوده در عین حال دمای بسیار خوبی برای نگهداری مواد را داراست. از استراحت خود با TEC-BB-TB15 لذت ببرید. این یخچال سرد و گرم اتومبیل زیبا با فضای داخلی اکثر وسایل نقلیه هماهنگ است ، که به راحتی توسط کمربند ایمنی در صندلی مسافر جلو یا مرکز صندلی عقب بسته می شود. با قابلیت خنک کردن 20 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط و گرمای بیش از 65 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای محیط – میان وعده ها و نوشیدنی های شما خنک نگه داشته می شوند ، چیپس ها و همبرگرهای شما داغ می ماند. یخچال ترموالکتریک با استفاده اسان و دارای حجم داخلی 15 لیتری است که به راحتی بطری های 1.5 لیتری و 2 لیتری جای می گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید