راهنمای جامع خرید بهترین تردمیل خانگی و باشگاهی 2021

0
3441
خرید بهترین تردمیل بازار - nevin.ir
خرید بهترین و پرفروش ترین تردیمل - nevin.ir

تردمیل یکی از محبوب و جذاب ترین وسایل برای افرادی است که دوست دارند در باشگاه یا منزل خود پیاده روی کنند. در حقیقت یک شبیه ساز پیاده روی محسوب می شود. در این مقاله از سایت نوین نکاتی که قبل از خرید تردمیل خانگی و باشگاهی نیاز دارید بدانید تا بتوانید تردمیلی که نیاز دارید خریداری نمایید شرح داده ایم و همچنین به ویژگی های آن اشاره کرده ایم تا در انتخاب خود نهایت دقت نظر را داشته باشید.

سوالاتی که قبل از خرید یک تردمیل خانگی و باشگاهی باید از خود بپرسید؟

اگر به پول خود ارزش قائل هستید و مشتاق هستید به اهداف تناسب اندام خود برسید، بهتر است که یک تردمیل خریداری کنید که بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.

1-چگونه قصد دارید از تردمیل خانگی و باشگاهی خود استفاده کنید؟

2-آیا برای پیاده روی گاه به گاه، برای آهسته دویدن، یا برای تمرینات جدی قلبی نیاز دارید؟

3-آیا فقط شما از آن استفاده خواهید کرد یا دیگر اعضای خانواده از تردمیل استفاده خواهند کرد؟

4-آیا می خواهید به صورت ساده از آن استفاده کنید، یا می خواهید با پیشرفت تناسب اندام شما تردمیل طیف وسیعی از برنامه ها را داشته باشد؟

5-آیا فضای کافی برای داشتن تردمیل خانگی و باشگاهی در نظر گرفته اید؟ برخی از تردمیل ها حجیم هستند و فضای قابل توجهی را اشغال می کنند، در حالی که بعضی از آنها جمع و جورتر هستند.

6-آیا ویژگی ها برای شما مهم هستند؟ به عنوان مثال، آیا دوست دارید هنگام دویدن به موسیقی گوش دهید؟ آیا شما یک دستگاه مانیتور ضربان قلب می خواهید؟ یا یک فن برای خنک نگه داشتن شما؟

ویژگی های یک تردمیل خانگی و باشگاهی

ویژگی های یک تردمیل خانگی و باشگاهی - nevin.ir
ویژگی های تردمیل

تردمیل دارای ویژگی هایی هست که باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. شاید به آنها نیاز داشته باشید شاید نداشته باشد، اما در تعیین قیمت نهایی نقش زیادی دارند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش تردمیل خانگی و باشگاهی باید دستورالعمل های روشنی داشته باشد و خواندن و استفاده از آن آسان باشد. شما نمی خواهید که هنگام راه رفتن یا دویدن، دسترسی سختی به این قسمت داشته باشید، چون هم باعث حواس پرتی می شود و هم امکان دارد مانع دویدن اصولی شما شود.

برنامه ها

بعضی از مدل ها فاکتورهایی مانند فاصله، سرعت و زمان را به عنوان برنامه ذکر می کنند. سایر برنامه های ذکر شده فقط مبتنی بر زمان هستند. اگر می خواهید تردمیل خانگی و باشگاهی یک جلسه را برای شما برنامه ریزی کند، ممکن است مجموعه ای از برنامه ها مفید باشد.

برنامه های کنترل ضربان قلب

این برنامه شدت تمرین را به طور خودکار تنظیم می کند تا شما را در منطقه ضربان قلب توصیه شده نگه دارد، بنابراین مطمئن باشید که یک تمرین قلبی ارزشمند را برای سطح تناسب اندام خود انجام می دهید.

برنامه های بازیابی

برخی از تردمیل ها برنامه های بهبودی دارند که با ارزیابی سرعت بازگشت نبض به حالت عادی بعد از ورزش، وضعیت بدنی شما را مورد آزمایش قرار می دهند.

اندازه تسمه

کمربند باید به اندازه کافی بلند و پهن باشد تا سنگین ترین، بلندترین فرد هم از آن استفاده کند.

ضربه گیر

یک ضربه گیر خوب برای جذب نیروی قدم شما طراحی شده است و گفته می شود از مفاصل و رباط های شما در برابر آسیب های مهم برای افرادی که زیاد از تردمیل خانگی و باشگاهی استفاده می کنند محافظت می کند. از همه مهمتر، استفاده از روش صحیح دویدن به کاهش آسیب مفاصل و رباط ها کمک می کند.

تولیدکنندگان معمولاً نوع منحصر به فرد سیستم تعلیق / ضربه گیر را روی تردمیل ها ارائه میدهند.

پانل های پا

پانل ها باید به اندازه کافی پهن باشند تا بتوانید روی آن بایستید، بنابراین می توانید تعادل خود را قبل از پا زدن روی تردمیل خانگی و باشگاهی بدست آورید.

سرعت تسمه

وقتی پای خود را روی تسمه تردمیل میگذارید نباید خیلی شل باشد. تسمه های تردمیل به طور کلی از قبل روغن کاری می شوند. دستورالعمل های سازنده را در مورد زمان استفاده از روغن روان کننده و نوع روغن روان کننده دنبال کنید.

برای دویدن سریع یا دویدن ساده، به تردمیلی نیاز خواهید داشت که سرعت آن حداقل به 16 کیلومتر در ساعت برسد. اگر فقط پیاده روی می کنید یا آهسته آهسته در حال دویدن هستید، 10 کیلومتر در ساعت باید کافی باشد. اگر یک دونده جدی هستید، قبل از خرید حداکثر سرعت دستگاه را امتحان کنید تا مطمئن شوید سرعت کافی را احساس می کنید.

پرفروش ترین تردمیل ها

تحمل وزن

تردمیل ها برای تحمل وزن های مختلف طراحی شده اند. هزینه دستگاهی با حداکثر وزن کاربر به طور کلی کمی بیشتر است. بیش از حداکثر وزن کاربر می تواند به تردمیل خانگی و باشگاهی آسیب جدی برساند یا باعث صدمه به کاربر شود. یک موتور قدرتمندتر به طور کلی دوام بیشتری خواهد.

سر و صدا

اگر حتی مشتاق به خرید آنلاین تردمیل باشید بهتر است قبل از خرید در فروشگاه های فیزیکی از میزان سر و صدای دستگاه اطلاع داشته باشید. این به شما کمک میکند که آیا سر و صدا برای شما و یا خانواده شما ایجاد مشکل می کند یا نه؟

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید بهترین صندلی مسافرتی در سال ۲۰۲۱

شیب

این عملکرد که به افزایش شیب معروف است به تمرین شما شدت می بخشد و به شما کمک می کند تا کمی به پیاده روی یا دویدن خود علاقه مند شوید. شیب موتوری یا برقی به شما امکان می دهد شیب را هنگام ورزش به راحتی تغییر دهید. اگر یک تردمیل را انتخاب کنید که باید آن را به صورت دستی تنظیم کنید، باید تمرین خود را متوقف کنید و برای تنظیم آن از تردمیل پیاده شوید. با این حال، این تردمیل ها به طور کلی ارزان تر هستند.

برخی از تردمیل خانگی و باشگاهی دارای برنامه های شیب هستند، که از سطح شیب دار برای تقلید از یک سری قله ها و دره ها با طول و شیب های مختلف استفاده می کنند. اینها می توانند راهی عالی برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد شما باشند و سرگرم کننده تر از این است که همیشه در همان سطح بدوید. بهتر هست مقدار شیب 15 تا 25 درصد باشد.

سنسورهای ضربان قلب (نبض)

برای اینکه بتوانید ضربان قلب خود را هنگام ورزش کنترل کنید، سنسورهای نبض باید در موقعیتی باشند که بتوانید به راحتی به آنها برسید و در حین تمرین مانع حرکت شما نمی شوند.

کلید ایمنی

این یک ویژگی ایمنی مهم است و ما اکیداً توصیه می کنیم هر بار که روی تردمیل راه می روید از کلید استفاده کنید. به سادگی گیره کلید ایمنی را به لباس خود متصل کنید و اگر ناگهان بلغزانید یا نیاز به توقف سریع داشته باشید، با بیرون کشیدن کلید از روی تردمیل خانگی و باشگاهی فوراً متوقف می شود. وقتی کارتان تمام شد آن را از دسترس دور نگه دارید تا کودکان کوچک نتوانند به طور تصادفی دستگاه را روشن کنند.

نتیجه گیری

بدون شک شما نمی خواهید تردمیلی خریداری نمایید که بعدا دچار آسیب های جسمانی شوید یا هزینه اضافی برای دستگاهی پرداخت کنید که برای شما کارایی نداشته باشد. پس بهتر است قبل از خرید طبق نیازتان تردمیل موردنظر را انتخاب و خریداری نمایید.

منبع


معرفی 10 مدل از تردمیل های پرفروش بازار


تردمیل تایتان فیتنس مدل TF7100V

تردمیل های تایتان فیتنس ساخت کشور تایوان میباشند که در بازار کشورمان دارای قدمت بالایی در میان برند های نوظهور این عرصه میباشند. همچنین تردمیل تایتان فیتنس ساخته شده از متریال باکیفیت بالا و دارای امکاناتی نظیر سیستم های پایش تمرینات و برنامه های متعدد ورزشی میباشند. تردمیل های تایتان فیتنس در بسته بندی هایی All In Assembly به بازار عرضه شده اند که نوع پکینگ باعث شده برای نصب این دستگاه ها وقت بسیار کمی صرف شود و به آسانی آن را سرهم کنید. استفاده از ضربه گیر های موثر در تردمیل های تایتان فیتنس باعث کاهش شدت نیروی برگشتی وارد شده به بدن میشود تا تجربه بهتری از ورزش روی این دستگاه داشته باشید.استفاده از ویبراتور ماساژور این دستگاه ۱۰ دقیقه قبل و بعد از تمرین روی تردمیل باعث شکستن چربی ها و سلولیت ها و آمادگی برای چربی سوزی در ناحیه ویبراتور شده می شود. استفاده ی صحیح و منظم از تردمیل تایتان فیتنس مدل TF7100V باعث تقویت عضلات داخل و خارج ران و باسن، کاهش وزن ،بالا بردن انرژی بدن،کمک به بدنسازی و تناسب اندام ، سبب بهبود فعالیت ورزشی و در نتیجه تردمیل باعث شادابی ، سلامت جسمی و همچنین روحی و روانی خواهد شد.

تردمیل آذیموس مدل AZ-3030CA

ویژگی های کالا

  • قدرت موتور:3 تا 3.5
  • حداکثر تحمل وزن:150
  • جنس بدنه:پلاستیک، آلومینوم، فلزی
  • تنظیم ارتفاع:دارد
  • صفحه نمایش:دارد
  • نمایش سرعت:دارد
  • نمایش مصرف کالری:دارد
  • نمایش ارتفاع:دارد
  • نمایش ضربان قلب:دارد
  • کلیدهای تنظیمات بر روی دسته:ندارد
  • قابلیت جمع شدن:دارد

تردمیل لیدر اسپرت مدل +DK15AO

تردمیل لیدر اسپرت +DK15AO یک تردمیل حرفه ای میباشد که قابلیت تحمل وزن 120کیلوگرم را دارا است. از ویژگی های مهم و شاخص این دستگاه داشتن ضربه گیرهای اسپینینگ و کمک فنری میباشد. این تردمیل به واسطه ی نوع ضربه گیر هنگام دویدن تجربه ای شبیه به تجربه ی دویدن روی چمن برای شما تداعی می کند. طراحی ضربه گیر این دستگاه بصورتی است که حداکثر فشار و ضربات ناشی از دویدن را از روی مفاصل کاربر برمی دارد. سیستم روغن کاری این دستگاه اتوماتیک تزریقی بوده و براحتی قابل انجام است . این دستگاه مجهز به سیستم music player و دارای ورودی USB و پورت 3.5 میلی متری میباشد و برای تعویض track و تنظیم volume کلید مجزا دارد . این دستگاه به واسطه ی نوع ضربه گیر از انتقال صدا به طبقات بطور چشمگیری جلوگیری میکند .

تردمیل مدل X-8400

ویژگی های کالا

  • قدرت موتور:بیشتر از 3.5
  • حداکثر تحمل وزن:150
  • جنس بدنه:پلاستیک، آلومینوم، استیل
  • تنظیم ارتفاع:دارد
  • صفحه نمایش:دارد
  • نمایش سرعت:دارد
  • نمایش مصرف کالری:دارد
  • نمایش ارتفاع:دارد
  • نمایش ضربان قلب:دارد
  • کلیدهای تنظیمات بر روی دسته:دارد
  • قابلیت جمع شدن:دارد

تردمیل لیجی یوجیا مدل 109S

در ساخت و طراحی این محصول نهایت دقت صورت گرفته است تا دستگاهی با کیفیت و استاندارد جهانی ارائه شود. تردمیل LT SPORT با موتور قدرتمند از نوع DC توان تولید سرعت تا 16 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان آورد. نمایشگر کنسول این دستگاه از نوع LCD است که با آمار های تمرینی و میزان فعالیت کاربر را به نمایش در می آورد. این دستگاه دارای ورودیAUX وپورت USB , و اسپیکر های داخلی است در حین تمرین کاربر می تواند به موسیقی مورد نظر خود گوش کند. تردمیل LT SPORT از تکنولوژی های مختلف از جمله تکنولوژی Air cushion, Honey Comb Cushion , Elastic Cushion بهره مند است که باعث جلوگیری از بازگشت فشار ناشی از ضربه و دویدن به تردمیل و به مفاصل از جمله زانو و اندام های مختلف پا از جمله کف و پاشنه با می شود. همچنین از ویژگی کلید های تنظیمات سرعت برای کاهش و افزایش ان ها بر روی کنسول برخوردار است چرا که در هنگام تمرین استفاده از کلید های کنسول با سرعت بالا و پیاده روی سرعتی دشوار است از این جهت کلید ها برای کاربر طراحی شده است که از دشواری در هنگام عوض کردن سرعت و شیب کاسته شود.این برند و محصول تحت لیسانس کشور آمریکا میباشد.

تردمیل لیجی یوجیا مدل 6028S

ویژگی های کالا

  • قدرت موتور:کمتر از 2
  • حداکثر تحمل وزن:110
  • جنس بدنه:فلزی
  • تنظیم ارتفاع:دارد
  • صفحه نمایش:دارد
  • نمایش سرعت:دارد
  • نمایش مصرف کالری:دارد
  • نمایش ارتفاع:دارد
  • نمایش ضربان قلب:دارد
  • کلیدهای تنظیمات بر روی دسته:دارد
  • قابلیت جمع شدن:دارد

تردمیل شیائومی مدل UREVO U1

تردمیل شیائومی urevo u1 شاید همان وسیله‌ای هست که دنبالش می‌گردید شاید مهم‌ترین ویژگی آن که بسیار جلب توجه می‌کند فضای کمی هست که اشغال میکند و وزن بسیار کمی هست که دارد. ازویژگی‌های تردمیل شیائومی طراحی فوق‌العاده باریک است به شکلی که ضخامت تردمیل شیائومی تنها 6.5 سانتی‌متر است و وزن آن تنها 25 کیلوگرم است. این تردمیل مناسب برای افرادی هست که بین 14 تا 60 سال سن دارند م نهایتا 100 کیلوگرم وزن دارند طراحی شده است. و دارای یک ویژگی ایمنی قفل کودک برای محافظت بیشتر است. همچنین دارای صفحه نمایش یکپارچه با قابلیت نمایش پارامترهایی مثل سرعت، کالری سوزانده شده ، مسافت طی شده و زمان استفاده از این پد را نمایش می‌دهد این تردمیلدارای سه حالت استفاده دارد است .حالت راه رفتن، حالت پیاده روی و حالت دو و میدانی. این تردمیل از تکنولوژی سوپر سایلنت استفاده می‌کند که باعث این می‌شود صدای بسیار کمی در استفاده طولانی مدت داشته باشد و این قابلیت بسیار کاربری آن را بهتر کرده و حس بهتری را برای استفاده کننده بوجود می‌آورد.

تردمیل ویژن فیتنس مدل 9250

ویژگی های کالا

  • قدرت موتور:2 تا 2.5
  • حداکثر تحمل وزن:150
  • جنس بدنه:پلاستیک، فلزی
  • تنظیم ارتفاع:دارد
  • صفحه نمایش:دارد
  • نمایش سرعت:دارد
  • نمایش مصرف کالری:دارد
  • نمایش ارتفاع:دارد
  • نمایش ضربان قلب:دارد
  • کلیدهای تنظیمات بر روی دسته:ندارد
  • قابلیت جمع شدن:دارد

تردمیل هورایزن مدل ADVENTURE 3 PLUS

ویژگی های کالا 

  • قدرت موتور:2 تا 2.5
  • حداکثر تحمل وزن:120
  • جنس بدنه:فلزی
  • تنظیم ارتفاع:دارد
  • صفحه نمایش:دارد
  • نمایش سرعت:دارد
  • نمایش مصرف کالری:دارد
  • نمایش ارتفاع:دارد
  • نمایش ضربان قلب:دارد
  • کلیدهای تنظیمات بر روی دسته:ندارد
  • قابلیت جمع شدن:دارد

تردمیل وی مکس مدل CT2000

ویژگی های کالا

  • قدرت موتور:کمتر از 2
  • حداکثر تحمل وزن:180
  • جنس بدنه:فلزی
  • تنظیم ارتفاع:ندارد
  • صفحه نمایش:دارد
  • نمایش سرعت:دارد
  • نمایش مصرف کالری:دارد
  • نمایش ارتفاع:ندارد
  • نمایش ضربان قلب:ندارد
  • کلیدهای تنظیمات بر روی دسته:ندارد
  • قابلیت جمع شدن:ندارد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید