راهنمای جامع خرید کوله پشتی مصاحبه + (6 ویژگی مهم)

0
3954
کوله پشتی مصاحبه - nevin.ir
راهنمای خرید بهترین کوله پشتی مصاحبه - nevin.ir

حرفه ای به نظر رسیدن شخص مصاحبه شونده در مصاحبه خیلی مهم است، مدل مو، نوع کفش و انتخاب کیف مواردی هستند که باید توجه زیادی داشته باشید. کوله پشتی مصاحبه به دلایل زیادی یک انتخاب مناسب است، اما هنوز هم برای بیشتر افراد سوال است که آیا به همراه داشتن یک کوله پشتی در مصاحبه درست است یا نه؟

به همراه داشتن کوله پشتی مصاحبه عمل غیر حرفه ای نیست، به شرط آنکه سبک وزن بوده و طراحی مناسب داشته باشد و در فرهنگ اداری شرکتی که درخواست می کنید متناسب باشد.

انواع خاصی از کوله پشتی ها برای مصاحبه های شغلی مناسب هستند. نکات و ویژگی های خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای کرد. برای اینکه در این زمینه اطلاعات بیشتری بدست بیاورید تیم نوین این مقاله را تهیه کرده است پس با ما ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

چه کوله پشتی مصاحبه را می توانم با خود به همراه داشته باشم؟

قطعاً انواع خاصی از کوله پشتی ها را می توانید به مصاحبه ببرید. در مقایسه با انواع دیگر کیف ها، کوله پشتی ها کیف های کاربردی تر هستند، مخصوصاً اگر در حال مصاحبه هستید. این روزها در طیف گسترده ای از کوله پشتی مصاحبه در سبک ها و قیمت های مختلف توسط برندهای معتبر تولید می شوند، بنابراین انتخاب طراحی مناسب برای یک مصاحبه شغلی چندان هم کار سختی نخواهد بود. در زیر برخی از ویژگی‌هایی که باید به آن‌ها نگاه کنید آورده شده‌است.

ویژگی های کوله پشتی مصاحبه

1- کوله پشتی های ساختاری، حتی اگر تقریباً خالی باشند، خود به خود می ایستند. آنها تقریباً به هر لباسی ظاهری ظریف، براق و حرفه ای می بخشند. اکثر کوله پشتی های ساختاری در ابعاد کوچک و متوسط ارائه می شوند که برای یک محیط حرفه ای مناسب هستند.

2- کوله پشتی مصاحبه شما باید از مواد با کیفیت ساخته شده و به شما ظاهر حرفه ای هدیه دهند. از جمله این موارد می توان به چرم طبیعی، چرم مصنوعی، برزنت محکم، پارچه کتان پنبه ای، پارچه های روکش دار یا موارد مشابه اشاره کرد. باز هم، این بستگی به فرهنگ اداری شرکتی دارد که متقاضی آن هستید. اگر این شرکت کارمندان را به پوشیدن کفش های کتانی و شلوار جین برای کار تشویق می کند، می توانید با انتخاب کوله پشتی های ساخته شده از چرم مصنوعی، برزنت یا موارد دیگر، در آن محیط حضور داشته باشید.

3- کوله پشتی هایی که با رنگ های ساده و خنثی طراحی شده و فاقد هرگونه چاپ هستند، اگر بخواهید حرفه ای به نظر برسید، همیشه گزینه خوبی هستند. رنگ های مشکی، قهوه ای، شتری، بژ و خاکستری معمولاً انتخاب مطمئنی است و تقریباً با هر لباسی می توانند ست شوند. اگر لباس شما خنثی به صورت تک رنگ است، کوله پشتی مصاحبه با رنگ ثابت مانند قرمز، سبز زمردی، بنفش یا آبی تیره را انتخاب کنید. از طرف دیگر، رنگها یا طرح های پر زرق و برق باعث می شوند شما حرفه ای به نظر نرسید.

4- از کوله پشتی کوچکتر و جمع و جورتر استفاده کنید. به طور کلی، از کوله پشتی مصاحبه استفاده کنید که ظرفیت آن از 6 تا 20 لیتر باشد. هر چیزی که بیشتر از این محدوده ظرفیت باشد مناسب برای فضای باز خواهد بود. کوله پشتی ها باید فقط لوازم مورد نیاز شما را حمل کنند، بنابراین اگر می خواهید یک لپ تاپ به مصاحبه خود ببرید، می توانید کوله پشتی بلندتر لپ تاپ را به شرطی که حجیم نباشد همراه داشته باشید. خانم ها می توانند از کوله پشتی های رسمی که کوچکتر هستند استفاده کنند.

5- محفظه اسناد شما یا لپ تاپ یک ویژگی موثر و کاربردی است که حتی اگر دیگر مصاحبه نمی کنید از آن قدردانی خواهید کرد. قبل از مصاحبه، این محفظه ها برای ذخیره اسنادی که به آنها احتیاج دارید مانند کپی رزومه مفید هستند. محفظه ها ممكن است بالشتك یا پدهایی باشند که در محافظت از لپ تاپ و نگه داشتن اسناد بدون چین و چروك شما مفید هستند.

6- از حمل کوله پشتی مصاحبه پر و بزرگ خودداری کنید. باید از کوله پشتی مصاحبه استفاده کنید تا به شما کمک کند تا نظم داشته باشید و منظم باشید، شما نمی خواهید همه چیزهایی که متعلق به شماست در مصاحبه به همراه داشته باشید.

سوالات متداول

چه نوع کوله پشتی را نباید به مصاحبه برد؟

کوله پشتی هایی که با پارچه های ورزشی و زمخت مانند نایلون، بندهای کشی، مواد براق یا سایر ویژگی های فنی ساخته شده برای فضای باز تولید شده اند که با لباس حرفه ایی که در مصاحبه پوشیده اید مطابقت ندارد.

هنگام رفتن به مصاحبه چه چیزهایی باید در کوله پشتی خود قرار دهم؟

فقط چند مورد ضروری وجود دارد که باید در طول مصاحبه به همراه داشته باشید. این موارد شامل کیف پول، نسخه هایی چاپی از رزومه و سایر اسناد، یک دفترچه یادداشت کوچک، خودکار، نمونه کارها است. حتماً یک دفترچه یادداشت حرفه ای و یک یا دو قلم اضافی به همراه داشته باشید.

تا زمانی که از شما خواسته نشده است در طول مصاحبه ارائه دهید، در واقع نیازی به بردن لپ تاپ نیست. همچنین ممکن است بخواهید یک بطری آب به همراه داشته باشید، که می توانید آن را در کوله پشتی خود قرار دهید. سایر موارد اضطراری که ممکن است بخواهید به همراه داشته باشید شامل لاک غلط گیر، پاک کن، دستمال عرق و اسپری زیربغل برای رفع بود بد بدن است.

همه این موارد ضروری در مصاحبه شغلی فضای زیادی را اشغال نمی کنند، بنابراین اگر بهترین کوله پشتی را هم داشته باشید نباید خیلی بزرگ باشد، که بخواهید از آن در روز مصاحبه استفاده کنید.

چگونه باید مدارک مصاحبه خود را در کوله پشتی بسته بندی کنم؟

حضور در مصاحبه با مدارک مناسب (و نسخه های اضافی)، موفقیت شما را افزایش می دهد. مهمترین سندی که باید به همراه داشته باشید رزومه شماست و بد نیست که چندین نسخه داشته باشید زیرا ممکن است توسط افراد مختلف مصاحبه شوید. در بهترین حالت، ممکن است مصاحبه شما آنقدر خوب پیش برود که استخدام کننده بلافاصله در همان روز شما را برای مصاحبه دیگری بفرستد.

نسخه های چاپ شده کارنامه کاری شما نیز عالی است. با آماده کردن نمونه هایی از کارهای قبلی خود مانند تبلیغات، طرح ها، فاکتورهای بازاریابی، تأثیر خوبی را برای استخدام کننده ایجاد کنید.

کارت های شناسایی را فراموش نکنید: اگر اداره موردنظر اقدامات امنیتی سختگیرانه ای را انجام دهد، گواهینامه رانندگی یا کارت ملی، می تواند به عنوان شناسه شما جهت عبور به آن محل استفاده شود.

همه این اسناد را باید به طور مرتب در داخل یک پاکت یا پوشه حرفه ای قرار دهید تا به مصاحبه ببرید. حمل آن با دست غیر حرفه ای نیست، اگرچه کوله پشتی هایی که دارای پوشه، پاکت یا محفظه لپ تاپ هستند از اسناد محافظت می کنند و از چین و چروک جلوگیری می کنند. تحویل مدارک چروک شده به استخدام کننده، شما را غیرحرفه ای نشان می دهد.

من از کجا بدانم اندازه کوله پشتی برای مصاحبه خوب است یا نه؟

اندازه کوله پشتی که برای مصاحبه خود استفاده می کنید باید متناسب با اندازه تنه شما باشد. نه تنها از نظر ظاهری خوب به نظر می رسد بلکه راحتی شما را تضمین می کند.

برای به دست آوردن اندازه گیری مناسب، به دوست خود بگویید یک متر نواری اندازه گیری در دستش گرفته در صورتی که ایستاده هستید، چانه خود را تا سینه خم کنید و از دوست خود بخواهید که به شما کمک کند تا مهره C7 خود را که برجسته ترین نقطه است پیدا کند. و از نقطه تا کمرتان را اندازه گیری نماید.

کوله پشتی های کوچک یا به اصطلاح خیلی کوچک تقریبا در فاصله 35 تا 38 سانتی متر از نقطه C7 هستند و معمولاً برای خانم ها طراحی می شوند. کوله پشتی های کوچک 40 تا 43 سانتی متر، کوله پشتی های متوسط 45 تا 48 سانتی متر و در نهایت کوله پشتی های بزرگ 50 تا 55 سانتی متر هستند.

آیا می توانم گزینه های دیگری غیر از کوله پشتی برای مصاحبه ببرمم؟

اگر کوله پشتی مناسبی برای مصاحبه ندارید، کیف های دیگری نیز وجود دارد که می توانید همراه داشته باشید. به دنبال ساختاری مستحکم باشید و به دنبال طرح های کلاسیک مانند کیف های دستی، مینیمالیست، کیف های طبی باشید. آخرین نکته و شاید مهم ترین نکته این مقاله این باشد که رنگ مشکی تقریباً با هر لباس مصاحبه ای همخوانی دارد. پس در انتخاب رنگ کیف دقت لازم را داشته باشید.

نتیجه گیری

امیدورام با مطالعه این مقاله بتوانید کوله پشتی مصاحبه خود را به آسانی انتخاب و خریداری نمایید تا مصاحبه حرفه ای همراه با ظاهر حرفه ای داشته باشید.

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید