خرید پانچو ضد آب کوهنوردی: 15 مدل پرفروش در سال 2022

0
2415
خرید پانچو ضد آب کوهنوردی - nevin.ir

خرید پانچو ضد آب کوهنوردی: معرفی 15 مدل پرفروش در سال 2022

همیشه هوای طبیعت قرار نیست آفتابی و ابری باشد، گاهی هم باران خودش را نشان میدهد. در این حالت اگر در کوه و جنگل باشید قطعا به یک پانجوی ضد آب نیاز خواهید داشت.

در این مقاله از سایت نوین مواردی را که باید در خرید پانچو ضد آب کوهنوردی به آنها توجه کنید، اشاره کرده ایم.

همچنین در پایان مقاله میتوانید به لیست پرفروش مراجعه کرده و با مطالعه توضیحات و مشخصات نسبت به خرید پانچو ضد آب کوهنوردی اقدام کنید.

فاکتورهای مهم در خرید پانچو ضد آب کوهنوردی

فاکتورهای مهم در پانچو ضد آب کوهنوردی - nevin.ir
فاکتورهای مهم در پانچو ضد آب کوهنوردی – nevin.ir

ضد آب

وقتی به دنبال یک پانچو ضد آب هستید، انتظاری که دارید این است که شما را در برابر باران محافظت کند و شما را خشک نگه دارد.

زمانی که به توضیحات نگاه می کنید باید به دقت بخوانید زیرا مقاومت در برابر آب و ضد آب کاملاً یکسان نیستند.

به دنبال چیزهایی مانند درزهای مهر و موم شده و درجه بندی سر هیدرواستاتیک باشید که به شما می گوید چقدر فشار آب را می توانند تحمل کنند.

شما همیشه می‌توانید پانچو خود را به طریقی ضدآب نگهداری کنید، اما در بیشتر موارد، می‌توانید به آنها اعتماد کنید تا باران را به خوبی از خود دفع کنید.

قابلیت تنفس

چیزی که اکثر پانچوها با آن مشکلی ندارند قابلیت تنفس است زیرا قسمت پایین و کناره ها باز هستند تا هوا وارد و متراکم شود.

تهویه می تواند در برخی از ژاکت های ضد آب مشکل ایجاد کند، اما به این دلیل است که کت ها به هم نزدیک تر هستند و گرما را با سرآستین ها و کمر کش دار به دام می اندازند.

این ماده تفاوت زیادی در تنفس ایجاد می کند و به خصوص اگر تهویه عالی نباشد.

پیاده روی هنگام بالا رفتن از سربالایی می تواند فوق العاده فشرده باشد و تجمع تراکم در داخل ضد آب شما می تواند در هوای سرد و هنگام پیاده روی به همان اندازه خطرناک باشد، بنابراین تنفس پذیری حیاتی است.

مقاوم در برابر باد

مانند بسیاری از پارچه‌های ضد آب، می‌توانید انتظار داشته باشید که بیشتر پانچوهای بارانی برای باد و همچنین آب غیرقابل نفوذ باشند.

با این حال، باد با باران متفاوت عمل می کند، زیرا می تواند از هر زاویه ای بیاید و اگر به اندازه کافی قوی شود، پوشیدن پانچو را تا حدودی چالش برانگیز می کند.

بهتر است برای پیاده روی با قابلیت تنفس بیش از 360 درجه حفاظت از باد پیش برویم.

وزن و اندازه بسته بندی

از آنجا که شما معمولاً پانچو ضدآب را فقط در زمانی که باران می بارد می پوشید، بقیه زمان در کوله پشتی شما باقی می ماند و بنابراین وزن و بسته بندی مهم هستند.

می‌توانید انتظار داشته باشید که پانچوهای سبک‌تر نازک‌تر و بسته‌بندی‌تر باشند، اما از جنبه منفی آن، دوام کمتری دارند.

پانچوهای ضد آب لازم نیست در داخل کوله پشتی شما بسته بندی شوند و می توان آنها را در بیرون بسته بندی کرد یا در جیب آماده برای استفاده قرار داد.

آنها تا می‌شوند، می‌پیچند یا حتی در یک کیسه کوچک قرار می‌دهند که باعث می‌شود محافظ آب و هوای همه‌جانبه برای نگهداری در کیف شما باشند.

ماندگاری

برای افرادی که خرید پانچو ضد آب کوهنوردی پی وی سی یکبار مصرفی که در پارک های تفریحی و موارد مشابه وجود دارند را ترجیح میدهند، خوشحال خواهید شد که بدانید تمام اقلام موجود در این لیست نهایی پانچوهای بارانی از پارچه های بسیار سخت تری ساخته شده اند که پاره نمی شوند.

در بررسی‌های خود بسیار درباره دوام صحبت می‌کنیم، زیرا برای کوهنوردان و افرادی که در فضای باز هستند، پرداخت هزینه برای چیزی که در اولین استفاده پاره می‌شود خوب نیست.

بهتر است می خواهیم از محصولاتی استفاده کنیم که برای تولید با کیفیت بالا ساخته شده اند و بنابراین می توان در سفرهای خارجی جدی به آنها اعتماد کرد.

انعطاف پذیری

به طور کلی، انعطاف پذیری هرگز نباید برای پانچوها مشکل ساز باشد، زیرا آنها از پارچه ای ساخته شده اند که به طور طبیعی انعطاف پذیر است.

داشتن یک شکل غیر معمول و اندازه سخاوتمندانه همچنین به این معنی است که به ندرت در هنگام پوشیدن پانچو احساس محدودیت در حرکات خود خواهید داشت.

پانچوهایی که از مواد ضخیم‌تر یا چند لایه استفاده می‌کنند، ممکن است در صورت نگهداری طولانی مدت سفت شوند، اما می‌توان با بسته‌بندی‌نکردن آن‌ها به این امر کمک کرد.

بیشتر بخوانید: خرید ژاکت کوهنوردی برای مقابله با باد و باران

طرح

آنچه ما در اینجا به دنبال آن هستیم مواردی مانند آستین، بسته شدن و جیب است که به عملکرد و استایل کلی می افزاید.

آستین‌ها ترجیح شخصی‌تری دارند، اما ما پانچوهای سبک بازوی باز/پوپر را می‌پسندیم که بیشترین آزادی را با محافظت کافی در برابر عناصر ایجاد می‌کنند.

طراحی می تواند بر تناسب تأثیر بگذارد، اما پانچوها تبعیض قائل نمی شوند و همه در یکی قرار می گیرند.

راحتی

اکثر پانچوهایی که از کنار باز می شوند را می توان برای ایجاد یک پناهگاه اضطراری و به ویژه آنهایی که برای ارتش یا شکار طراحی شده اند استفاده کرد.

این ویژگی برای کوهنوردانی که دوست دارند سبک وزن بمانند بسیار عالی است زیرا بارانی و پناهگاه خود را در یک مرتبه طبقه بندی کرده اند و تنها چیزی که به آن نیاز دارند تشک کمپینگ و کیسه خواب است.

همیشه به شکل هود نگاه کنید تا مطمئن شوید که باران از صورت شما جلوگیری می کند و ضامن های قابل تنظیم می تواند گاهی اوقات بسیار مهم باشد.

جیب‌ها، زیپ‌ها و آستین‌ها معمولاً یک اولویت هستند، که باید مورد توجه قرار گیرند.

ارزش

ما همیشه می گوییم که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید با وسایل فضای باز دریافت می کنید، اما بیشتر پانچوهای این لیست در مقایسه با ژاکت های بارانی بسیار ارزان هستند. از نظر عملی، همه پانچوهای ضدآب در این لیست کاربردی ارزش قیمت مناسبی دارند.


لیست پیشنهادی از 15 مدل پرفروش برای خرید پانچو ضد آب کوهنوردی


پانچو کوهنوردی فوروارد کد FCLT810

پانچو کوهنوردی فوروارد کد FCLT810 دارای جنس بدنه ضد آب و قابل شست وشو دارای 4 دکمه پانچی در دو طرف جهت جلوگیری از نفوذ آب و باران به داخل دارای بند مخصوص جمع کننده کلاهی جهت جلوگیری از ورود آب و باران به داخل پانچو فاضله دو طرف پانچو در حالت طولی دو سرشانه 145سانتی متر فاصله ارتفاع سر شانه پانچو تا زمین 110 سانتی متر فاصله کلاهی تا لبه آستین هر طرف 60 سانتی متر مناسب برای استفاده در کوه , موتور سواری , دوچرخه سواری و باران های فصلی

پانچو کوهنوردی مدل RC1000

اگر از جمله افرادی هستید که در شرایط مختلف آب و هوایی به ورزش هایی بافعالیت های بالا می پردازید ، همراه داشتن یک پانچوی مطمئن نیازی ضروری برای شماست . چراکه در حین فعالیت هایی همچون کوهنوردی امکان پناه گرفتن در آب و هوای بارانی در هر زمانی وجود ندارد . همراه داشتن پانچو این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا به فعالیت خود در شرایط آب هوایی سخت ادامه دهید . همچنین ، شما و نیز کوله پشتی و سایر لباس هایتان خیس نخواهند شد . مهم ترین ویژگی این پانچو نسبت به سایر لباس ها و یا کاپشن های بارانی ، سبک بودن آن است . علاوه بر وزن کم ، حجم بسیار کم این محصول شما را قادر خواهد کرد تا به راحتی آن را حمل کنید . این محصول برای کوهنوردانی که به ارتفاعات بالا صعود میکنند ، بسیار ضروری تر است . زیرا احتمال بارش برف و باران در ارتفاعات بالا ، بسیار زیاد است . همچنین به خاطر وزن پایین و حجم کم به راحتی قابل حمل خواهد بود.

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل camp

پانچو کوهنوردی آستین دار Campsor یک پانچو آستین دار بسیار کاریردی بوده و از الیاف نایلون صد در صد ضد آب ساخته شده است ، پانچو کمپسور میتواند علاوه بر محافظت از بدن و البسه کاربر از کوله پشتی کاربر نیز نیز در برابر باران ، برف و شرایط مختلف جوی کاملا محافظت نماید. پانچو کوهنوردی کمپسور مجهز به یک کلاه بلند بوده که قسمت سر و گردن را بصورت کامل پوشش میدهد ، همچنین در قسمت جلوی کلاه یه نقاب تعبیه شده که در برابر آفتاب نیز از صورت کاربر محافظت مینماید. رنگ پانچو کمپسور به دو رنگ آبی روشن و نارنجی طراحی شده که در اثر برخورد نور و روشنایی به پانچو از خود بازتاب نور ایجاد نماید ، این ویژگی باعث میشود تا در صورت بروز حادثه و خطر ، تیم امداد با سرعت و راحتی هرچه بیشتر بتوانند به امدادرسانی بپردازند. پانچو کمپشور را می توان بعنوان زیر انداز و زیرانداز چادر و آفتاب گیر استفاده نمود .

پانچو کوهنوردی تتیس مدل SP-01

پانچو آستین دار تتیس مدل SP-01 در مقابل نفوذ آب و باد مقاوم است و می توان آن را روی کوله پشتی پوشید. سرآستین های آن با چسب و قسمت جلوی آن با زیپ به همراه چسب بسته می شود، همچنین کلاه پانچو به وسیله ی یک بند جمع کننده، دور صورت بسته می شود تا پوشش بهتری روی سر داشته باشد. جهت حمل آسان تر در طبیعت گردی، این پانچوی سبک، تا شده و در کاور ضدآب خود قرار می گیرد.

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل 01

برند خوش نام کمپسور در زمینه تولید تجهیزات کوه نوردی و کمپینگ با کیفیت ساخت بالا مشغول فعالیت است. پانچو از وسایل مورد نیاز و اساسی در کوهنوردی و ماجراجویی ها است. پانچو جاکوله پشتی دار کمپسور در شرایط بارانی محافظی عالی است. این پانچو با داشتن جایگاهی برای کوله پشتی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما باشد. قابلیت جمع شدن پانچو به کمترین حجم و دارا بودن کیف حمل این امکان را به شما می دهد که به راحتی این محصول را همیشه همراه خود داشته باشید و در شرایط بارانی از خیس شدن مصون بمانید.

پانچو کوهنوردی مدل Cheriki

مهم‌ترین ویژگی این پانچو نسبت‌به سایر لباس‌ها و یا کاپشن‌های بارانی، سبک بودن آن است. علاوه‌بر وزن کم، حجم بسیار کم این محصول شما‌را قادر خواهد کرد تا به‌راحتی آن‌را حمل کنید. یکی از خصوصیات این پانچو این است که می توان با باز کردن دکمه های کناری ابعاد آن را گستره تر کرده و به عنوان سایه بان نیز استفاده کرد. ابعاد پانچو: 105 در 140 سانتی متر قد : 105 سانتی متر ابعاد پانچو در حالت باز شده : 210 در 140 سانتی متر دارای یک کاور کوچک جهت حمل آسان پانچو در کوله جنس : پارچه شمعی ضد آب علاوه بر پانچو قابلیت سایه بان شدن نیز دارد

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل cam12

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۳۰x۱۰۲x۰.۲ سانتی‌متر
وزن: ۳۰۰ گرم
جنس: پارچه، پلی‌استر

سایر توضیحات

آستین دار از جنس پارچه شمعی ضد آب قد از سر شانه ۱۰۲ سانتی متر عرض ۱۳۰ سانتی متر

پانچو کوهنوردی گرانیت اکوییپمنت مدل 0001

مهم‌ترین ویژگی این پانچو نسبت‌به سایر لباس‌ها و یا کاپشن‌های بارانی، سبک بودن آن است. علاوه‌بر وزن کم، حجم بسیار کم این محصول شما‌را قادر خواهد کرد تا به‌راحتی آن‌را حمل کنید. برای کوهنوردانی که به ارتفاعات بالا صعود میکنند، پانچو بسیار ضروری‌تر است. زیرا احتمال بارش برف و باران در ارتفاعات بالا، بسیار زیاد است. همچنین به‌خاطر وزن پایین و حجم کم به‌راحتی قابل حمل خواهد بود. این‌پانچو از جنس پارچه ضدآب است و مقاومت بالایی دربرابر آب دارد.

پانچو کوهنوردی طرح 01

مشخصات محصول

ابعاد  ۱۲۰ × ۱۳۵ سانتی‌متر
وزن: ۵۵۰ گرم
جنس: پارچه

سایر توضیحات

فاصله‌ی سرآستین‌ها ۱۳۵ سانتی‌متر – ارتفاع از بالای کلاه تا پایین پانچو ۱۲۰ سانتی‌متر

پانچو کوهنوردی مدل گردشگر

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۴۰x۱۱۰x۱۴۰ سانتی‌متر
وزن: ۱۵۰ گرم
جنس: پلی‌استر

سایر توضیحات

علاوه بر پانچو قابلیت پوش شدن برای چادر در مواقع ضرروی را دارد علاوه بر پانچو قابلیت سایه بان شدن نیز دارد وجود ۶ حلقه در اطرف و مرکز برای نصب در میخ چادر یا طناب سایه بان دارای کاور اورگانایزر ضد آب قابلیت پوشش کوله سبک و کم حجم در کوله

پانچو کوهنوردی شینگ یاون مدل 220150

پانچو شینگ یاون مدل 220150 در مقابل نفوذ آب و باد مقاوم است. این پانچوی بدون آستین در هر طرف دارای دو چسب است که موقع پوشیدن بسته می شوند، همچنین کلاه پانچو به وسیله ی یک بند جمع کننده، دور صورت بسته می شود تا پوشش بهتری روی سر داشته باشد. در طبیعت گردی می توانید این پانچوی سبک را در کاور ضد آب خود قرار داده و همراه داشته باشید. درضمن از این پانچو سه کاره هست و از آن میتوان به عنوان زیرانداز چادر و پناهگاه نیز میتوانید استفاده کنید.

پانچو نیچرهایک مدل NH17D002-M

تیم طراحی نیچر هایک این پانچو سه کاره را برای فصول بارندگی طراحی کرده ، با استفاده از الگوی باز شونده آن را به عنوان پانچو ، و هم به عنوان شلتر و سرپناه و زیرانداز می توانید استفاده کنید . تقویت لبه ها ، دکمه و سوراخ های طرفین در سری جدید

پانچو فورکلاز مدل Trek 100

این پانچو با طراحی اکو برای پیاده روی در هر شرایط آب و هوایی طراحی شده است. به لطف برش آن، آزادی حرکت عالی را فراهم می کند. این پانچو ضد آب برای طبیعت گردی شما ضروری خواهد بود. پوشیدن آسان، کوله (حداکثر ظرفیت 30 لیتر) از شما در برابر نم و باران محافظت می کند. مناسب افراد با قد 174 تا 190 سانتی‌متر میباشد.

پانچو کوهنوردی اسنو هاوک مدل سه کاره

پانچو کوهنوردی اسنوهاک که به پانچوی سه کاره ضد آب نیز شناخته میشود ، یک پانچوی بسیار با کیفیت و استاندارد بوده و در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است ، پانچوی ضد آب اسنوهاک علاوه بر پانچو قابلیت استفاده به عنوان زیرانداز چادر و سایبان را نیز دارد.در هر چهار طرف پانچو حلقه های فلزی مستحکم تعبیه گردیده که میتوان جهت اتصال به زمین و نصب به عنوان سایبان نیز از آن استفاده نمود ، پانچو 3 کاره اسنوهاک علاوه بر پوشش کامل و سر تا سری بدن ، میتواند فضای زیادی را در حالت زیرانداز و سایبان نیز پوشش دهد.تمامی درز های پانچو کوهنوردی اسنوهاک کاملا آب بندی شده و عایق بوده و مانع از نفوذ آب به داخل پانچو میشود ، همچنین تمامی دوخت ها کاملا مستحکم و یکنواخت میباشد.

پانچو کچوا مدل ARPENAZ 40L-لارج

این پانچو آستین بلند برای شما طراحی شده است که بتوانید بدون تاثیر باران در طبیعت پیاده روی کنید. این پانچو ضد آب برای طبیعت گردی شما ضروری خواهد بود. پوشیدن آن آسان است، چه از کیف استفاده کنید و چه نه از شما در برابر باران محافظت می کند (ظرفیت کیف 40 لیتر).

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید