بهترین پارک های استانبول در سال 2022

0
3657
بهترین پارک های استانبول - nevin.ir
بهترین پارک های استانبول - nevin.ir

بهترین پارک های استانبول در سال 2022

گشت و گذار در طبیعت با صفای استانبول توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. در این مقاله از سایت نوین به پربازدیدترین و بهترین پارک های استانبول برای تفریح روزانه عالی اشاره کرده ایم. مدت زمانی که در استانبول اقامت خواهید داشت یک روز آرام را در این پارک های محبوب میتوانید سپری کنید.

در قسمت اروپایی

پارک گلهانه بین سیرکچی (سیرکجی) و سلطان احمد

پارک گلهانه بین سیرکچی (سیرکجی) و سلطان احمد - nevin.ir

(باغ گل رز) که در بین سلطان احمد و سیرکجی قرار دارد، یکی از زیباترین پارک های استانبول برای گردشگران و افراد محلی است، به نام پارک گلهانه معروف است. این پارک منطقه وسیعی را پوشش می دهد. باغ های بسیار زیبا، درختان، استخرها و کافه های روباز با چشم اندازهای چشمگیر بسفر وجود دارد. همچنین یک موزه تاریخ علم و فناوری در اسلام در این پارک وجود دارد، موزه ای منحصر به فرد در جهان که ارزش دیدن را دارد.

پارک و بیشه ییلدیز در بشیکتاش

پارک و بیشه ییلدیز در بشیکتاش - nevin.ir

بیشه ییلدیز یکی از زیباترین پارک‌های استانبول است که از استخرها، آبشارها و برکه‌های زیبا و همچنین باغ‌ها و درختان شگفت‌انگیز تشکیل شده است. برخی از درختان بیش از 400 سال سن دارند. یکی از بهترین پارک های استانبول است. یک روز عالی در پارک، قدم زدن در باغ ها و استراحت در کافه ها و رستوران ها به شما احساس آرامش می دهد.

پارک و بیشه امیرگان در امیرگان

پارک و بیشه امیرگان در امیرگان - nevin.ir

در امیرگان استانبول، پارک و بیشه امیرگان واقع شده است و مساحت آن 325000 متر مربع است. دارای انواع درختان کاج، کاج چتری، سرو، صنوبر، نمدار است.

پارک ببک در ببک

پارک ببک در ببک - nevin.ir

این مکان زیبا در سواحل بسفر ببک، بشیکتاش واقع شده است. انواع غذاخوری و نوشیدنی ها در داخل و اطراف پارک برای بازدیدکنندگان وجود دارد. پارک و منطقه همیشه سرزنده و پر از جمعیت است.

پارک اولوس در بشیکتاش

پارک اولوس در بشیکتاش - nevin.ir

 

در خیابان عدنان سایگون در اولوس پارک اولوس، بر روی تپه‌های بشیکتاش واقع شده است. پارک اولوس پارکی است که به خوبی حفظ شده است و چشم‌اندازی فوق‌العاده از تنگه بسفر دارد. همچنین چندین رستوران و کافه برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

پارک روملی حصار در ساری یر

پارک روملی حصار در ساری یر - nevin.ir

در کنار پل فاتح سلطان محمد، در منطقه ساری یر در سمت اروپایی، پارک روملی حصار قرار دارد، که مناظر دیدنی استانبول را ارائه می دهد. می توانید عمارت کلاه فرنگی (پاویون) و قلعه آناتولی یا آنادولو را ببینید که با منظره منحصر به فرد بسفر ترکیب شده است. مکانی عالی برای تماشای مناظر در حین نوشیدن نوشیدنی در کافه هاست.

بیشتر بخوانید: مکان های پیاده روی در استانبول

در قسمت آسیایی

بیشه فتحی پاشا در اوسکودار

بیشه فتحی پاشا در اوسکودار - nevin.ir

این بیشه که در تپه‌های پشتی اوسکودار و بیلربی قرار دارد، مکانی عالی برای استراحت و تماشای مناظر زیبای شهر و تنگه بسفر است. این منطقه 16 هکتاری سرسبز را پوشش می دهد و چشم انداز برجسته ای از تنگه بسفر دارد. به ویژه در تعطیلات آخر هفته، تعداد زیادی بازدید کننده را جذب می کند.

چاملیجا هیل پارک

چاملیجا هیل پارک - nevin.ir

تپه چاملیجا یک منطقه تفریحی و توریستی عالی است که در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. تپه چاملیجا چشم‌اندازهای پانورامایی عالی از شهر را ارائه می‌دهد. این تپه مرتفع ترین تپه ای است که بهترین مناظر استانبول را از ارتفاع 265 متری از سطح دریا پیدا می کند. همچنین چندین کافه و رستوران وجود دارد که می توانید از مناظر آنجا لذت ببرید.

پارک رومانتیکا فنرباغچه در کادیکوی

پارک رومانتیکا فنرباغچه در کادیکوی - nevin.ir

در شبه جزیره فنرباغچه در محله فنرباغچه کادیکوی، پارک رومانتیکا واقع شده است. این پارک در بین مردم محلی استانبول بسیار محبوب است و دارای مناطق باز و بسته زیبایی است.

عمارت کلاه فرنگی چوبوکلو و بیشه در کانلجا

عمارت کلاه فرنگی چوبوکلو و بیشه در کانلجا - nevin.ir

یک بیشه زیبا است که در چوبوکلو، بیکوز واقع شده است. به نوعی بیشه کوچک است اما با درختان کاج، صنوبر و سرو زیبا است. همچنین (کاخ حلمی پاشا مسیر) در نزدیکی بیشه یک شاهکار معماری بزرگ است. همه روزه از ساعت 09:00 الی 22:30 باز است.

بیشه مهرآباد در کانلجا

بیشه مهرآباد در کانلجا - nevin.ir

این مکان، دارای درختانی زیبا و مشرف به بسفر و مساحتی بالغ بر 25 هکتار است که در کانلجا، ساحل آسیایی بسفر، نزدیک به دریای سیاه واقع شده است. باغ های متنوع و همچنین با سروهای تاریخی، کاج های چتری و درختان خلیج وجود دارد. همچنین مکان مورد علاقه کسانی است که می خواهند آخر هفته ها صبحانه و شام خود را به صورت بوفه میل کنند.

پارک اتاق تپه (بیشه فاتح) در بیکوز

پارک اتاق تپه (بیشه فاتح) در بیکوز - nevin.ir

مرکز فرهنگی طبیعی Fatih Grove Tema Vehbi Koç که در کنار پل فاتح سلطان محمد، در امتداد کاواجک، در منطقه بیکوز در سمت آسیایی واقع شده است (که قبلاً به عنوان پارک اتاق تپه شناخته می شد) مناظر فوق العاده ای از استانبول و به اصطلاح بهشت جعلی را ارائه می دهد. می توانید دو پل و بهترین مناظر شهر را با منظره چشم پرنده و ترکیب با منظره منحصر به فرد بسفر ببینید. بدون کافه و رستوران.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید