خرید بالش کمپینگ مسافرتی، [بادی، هیبریدی، فشرده، پرکردنی]

0
3004
خرید بالش کمپینگ - nevin.ir
خرید بالش کمپینگ و مسافرتی - nevin.ir

خرید بالش کمپینگ مسافرتی، [بادی، هیبریدی، فشرده، پرکردنی]

داشتن راحتی در طبیعت هنگام کمپینگ یا استراحت بعد از یک کوهنوردی طاقت فرصا اولویت یک طبیعتگرد است. یکی از مواردی که میتوانید به آن فکر کنید، خرید بالش کمپینگ است. شما باید تمام ابزارهایی را که برای راحت نگه داشتن در هنگام بیرون رفتن و به خصوص زمانی که خواب هستید، داشته باشید.

خرید بالش کمپینگ راهی برای کمک به شما در این روند خواهد بود. بالش کمپینگ خوابیدن در طبیعت را تجربه ای مانند رختخواب را، همراه با صداهای ملایم طبیعت در هنگام استراحت را به شما منتقل میکند.

چگونه کمپ میزنید؟

در نظر بگیرید که چگونه شب های خود را در فضای باز می گذرانید. آیا عمدتاً در پارک‌ها و کمپ‌های تعیین‌شده با پارکینگ در نزدیکی کمپ می‌کنید؟ یا آیا تمایل دارید در مسافت های قابل توجهی پیاده روی کنید و همه چیز را در کوله خود حمل کنید؟

ارزیابی وضعیت کمپینگ معمولی شما برای یافتن محصول مناسب ضروری است. سازش کلاسیک بین راحتی، وزن و اندازه بسته بندی شده مربوط است. راحتی عالی با بالش‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تر مرتبط است و برعکس، مدل‌های سبک‌وزن کوچک معمولاً راحتی ندارند.

در این مقاله از سایت نوین، انواع بالش کمپینگ و کوهنوردی و ویژگی‌هایی که باید برای هر فعالیت جستجو کرد، مورد بحث قرار می‌دهیم.

با ما همراه شوید …

در خرید بالش کمپینگ و مسافرتی به چه فاکتورهایی باید توجه داشته باشیم؟

فاکتورهای مهم در بالش کمپینگ و مسافرتی - nevin.ir
فاکتورهای مهم در بالش کمپینگ و مسافرتی – nevin.ir

وقتی به دنبال یک بالش کمپینگ هستید، چیزی می خواهید که به اندازه کافی حمایت و راحتی را برای شما فراهم کند، در حالی که فضای زیادی را برای بسته بندی وسایل دیگر اشغال نمی کند. یک بالش کمپینگ با کیفیت باید برای مدت طولانی شما را دوام بیاورد و در طول شب شما را راحت نگه دارد.

بنابراین مطمئن شوید که نگاهی به هر یک از این ویژگی‌ها بیندازید و در مورد کارایی هایی که قرار است هر کدام برای شما داشته باشد، بیشتر بدانید. داشتن تجربه یک شب عالی در طبیعت و کمپینگ قطعا شمارا مشتاق میکند تا دوباره تجربه های اینچنینی تکرار شود.

اندازه

یکی از اولین چیزهایی که هنگام خرید بالش کمپینگ باید به آن فکر کنید اندازه آن است. شما چیزی می خواهید که به راحتی همراه خود در سفرهای پیاده روی یا کمپینگ حمل کنید، به این معنی که باید تا حدودی کوچک باشد.

در عین حال، می‌خواهید آنقدر بزرگ باشد که به‌طور مداوم و طولانی‌تر از آن استفاده کنید.

اندازه ای که با تعادل ایده آل بین این دو مورد مطابقت داشته باشد قطعاً به شما بستگی دارد. بنابراین مطمئن شوید که اندازه بالش‌های کمپینگ مختلف را بررسی کرده و متوجه می‌شوید که چه چیزی برای شب های آینده خوب عمل می‌کند.

مواد

بالش شما از چه چیزی ساخته شده است؟

شما دوست دارید قسمت روکش بالش راحت و نرم باشد، حتی اگر داخل آن محکم تر باشد. این به این دلیل است که شما می خواهید وقتی سرتان را روی بالش میگذارید، پوست شما احساس خوبی داشته باشد.

همچنین می‌خواهید این ماده در صورت امکان مقاوم در برابر آب یا ضد آب باشد (اگرچه تا حدی به بالشی که انتخاب می‌کنید نیز مربوط می‌شود) و می‌خواهید ضد باکتری و ضد میکروب باشد.

اگر آلرژی دارید، چیزی می خواهید که ضد آلرژی باشد و از گرد و غبار و سایر آفات جلوگیری کند. مواد خاص کاملاً به ترجیح شما بستگی دارد.

الیاف بالش

موادی که برای پر کردن بالش استفاده می شود بسیار مهم است. شما چیزی می خواهید که ضخامت مناسبی داشته باشد تا یک بالش نرم یا سفت به شما بدهد.

شما همچنین چیزی می خواهید که تا حد امکان ضد باکتری و مقاوم در برابر آب باشد. برخی از بالش ها پر از پر هستند، اما اگر در فضای باز استفاده شود، ممکن است ایده خوبی نباشد.

از سوی دیگر، برخی از بالش ها با فوم پر شده اند که به آنها کمک می کند شکل خود را بهتر حفظ کنند و همچنین به آنها کمک می کند تا تمام شب از شما حمایت کنند. نوع پرکننده ای که ترجیح می دهید کاملاً به شما بستگی دارد، اما باید به شما کمک کند به استحکام دلخواه خود برسید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین چادر کمپینگ و مسافرتی [ضدآب]

در چه فعالیت هایی میخواهید از بالش استفاده کنید؟

بالش مخصوص در فعالیت های مختلف - nevin.ir
بالش مخصوص در فعالیت های مختلف – nevin.ir

بسته به فعالیتی که میخواهید در طبیعت و فضای باز داشه باشید، بالش موردنظر را انتخاب میکنیم. در زیر به دو نمونه از فعالیت های رایج کمپینگ در فضای باز اشاره کرده ایم.

کمپینگ خودرو

این رایج ترین روشی است که طبیعتگردان شب ها را در فضای باز می گذرانند. راحت، سرگرم کننده و اغلب اجتماعی است. اگر طرفدار این نوع کمپ هستید، به دنبال بالشی بروید که راحتی و پشتیبانی را به حداکثر می رساند.

کوله گردی و کوهنوردی

کوهنوردان مجموعه‌ای از ویژگی‌های متفاوتی دارند که باید در خرید بالش کمپینگ به دنبال آن باشند. هنگامی که تمام وسایل کمپینگ خود را در کوله پشتی خود حمل می کنید، اندازه مشکل می شود.

بعضی مدل های بالش فضای بیشتری نسبت به برخی از بالش های خواب اشغال می کنند، که در این شرایط آن چیزی نیست که شما می خواهید. به همان اندازه وزن کوله پشتی مهم است.

بسیاری از کوله گردها و کوهنوردان از یک بالش برای کاهش حجم و وزن کوله های خود استفاده می کنند.

انواع بالش 

انواع بالش کمپینگ - nevin.ir
انواع بالش کمپینگ – nevin.ir

بالش های کمپینگ در چهار نوع اصلی وجود دارند: فشرده، بادی، هیبریدی و پرکننده. هر نوع در مورد راحتی، وزن، سهولت استفاده، پشتیبانی و اندازه بسته‌بندی، مزایا و معایب خاص خود را دارد. در زیر، تفاوت های کلی بین این دسته ها را توضیح می دهیم.

بالش فشرده

بالش های فشرده با پر، فوم های مختلف و الیاف مصنوعی یا ترکیبی از اینها پر می شوند. این نوع بالش ها نرم‌ترین و شبیه‌ترین بالش‌های اتاق خواب هستند. در نتیجه نسبت به مدل های بادی راحت تر هستند. فقط باید آنها را از کیسه های مخصوصشان بیرون بیاورید، و استفاده از آنها نیز ساده تر است.

پر نرم ترین، فشرده ترین و سبک ترین الیاف است، اما قیمت بالش را نیز افزایش می دهند. الیاف مصنوعی و پرکننده های فوم محکم تر، سنگین تر و هزینه کمتری نسبت به پر دارند. بالش‌های فشرده معمولا سنگین‌تر از بالش‌های بادی هستند و از آنجا که زیر وزن سر صاف می‌شوند، حمایت کمتری ارائه میدهند.

آنها همچنین فضای بیشتری را در کوله پشتی اشغال میکنند. ما آنها را برای کمپینگ با ماشین، یا ماجراجویی در فضای باز که بیش از چند روز طول نمی‌کشد، توصیه میکنیم.

بالش بادی

بالش‌های بادی همگی پر از هوا هستند و باعث می‌شود سبک‌تر و محکم‌تر از بالش‌های فشرده و هیبریدی شوند. برای استفاده، آن را از کیسه جدا کرده و از طریق دریچه مخصوصی که دارد پر از هوا کنید. ضخامت بالش را می توان با خروج هوا از قسمت دریچه هوا تنظیم کرد.

وقتی این بالش‌ها را در کوله پشتی تان قرار می‌دهید، باد کرده و به کسری از فضای مورد نیاز بالش‌های فشرده و هیبریدی تا می‌شوند. از سوی دیگر، بالش های بادی ها کمترین راحتی را ارائه میدهند.

آنها همچنین پر سر و صداترین بالش ها هستند و با جابجایی سر روی آنها بیشترین صدا را ایجاد می کنند. بالش های بادی را برای سفرهای چند روزه با کوله پشتی مناسب هستند.

بالش هیبریدی

بالش هایی از نوع هیبریدی در بین بالش های فشرده و بادی است. آنها دارای یک لایه رویی قابل تراکم برای قرار دادن راحت سر، و همچنین یک قسمت پایینی قابل باد کردن برای افزایش پشتیبانی و در عین حال کاهش حجم بسته بندی هستند.

بالش پر کردنی

این نوع بالش ها یک جایگاه جدیدتر و در حال ظهور در بالش‌های کمپینگ هستند. به طور خلاصه، آنها معمولاً پارچه‌ای با روکش ملایم هستند که می‌توان آن‌ها را با هر چیزی که کمپینگ‌ها در دست دارند، مانند جوراب، لباس یا ژاکت اضافی، پر کرد.

مزیت بالش های پرکننده، وزن کمتر و حجم بسیار کمتر بسته بدون از بین بردن راحتی و پشتیبانی است. نقطه ضعف اصلی بالش های پرکننده راحتی آنها است و به دلیل تنوع گسترده ای از پتانسیل، راحتی و پشتیبانی آنها می تواند بسیار متنوع باشد.

انواع مدل خوابیدن

انواع مدل خوابیدن - nevin.ir
انواع مدل خوابیدن – nevin.ir

هر کس عادات خواب منحصر به فردی دارد، اما بیشتر ما به یکی از سه حالت خوابیدن گرایش داریم. این که آیا ترجیح می دهید به پشت، شکم یا پهلو بخوابید، بر سطح حمایتی که برای هم راستا نگه داشتن ستون فقرات خود نیاز دارید تأثیر می گذارد.

دریافت سطح مناسب از بالش برای سبک خوابیدن شما نقش مهمی در بیدار شدن از خواب بدون درد گردن یا کمر دارد. شکم‌خواب‌ها به حمایت زیادی نیاز ندارند و در مدل‌های نازک و تخت تکیه‌گاه ایده‌آل پیدا می‌کنند. پهلو خواب ها در طرف دیگر طیف قرار دارند.

یک بالش ضخیم و نگهدارنده هنگام خوابیدن به پهلو، سر شما را در سطح ستون فقرات نگه می دارد. پشت خوابان ها معمولاً جذب بالش هایی با تکیه گاه متوسط ​​می شوند.

مدل‌هایی با کیسه های بادی، سطح پشتیبانی سفارشی‌شده را امکان‌پذیر می‌کنند. این طرح ها نسبت به مدل های فشرده ساده، پیچیده تر هستند و هزینه بیشتری نیز دارند. اگر مستعد بیدار شدن از خواب شبانه در فضای باز هستید، پول اضافی برای پشتیبانی قابل تنظیم ارزش آن را دارد.

نتیجه گیری

قبل از خرید بالش کمپینگ حتماً ویژگی هایی را که در مورد آنها صحبت کردیم بررسی کنید و بالشی که طبق نیاز شماست، خریداری نمایید.

بنابراین چه چیزی را در مورد بالش برای سفر کمپینگ یا پیاده روی خود دوست دارید؟

به نظر شما داشتن یک بالش نرم بهتر است یا کوچک؟ یا چیزی در این بین؟

امیدوارم این مقاله از سایت نوین در سهل کردن تصمیم گیری برای خرید بالش کمپینگ برای تان مفید باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید