خرید در آنتالیا ، بهترین مراکز خرید و بازارها در سال 2022

0
3052
خرید در آنتالیا - nevin.ir
خرید در آنتالیا - nevin.ir

خرید در آنتالیا ، بهترین مراکز خرید و بازارها در سال 2022

قطعا یک تجربه فوق العاده برای مسافران، خرید در آنتالیا است. آنتالیا فرصت ها و تجربیات عالی و خارق العاده ای را برای عاشقان خرید ارائه می دهد.

از مراکز خرید بزرگ، سوپرمارکت‌ها، بازارهای پرطرفدار در فضای باز و بازارهای خیابانی، مغازه‌های عتیقه، سوغات و صنایع دستی گرفته تا فروشگاه‌های بزرگ، فرصت‌های خرید زیادی را در این کلان‌شهر ترک ریویرا خواهید یافت.

بهترین مکان ها برای خرید در آنتالیا

بهترین مکان ها برای خرید در آنتالیا - nevin.ir
بهترین مکان ها برای خرید در آنتالیا – nevin.ir

شهر قدیمی کالا ایچی (Kaleiçi)

Kaleiçi که در زبان ترکی به معنای قلعه درونی است، شهر زیبای قدیمی است. شما می توانید روز خرید خود را از اینجا با یک قدم زدن زیبا در کنار مغازه های مد روز شروع کنید.

همچنین کالا ایچی با مغازه های فروش فرش ترکی، منسوجات و لباس های چرمی معروف است. از آنجایی که این منطقه عمدتاً برای پیاده روی مناسب است، از قدم زدن در امتداد خیابان‌های باریک با تعداد زیادی مغازه‌های عالی لذت خواهید برد.

علاوه بر این، دوستداران هنر می توانند غرفه های صنایع دستی زیادی را پیدا کنند که گلدوزی، سوغاتی، منسوجات و پارچه می فروشند.

مارینا

آنتالیا مارینا یک مکان عالی و محبوب به دلیل فرصت های خرید با کیفیت است. در اینجا می‌توانید بوتیک‌ها و فروشگاه‌های سوغاتی بزرگی را پیدا کنید که لباس‌های مارک دار و همچنین سوغاتی‌ها و صنایع دستی می‌فروشند.

شما همچنین می توانید در اینجا با یک نوشیدنی خنک با مناظر چشمگیر مدیترانه به خود پاداش دهید.

مراکز خرید

مرکز خرید TerraCity

TerraCity بزرگترین و محبوب ترین مرکز خرید در مرکز شهر آنتالیا است. بیش از 150 فروشگاه فروش برندهای طراحان و محلی را در خود جای داده است.

در اینجا مطمئناً می توانید چیزی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با نیازهای شما باشد. همچنین می‌توانید در قسمت فودکورت مرکز خرید که حدود 30 رستوران غذاهای ترکی و بین‌المللی را در خود جای داده است، غذا بخورید.

سوپرمارکت میگروس (Migros)

Migros بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای در ترکیه است که می توانید هر چیزی را برای خرید پیدا کنید. محیط غذا و رستوران نیز بسیار چشمگیر است.

بازار

بازار آنتالیا

Kaleiçi شهر قدیمی است که بازار اصلی آنتالیا در آنجا واقع شده است. خرید در آنتالیا در این بازار زیبا حس زیبایی را به آدم منتقل میکند. این یک مکان محبوب برای گردشگران و افراد محلی است. در اینجا می‌توانید خریدهای محلی، لباس‌ها، برندها، اقلام سنتی، سوغاتی‌هایی مانند شیرینی‌های ترکی، قهوه، جواهرات، کالاهای چرمی، چشم نظر معروف (یک طلسم خوش شانسی) و صنایع دستی را پیدا کنید.

بازار خیابان لاورا (Laura)

این بزرگترین بازار خیابانی در مرکز شهر آنتالیا است. هر شنبه برگزار می شود و می توانید هدیه، سوغاتی، خوردنی های لذیذ ترکی، قهوه، گیاهان، محصولات تازه و غذا را پیدا کنید و چانه بزنید.

بازار دوو گاراجی (گاراژ شرقی) (Doğu Garajı)

این یکی بازار محبوب غذا و صنایع دستی است که در مرکز شهر واقع شده است. می توانید ادویه جات محلی، گیاهان، محصولات تازه، غذا و سبزیجات، نان، صنایع دستی، سفال و زیور آلات دوست داشتنی را بیابید و خرید کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید