خرید منقل سفری زغالی+راهنمای خرید+معرفی مدل های پرفروش

0
2518
خرید منقل سفری زغالی - nevin.ir
خرید منقل سفری زغالی - nevin.ir

خرید منقل سفری زغالی+راهنمای خرید+معرفی مدل های پرفروش

وقتی تصمیم گرفتید به طبیعت بروید قطعا به فکر وسیله ای هستید تا کباب و گوشت های خود را به صورت گریل شده یا در سیخ آماده کنید و در این حین به فکر خرید منقل سفری زغالی خواهید بود.

در این مقاله از سایت نوین نکاتی که هنگام خرید منقل سفری به آنها نیاز خواهید داشت قید کرده و همچنین 15 مدل پرفروش را برای شما عزیزان و دوستداران طبیعت معرفی کرده ایم.

هنگام خرید منقل سفری زغالی به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکات مهم در هنگام خرید منقل سفری - nevin.ir
نکات مهم در هنگام خرید منقل سفری – nevin.ir

اندازه

وقتی در مورد اندازه منقل خود دچار تریدید هستید باید به این فکر کنید که انتظار دارید به چند نفر خدمات دهید و به چه مقدار فضای پخت و پز نیاز دارید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که منقل های سفری کوچک‌تر قابل حمل‌تر هستند، چه در حال جابجایی منقل در داخل حیاط باشید یا کمپینگ و سفر. در حالی که منقل‌های بزرگ‌تر سنگین‌تر و حمل‌ونقل سخت‌تر هستند.

جنس منقل

از فولاد لعاب دار گرفته تا فولاد ضد زنگ و سرامیک، منقل ها از مواد بسیار متنوعی ساخته می شوند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

اما این همه چیز نیست، توری منقل را می توان از چدن، فولاد ضد زنگ یا مواد دیگر تهیه کرد. هیچ انتخابی اشتباه نیست؛ این فقط به نحوه پختن غذا بستگی دارد.

ویژگی های خاص در خرید منقل سفری زغالی

برخی از منقل ها به انواع ویژگی های خاص مجهز هستند. مثلا دارای دماسنج یکپارچه هستند یا میزهای کناری دارند و حتی طوری طراحی شده اند که تمیز کردن آنها بسیار آسان باشد.

این منقل و غذای شماست، پس تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما مهم است.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید بهترین اجاق گاز سفری [ارزان+سبک]

پرفروش ترین منقل های سفری زغالی

سوالات متداول

چگونه یک منقل یا کباب پز زغالی را راه اندازی کنید؟

راه های مختلفی برای روشن کردن منقل زغالی وجود دارد، اما بهترین گزینه استفاده از استارت دودکش است.

تنها کاری که انجام می دهید این است که روزنامه مچاله شده را در قسمت پایین ابزار قرار دهید و روی آن زغال چوب قرار دهید و بعد از اینکه زیر آن را روشن کردید، ذغال شما در عرض 10 دقیقه آماده است.

گزینه دیگر استفاده از فندک زغالی برقی است که آن را همراه با ذغال روی کباب پز قرار می دهید تا زغال ها به درجه حرارت برسند.

چگونه از منقل زغالی استفاده می کنید؟

پخت و پز در منقل زغالی کمی پیچیده تر از استفاده از مدل های گازسوز است. ابتدا باید مقدار مناسبی از بریکت های زغال چوب را اندازه گیری کنید.

این بستگی به اندازه منقل شما چیزی که در حال پختن آن هستید و میزان حرارتی است که می خواهید منقل گرم شود. در مرحله بعد، شما باید زغال چوب را با استفاده از استارت دودکش یا ابزار دیگری روشن کنید.

چگونه یک منقل یا کباب پز زغالی را تمیز می کنید؟

پس از خاموش کردن زغال سنگ و اجازه دادن به سرد شدن گریل، می توانید رنده ها را با استفاده از سوهان یا برس گریل سیمی تمیز کنید.

در صورت نیاز، می‌توانید رنده‌ها را بردارید و آن‌ها را چند ساعت در آب صابون قرار دهید تا مواد غذایی سوخته و چربی‌ها از بین بروند.

هنگامی که آنها تمیز شدند، مطمئن شوید که آنها را با استفاده از پارچه یا دستمال کاغذی روغن کاری کنید تا از زنگ زدگی جلوگیری شود.

همچنین باید داخل درب و کاسه را با استفاده از یک صابون ملایم پاک کنید. در نهایت، آشپز گریل خود را خالی کنید.


معرفی 15 مدل از پرفروش ترین منقل های زغالی سفری


منقل سفری نالینو مدل maria

مشخصات محصول

ابعاد: ۶۰x۳۷x۲۷ سانتی‌متر
وزن: ۱۵۰۰۰ گرم
جنس: فلز

سایر توضیحات

ذغالی – دارای پایه آویز کتری با قابلیت جدا شدن از بدنه به ارتفاع ۴۵ سانتی‌متر از سطح بدنه – دارای کتری به ابعاد ۱۸×۲۳×۱۸ سانتی‌متر و وزن ۳۱۵ گرم و حجم ۱.۵ لیتر – دارای بسته بندی به ابعاد ۶۷×۳۰×۴۰ سانتی‌متر و وزن ۱۸۰۰۰ گرم

منقل تاشو سفری مدل H07 بهمراه باد بزن و انبر

مشخصات محصول

ابعاد: ۳۸*۳۸*۳۲ سانتی‌متر
وزن: ۲۶۰۰ گرم
جنس: فلز

سایر توضیحات

جنس ورق گالوانیزه ضد زنگ ضخیم

منقل تاشو سفری طرح 1

این منقل همان‌طور که از نامش می‌توان فهمید، به صورت تاشو و سفری ساخته شده است. باز و بسته‌کردن این محصول کار بسیار ساده‌ای است و در همان اولین استفاده می‌توان به‌ سادگی باز و بسته‌کردن آن پی برد. این محصول در حالت بسته به یک کیف دسته‌دار تبدیل می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود برای حمل آن با هیچ مشکلی مواجه نباشید و بتوانید به‌راحتی آن را با خود همراه کنید. در حالت کیف یک ضامن هم بالای منقل وجود دارد تا در زمان حمل و جابه‌جایی بسته بماند. این طراحی کمک می‌کند تا در صورت استفاده از منقل و سپس بستن آن، احتمال بیرون‌ریختن خاکستر زغال از داخل منقل کاهش پیدا کند.

منقل تاشو سفری سرماگرم مدل Folding

مشخصات محصول

ابعاد: ۹ × ۲۶ × ۴۱ سانتی‌متر
وزن: ۱۰۰۰ گرم

سایر توضیحات

دارای ساختار تاشو – داری یک کیف برای حمل و نگه‌داری – دارای دو دسته در طرفین برای جابه‌جایی راحت‌تر – جنس آهن روکش‌دار – ابعاد بسته‌بندی ۱۹ × ۷۰ سانتی‌متر

منقل سفری کد T5

منقل تاشو کد T5 یکی از مدلهای منقل تاشو است که علاوه بر تاشو و پرتابل بودن دارای کفه یک دست و محکمی است که امکان استفاده از این منقل را علاوه بر محیط باز و پیک نیک ، در پارکینگ ، تراس و ایوان منزل نیز بدون نگرانی از کثیف کاری فراهم میکند و با خصوصیاتی از قبیل تمام گالوانیزه و ضدزنگ بودن ، استحکام و دوام بالا و وزن سبک میتواند به عنوان یک منقل چند منظوره گزینه مناسبی باشد . ابعاداین منقل در حالت باز 500 *250 و ارتفاع کلی 250 میلیمتر و در حالت بسته 500*250 و ارتفاع یا ضخامت 45 میلی متر و وزن 3500 گرم است که برای استفاده در یک گروه 14 نفره و نیز نگهداری در صندوق عقب خودرو و کابینت اشپزخانه ، ابعاد مناسبی است .

منقل سفری مدل تاشو به همراه زغال

مشخصات محصول

ابعاد: ۴۸x۳۳x۱۶ سانتی‌متر

وزن: ۳۰۰۰ گرم

جنس: فلز

سایر توضیحات

این منقل تاشوی مدرن بهمراه کیف و بادبزن و زغال مخصوص بخود می باشد

منقل سفری مدل grd01

منقل فن دار مدل grd01 وسیله ای مناسب و کاربردی جهت آماده کردن غذا ومخصوصا کباب وجوجه کباب می باشد.منقل مسافرتی مدل grd01 به دلیل داشتن فن دستی یکی از کاربردی ترین وبهترین کباب پزهای زغالی می باشد که مناسب صندوق ماشین است وقابل استفاده درحیاط منزل وپارک هم دارا میباشد

منقل سفری تتیس مدل BQ-01

پختن کباب با حرارت زغال طعم و مزه ی دلپذیری به آن می دهد. با منقل تاشو تتیس مدل BQ-01 به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در طرفین منقل دو حلقه تعبیه شده تا در مواقعی که منقل داغ است برای جابجایی آن، از حلقه ها استفاده کنید. این منقل سبک، تاشو است و فضای کمی از صندوق ماشین را اشغال می کند. پس از استفاده از منقل می توانید آن را در کاور دسته دارش قرار داده تا راحت تر حمل شود و نگران انتقال دوده و آلودگی به لباس ها یا صندوق عقب ماشین نباشید.

منقل سفری صحرایی سرخپوستی آسا مدل Mhp5

مشخصات محصول

ابعاد: ۴.۵x۴.۵x۳۰ سانتی‌متر

وزن: ۸۰۰ گرم

جنس: فلز

سایر توضیحات

تنظیم ارتفاع سطح کباب از سطح ذغال عمر زیاد منقل مناسب برای ۱۵ عدد سیخ منقل سرخپوستی با توانایی تحمل ظرف به وزن ۵ کیلوگیرم استفاده از قلاب در انتهای زنجیر جنس با کیفیت و مقاوم در برابر خم شدن و شکستن ضدزنگ دارای بسته بندی مناسب و کوچک قابلیت تنظیم عرض و ارتفاع منقل از سطح حرارت دارای ۴ پایه نوک تیز برای قرار گرفتن روی زمین دارای ۳ میله نگهدارنده سیخ به طول ۷۵ سانتیمتر عمر زیاد منقل به گونه ای که اگر قطعات منقل گم نشود یک عمر قابل استفاده می باشد. تنظیم ارتفاع سطح کباب از سطح ذغال که این امر باعث میشود حرارت ذغال را تنظیم نمود. ساخت استند ظروف به وسیله ۴ یا ۳ پایه ان

منقل سفری کد 111

منقل تاشو مسافرتی یک مدل بسیار جمع و جور و کاربردی ساخت ایران است که علیرغم کم حجم بودن بسیار خاص طراحی شده است. این منقل گریل به دلیل اشغال فضای بسیار کم برای سفر، پیک نیک و کمپینگ عالی بوده و حتی در کیف و کوله شما جا می شود. منقل شامل قطعاتی است که کاملا از یکدیگر جدا شده و در زمان استفاده به راحتی مونتاژ می گردد. فریم اصلی که پایه های تاشو به آنها متصل هستند از جنس گالوانیزه و جنس میله ها از استیل ضد زنگ می باشند. برای مونتاژ ابتدا فریم اصلی را با میله های سر پیچ دار به یکدیگر بسته و بعد میله های استیل را جا بزنید. کافی است این گریل را بر روی آتش، زغال و یا هر شعله ای قرار داده و مواد غذایی، گوشت و سبزیجات مورد نظر را گریل نموده و از خوردن آن ها لذت ببرید. ابعاد کیف فقط 5*42 سانتی متر است و زمانی که گریل را مونتاژ نمایید دارای ابعاد 10*28.5*39.5 سانتی متر می باشد.

منقل سفری مدل تاشو

مشخصات محصول

ابعاد: ۵۰x۳۲x۲۸ سانتی‌متر

وزن: ۲۸۵۰ گرم

جنس: فلز

منقل سفری اوریم کالا مدل تاشو

این منقل دارای کیف برزنتی و ضدآب است که پس از استفاده و خنک شدن منقل، می‌توانید آن را درون کیف بگذارید تا هنگام جابجایی اذیت نشوید. از مزایای این منقل داشتن بادبزنی از برند بازن است. با توجه به جنس آن که از آلومینیوم است این محصول دارای استحکام بالا در برابر استفاده زیاد و جابجایی است. از مزایای این منقل می‌توان به جدا شدن محفظه‌ی ذغال آن اشاره کرد. این محفظه دارای سوراخ‌هایی است تا اکسیژن به راحتی به آتش برسد. شما می‌توایند با خیال آسوده چای، انواع نوشیدنی گرم و غذا را بپزید. تاشو بودن این محصول باعث شده تا با اشغال کمترین فضا، به راحتی آن را در خودرو خود قرار دهید.

منقل سفری مدل BBQ

بیشتر افراد در طول سفر همیشه به دنبال وسیله هایی هستند که فضای کمی را بگیرد و همچنین حمل و جابجایی آن آسان باشد، این وسیله یک پیشنهاد خوب برای مسافرت است.این کباب پز کاملا تاشو بوده که دیگر نیازی نیست برای استفاده از آن با پیچ و مهره درگیر شد،کافیست از کاور بیرون بیاورید و در عرض چند ثانیه اجاق شما آماده است.این وسیله دو منظوره بوده و میتوان از قسمت بالای آن کتری را آویزان کرد و دیگر نیازی به سنگ ندارید و کتری در سریعترین زمان ممکن به جوش می آید. در این اجاق حتی میتوان قابلمه و ظروف در سایز متوسط برای پخت و پز در گردش قرار داد. این اجاق در برابر ضربه و حرارت مقاوم بوده و به هیچ وجه به مرور زمان تغییر شکل نمی دهد و حداقل ده سال میتوان از این اجاق استفاده کرد.در کلام آخر برای کسانی به دنبال راحتی در گردش هستن یک وسیله ی کاربردی میباشد.

منقل سفری کمپ باکس مدل ادونچر

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۴x۱۴x۱۰ سانتی‌متر

وزن: ۱۰۰۰ گرم

جنس: فلز

سایر توضیحات

با ضخامت ورق ۱.۲۵ میلی لیتر

منقل سفری مدل پازلی لعابی کد 1044

مشخصات محصول

ابعاد: ۵۶x۳۰x۲۳ سانتی‌متر

وزن: ۵۰۰ گرم

جنس: فلز

سایر توضیحات

بیشتر افراد علاقه به غذای کبابی دارند و داشتن محصولی مانند «منقل تاشوی سفری » به این افراد کمک می‌کند تا راحت‌تر و آسوده‌تر به تهیه‌ی غذاهای کبابی مورد علاقه‌ی خود در هر مکانی مشغول شوند. این منقل ساختاری تاشو دارد. این ساختار تاشو باعث می‌شود منقل را بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند، به‌سادگی درون صندوق خودرو قرار داد. برای این محصول یک کیف نیز در نظر گرفته شده که باعث می‌شود گوشه‌های تیز منقل در زمان حمل به جایی برخورد نکند. باز و بسته کردن این محصول نیز بسیار آسان است و می‌توان به‌سرعت آن را باز و بسته کرد. برای تولید این منقل تاشو از ورقه‌های آهن روکش‌دار استفاده شده که برای آن ساختاری بادوام به همراه دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید