شهربازی اسفانبول استانبول ، ویالند سابق [قیمت بلیط 2021]

0
3511
شهربازی اسفانبول استانبول - nevin.ir
شهربازی اسفانبول استانبول - nevin.ir

شهربازی اسفانبول استانبول ، ویالند سابق [قیمت بلیط 2021]

شهربازی اسفانبول استانبول (ویالند سابق) در محله یشیل پینار در منطقه ایوپ واقع شده است. این مرکز در مساحتی 600000 متر مربع قرار دارد که می تواند تا 15000 نفر را در خود جای دهد که در سال 2013 افتتاح شد. اسفانبول یکی از 10 پارک تفریحی برتر در اروپا و پنجمین مرکز خرید بزرگ در ترکیه است.

شهربازی اسفانبول استانبول گزینه های سرگرمی، خرید و غذا را با هم ارائه می دهد که بیش از بیست واحد مانند Family Fun ، Children’s Entertainment ، Fn for Fearless در پارک موضوعی آن بسیار سرگرم کننده است.

پارک جنگلی، شامل بخش سیاه چاله و سافاری است که یک تونل وحشتناک پر از موجودات عجیب و غریب در مساحت 5000 متر مربع است، سرگرمی متفاوتی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

علاوه بر این، مرکز نمایش استانبول دارای 10،000 مخاطب است که شامل یک مرحله کنسرت و دیگر فعالیت ها است. همچنین، قلعه اسفانبول در ورودی اسفانبول برای بازدیدکنندگان افسانه می گوید.

تراموا نیز در مرکز خرید اسفانبول کار می کند که در آن می توانید بیش از 200 مغازه، مکان غذاخوری پیدا کنید.

شهربازی اسفانبول استانبول برنده چه جایزه ای شده است؟

برنده بهترین بخش تفریحات موضوعی ترکیه در جوایز atrax
برنده بهترین بخش تفریحات موضوعی ترکیه در جوایز atrax

این شهربازی برنده “بهترین بخش تفریحات موضوعی ترکیه” در جوایز Atrax، بهترین پروژه فرهنگی اجتماعی ترکیه به نشانه جایزه شهر شد و در بین پارکهای تفریحی برتر در بین 800 پارک تفریحی در اروپا در جایزه ستاره اروپا 2016 قرار گرفت.

برنامه ای با عنوان “روز بزرگنمایی من” 15 تا 30 ثانیه فیلم های بازدیدکنندگان را هنگام سرگرمی ضبط می کند. افراد قبل از اینکه در واحدها جای خود را بگیرند، مچ بند دیجیتالی می پوشند، که باید اسکن شود.

بنابراین، بازدیدکنندگان می توانند پرونده های ویدئویی را به صورت مموری کارت عکس یا ویدیو خریداری کنند یا می توانند در حساب های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: پارک تقسیم گزی استانبول ، معرفی و تاریخچه این پارک

انواع فعالیت ها در مرکز سرگرمی استانبول

انواع فعالیت ها در مرکز سرگرمی استانبول - nevin.ir
انواع فعالیت ها در مرکز سرگرمی استانبول – nevin.ir

در بخش سرگرمی کودکان می توانید فعالیتهایی مانند برج کوچک، مریگوراند، مزرعه تفریحی، هلی سواری و اقیانوس سواری را مشاهده کنید. واحدهایی مانند چرخاندن قصر، کینگ کنگ، آتش نشانان قهرمان را می توان در بخش جالب خانواده تجربه کرد.

قسمت سرگرمی های نترس وجود دارد که، می توانید در ارتفاع 50 متری از برج عدالت صعود کنید یا سوار   Nefeskesen یا همان ترن نفسگیر شوید که 900 صندلی ظرفیت دارد، می تواند به سرعت 110 کیلومتر در ساعت برسد.

در محیط کاوشگران کوچک، یک تونل به طول 160 متر به بچه ها این فرصت را می دهد تا فرهنگ خود را با یک تور یاد بگیرند.

در مجموع، بیش از 20 واحد در شهربازی اسفانبول استانبول وجود دارد که کودکان معلول در آنها فراموش نمی شوند. بخشهایی وجود دارد که منحصراً برای معلولان طراحی شده است.

از آنجا که هر بخش سرگرمی دارای قوانین امنیتی و محدودیت های قد متفاوت است، اعضای خانواده بسته به بخش ها ممکن است نیاز به همراهی فرزندان خود داشته باشند.

همچنین کافه های مختلف، فست فود یا آشپزخانه عثمانی را در این مکان زیبا وجود دارد. علاوه بر این، می توانید سوغاتی هایی را برای عزیزان خود در یکی از فروشگاه های سوغاتی خریداری کنید.

قیمت بلیط شهربازی اسفانبول استانبول Isfanbul (Vialand)

قیمت بلیط شهربازی اسفانبول استانبول - nevin.ir
قیمت بلیط شهربازی اسفانبول استانبول – nevin.ir

در این پارک قیمت بلیط یک روزه برای بزرگسالان 119 لیر ترکیه است. از طرف دیگر، می توانید عضو باشگاه شده و یک سال دسترسی نامحدود به پارک را با قیمت 499 لیر خریداری نمایید.

توجه: قیمت های اعلامی مربوط به 28 نوامبر 2021 است. برای اطلاع از قیمت های بروز بلیط می توانید به آدرس اصلی وب سایت پارک موضوعی Isfanbul مراجعه کنید.

چگونه بلیط ورودی اسفانبول یا همان ویالند را به صورت آنلاین خریداری کنیم؟

به منظور نجات خود در انتظار صف در پیشخوان بلیط ها به ویژه در آخر هفته های شلوغ، می توانید بلیط خود را به صورت آنلاین به صورت یک بار یا سالانه را در https://online.isfanbul.com خریداری کنید.

شهربازی اسفانبول استانبول در روزهای هفته بین 11:00 تا 19:00 باز است. آخر هفته ها، یک ساعت بعد بسته می شود. به عبارت دیگر ، شنبه و یکشنبه تا ساعت 20:00 باز است.

قبل از اینکه به این محیط بروید، افتتاح و بسته شدن موزه ها و مراکز تفریحی در ترکیه ممکن است اغلب تغییر کند. به همین دلیل، من به شما پیشنهاد می کنم از سایت رسمی پارک اسفانبول بازدید کنید و آخرین اخبار و اطلاعات را دریافت کنید.

چگونه از سلطان احمد یا تکسیم به شهربازی اسفانبول استانبول (ویالند) برویم؟

چگونه از سلطان احمد یا تکسیم به شهربازی اسفانبول استانبول (ویالند) برویم؟ - nevin.ir
چگونه از سلطان احمد یا تکسیم به شهربازی اسفانبول استانبول (ویالند) برویم؟ – nevin.ir

پارک اسفانبول خدمات سرویس رایگان را از برخی از نقاط مرکزی استانبول ارائه می دهد. نقاطی که اتوبوس ها حرکت می کنند نزدیک مراکز اقامتی مانند تقسیم و سلطان احمد است.

با این حال، مکان و ساعت این خدمات می تواند تغییر کند. من ساعات خاصی را اینجا نمی نویسم، زیرا به زودی قدیمی می شود. می توانید آخرین وضعیت را از وب سایت اصلی اسفانبول بررسی کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید