13 تا از بهترین سواحل آنتالیا برای تفریح در سال 2022

0
2977
بهترین سواحل آنتالیا - nevin.ir
بهترین سواحل آنتالیا - nevin.ir

13 تا از بهترین سواحل آنتالیا برای تفریح در سال 2022

منطقه آنتالیا به خاطر سواحل زیبا با مناظر و سواحل خیره کننده مشهور است. به آن ساحل فیروزه ای نیز می گویند. طیف گسترده ای ازخلیج های زیبا با سواحل چشمگیر را پیدا خواهید کرد و یک روز عالی را در آب و هوای تمیز سپری خواهید کرد که برخی جاها سنگریزه هستند و برخی دیگر هم شن های طلایی.

بازدید از بهترین سواحل آنتالیا باید یکی از کارهای شما در سفر باشد. کل منطقه آنتالیا بیش از 500 کیلومتر را در خود جای داده است. سواحل شنی و سنگریزه ای بزرگ، سواحل با پرچم آبی با آب های شفاف و کوه های جنگلی کاج در پس زمینه.

می‌توانید از سواحل شنی خوب و آب‌های شفاف مدیترانه لذت ببرید، یک پیاده‌روی عاشقانه داشته باشید یا انواع ورزش‌های آبی مانند قایق‌سواری، جت اسکی، پاراگلایدر و حمام آفتاب انجام دهید.

بهترین سواحل آنتالیا

1. ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی - nevin.ir
ساحل کنیالتی – nevin.ir

این ساحل اصلی شهر آنتالیا است که حدود 7 کیلومتر از بندر آنتالیا امتداد دارد. ساحل 1.5 کیلومتر است. ساحل طولانی با پرچم آبی و سنگریزه که آب‌ شفافی دارد و به خصوص صبح‌ها شبیه آکواریوم هست.

می توانید به سادگی از مرکز شهر به سمت غرب با تراموا بروید و در آخرین ایستگاه به راحتی به این ساحل دوست داشتنی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید انواع ورزش های آبی را پیدا کرده و انجام دهید.

2. ساحل مرمرلی

ساحل مرمرلی - nevin.ir
ساحل مرمرلی – nevin.ir

Mermerli یک ساحل زیبا است که درست در مرکز تاریخی آنتالیا، در انتهای مارینا، بندر Kaleici واقع شده است. این ساحل یک ساحل شهری محبوب است و دارای آب های آرام است که یکی از بهترین سواحل آنتالیا محسوب میشود.

3. ساحل اینجرآلتی

ساحل اینجرآلتی - nevin.ir
ساحل اینجرآلتی – nevin.ir

Inciralti یکی دیگر از ساحل های محبوب است که در کنار ساحل لارا قرار دارد. این یک ساحل عمومی است و دارای آب های آرام است.

4. ساحل مهتاب کمر

ساحل مهتاب کمر - nevin.ir
ساحل مهتاب کمر – nevin.ir

یکی از  محبوب ترین سواحل در استراحتگاه کمر آنتالیا است. این ساحل به طول 500 متر و شنی طلایی است و درست در کنار اسکله کمر، در خلیجی چشمگیر واقع شده است.

تفرجگاه ساحلی با تعداد زیادی از کافه های جذاب، رستوران ها و بوتیک ها بسیار جذاب است. همچنین انواع فعالیت های ورزشی آبی را خواهید دید.

5. ساحل لارا

ساحل لارا - nevin.ir
ساحل لارا – nevin.ir

ساحلی با پرچم آبی که به طول 8 کیلومتر است. ساحل شنی طولانی و امکانات عالی دارد. می‌توانید یک روز ساحلی فوق‌العاده را در اینجا داشته باشید و از آفتاب لذت ببرید، شنا کنید و ورزش‌های آبی انجام دهید. ماسه اینجا زرد و نازک است. آبها نیز نسبت به سایر سواحل آنتالیا و اطراف آن گرمتر هستند.

همچنین می توانید مجموعه ای از مراکز ورزش های آبی را پیدا کنید که  پاراگلایدر، جت اسکی، کایاک سواری ارائه می دهند.

6. ساحل کلئوپاترا

ساحل کلئوپاترا - nevin.ir
ساحل کلئوپاترا – nevin.ir

یکی از سواحل معروف آلانیا در آنتالیا است. این نام برگرفته از افسانه ای است که کلئوپاترا و آنتونیوس در اینجا شنا کرده اند.

2 کیلومتر است که ساحل طولانی با پرچم آبی و شنی خوب که از انتهای ساحل داملاتاش در نزدیکی آن شروع می شود. این ساحل دارای آب های کم عمق و شفاف می باشد که یکی از بهترین سواحل آنتالیا است.

7. ساحل داملاتاش

ساحل داملاتاش - nevin.ir
ساحل داملاتاش – nevin.ir

داملاتاش یکی از زیباترین ساحل های آلانیا است و درست در مقابل غار تاریخی داملاتاش واقع شده است و در منطقه آلانیا بسیار محبوب است.

بیشتر بخوانید: خرید در آنتالیا ، بهترین مراکز خرید و بازارها

8. ساحل اینجکوم

ساحل اینجکوم - nevin.ir
ساحل اینجکوم – nevin.ir

Incekum بسیار نزدیک به آلانیا، در یک محیط دوست داشتنی و در سایه درختان کاج واقع شده است. منطقه ساحلی نیز یک مکان کمپینگ محبوب است.

طول این ساحل 1 کیلومتر است. ساحل طولانی شنی و با پرچم آبی. آب های کم عمقی دارد که بازدیدکنندگانش را به خود جذب می کند و برای دوستداران کمپینگ و به ویژه خانواده هایی با بچه ها بسیار ایده آل است.

9. سواحل Evrenseki و Kumkoy

سواحل Evrenseki و Kumkoy
سواحل Evrenseki و Kumkoy

این ها سواحل محبوب استراحتگاه Side آنتالیا هستند کهEvrenseki ساحل عمومی منطقه است.

هر دو سواحل ماسه‌ای هستند و تمامی خدمات لازم را برای مسافران ساحلی دارند.

10. ساحل فازلیس

ساحل فازلیس - nevin.ir
ساحل فازلیس – nevin.ir

شهر باستانی Phaselis دارای سواحل دوست داشتنی از طریق سه بندر باستانی خود است. بین استراحتگاه تکیرووا و جام یووا کمر واقع شده است.

این ساحل دارای امکانات ساحلی مانند WC و دوش است. چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

خط ساحلی بسیار زیبا با حمام آفتاب و منطقه کمپینگ است. تعداد زیادی قایق تفریحی لنگر انداخته و بازدیدکنندگان روزانه با قایق را خواهید دید.

11. ساحل چرالی

ساحل چرالی - nevin.ir
ساحل چرالی – nevin.ir

استراحتگاه چرالی کمر 3.5 کیلومتر است که دارای یک ساحل دوست داشتنی است که در یک خلیج شگفت انگیز و منطقه حفاظت شده طبیعی با جنگل های کاج و رشته کوه بی داگلاری در پس زمینه واقع شده است.

پرچم بلند آبی و دارای آب شفاف. تا ساحل معروف Olympos در نزدیکی آن امتداد دارد.

قایق‌های تفریحی زیادی را در اینجا خواهید دید. همچنین بسیاری از کافه ها و رستوران های ساحلی را خواهید دید که در کنار ساحل ردیف شده اند.

12. ساحل الیمپوس

ساحل الیمپوس - nevin.ir
ساحل الیمپوس – nevin.ir

این استراحتگاه Olympos کمر درست بعد از چرالی و ساحل Olympos درست بعد از ساحل چرالی واقع شده است.

با جنگل‌های کاج، ویرانه‌های شهر باستانی و رشته کوه بی داگلاری در پس‌زمینه، ساحل Olympos حدود 400 متر طول دارد، ماسه‌ای طلایی رنگ و برای شنا و آفتاب گرفتن بسیار ایده‌آل است.

13. ساحل آدراسان

ساحل آدراسان - nevin.ir
ساحل آدراسان – nevin.ir

استراحتگاه آدراسان کمر 2 کیلومتر است که دارای ساحلی چشمگیر است که در یک خلیج شگفت انگیز واقع شده است. این منطقه یک منطقه حفاظت شده طبیعی است.

یک پرچم بلند و آبی دارد و چندین ورزش آبی و فعالیت های ساحلی را ارائه می دهد. قایق های تفریحی زیادی را خواهید دید.

خلیج آدراسان همچنین یک مقصد محبوب برای دوستداران غواصی و ماهیگیری در دریا است. آب‌های شفاف و محیط زیر آب، آداراسان را به یکی از بهترین مکان‌های غواصی در آنتالیا تبدیل کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید