خرید دوش سفری در سال 2023 | معرفی پرفروش ترین ها

0
1407
خرید دوش مسافرتی و کمپینگ - nevin.ir
خرید دوش مسافرتی و کمپینگ - nevin.ir

خرید دوش سفری در سال 2023 | معرفی پرفروش ترین ها

هر کسی که علاقه‌مند به سفر کردن است، خود را به دنبال کسب تجربه‌های جدید سوق می‌دهد و دست به هر کاری می‌زند تا این تجربه‌ها را به دست آورد.

یکی از تجربه‌هایی که بعضی از ما بیشتر علاقه داریم به دست بیاوریم، تجربه رفاهی است.

در جوامع امروزی، نه تنها رفاه مادی و صرفه جویی در زمان، بلکه راحتی و رفاه روحی هم مهم است. در همین راستا، از مجموعه تجهیزاتی که به ما کمک می‌کند تا در سفر به راحتی حرکت کنیم، خرید دوش سفری است.

همانطور که از نام آن پیداست، این دوش به شما اجازه می‌دهد که در هر زمان و هر مکانی که باشید، به استراحت لازم و آرامش برسید. در این مقاله از سایت نوین، با ویژگی‌ها، مزایا و عیوب دوش سفری آشنا خواهید شد.

ویژگی‌هایی که در خرید دوش سفری باید به آنها توجه کنید

ویژگی‌هایی که در خرید دوش سفری باید به آنها توجه کنید - nevin.ir
ویژگی‌هایی که در خرید دوش سفری باید به آنها توجه کنید – nevin.ir

3 ویژگی مهمی در این مورد وجود دارد که عبارت اند از:

حجم کوچک

با توجه به این‌که از این دوش برای استفاده در محیط‌های سفری استفاده می‌شود، به منظور حمل و نقل آسان باید دارای حجم کوچکی باشد.

آب‌کشی آسان

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دوش سفری، آبکشی آسان و مناسب است. آن را می‌توان در چند دقیقه پهن کرد و آن را به راحتی پاک کرد.

سبک و قابل حمل

دوش سفری نیز باید قابل حمل و سبک باشد تا در محل نصب آن آسانی بیشتری داشته باشیم. به همین دلیل، برخی از دوش‌های سفری در صورت وجود چرخ و بند قابل حمل، دسترسی را برای حمل به سمت محل نصب آسانتر می‌کنند.

مزایای دوش سفری

رفاه روحی

یکی از مهم‌ترین مزایای دوش سفری، برای شما راحتی و رفاهی است که با آن آرامش واقعی در محیط سفری را تجربه خواهید کرد.

رفاه جسمی

رفاه جسمی از اهداف دوش سفری است. با داشتن دوش سفری در هنگام سفر باعث می‌شود که جسمتان به حالت پایدار برسد

پاک کردن

یکی از مزایای مهم دوش سفری، این است که می‌توانید لباس‌ها را با آن شست‌وشو کنید. برخی از دوش‌های سفری دارای نرم‌کننده برای لباس داخلی هستند و باعث می‌شوند تا لباس شما پس از شستشو نرم‌تر و تمیزتر شود.

بیشتر بخوانید: خرید حوله ورزشی و سفری مخصوص کمپینگ و کوهنوردی

عیوب دوش سفری

علیرغم تمام مزایا و ویژگی‌هایی که دوش سفری دارد، اما همواره مشکلاتی نیز دارد. برخی از مشکلاتی که برخی از دوش‌های سفری دارند، عبارتند از:

وزن بالا

علیرغم ظاهری سبک و قابل حمل، برخی از دوش‌های سفری دارای وزن بالاتری هستند. این موضوع باعث‌می‌شود که حمل و نقل آن‌ها در مسافرت‌های روزانه برای شما مشکل باشد.

قیمت

قیمت برخی از دوش‌های سفری بالاست و به عنوان یک تجهیز به‌دردخور برای سفر، برای برخی افراد قابل قبول نیست.

نتیجه‌گیری

در نهایت، برای بسیاری از افراد دوش سفری یک وسیله مفید و ضروری است که خود را در هر محلی که باشید میتوانید پاکیزگی خود را احیا کنید، و به سفر خود ادامه دهید.

هرچند که در برخی موارد با مشکلاتی همراه هستند، اما به دلیل کارایی، ویژگی‌های خارق‌العاده و رفاه که آن‌ها ارائه می‌دهند، برای افراد علاقه‌مند به سفر کردن، یکی از بهترین دست‌یابی‌هایی است که در دسترس است.


معرفی و خرید آنلاین پرفروش ترین دوش های سفری


دوش سفری مدل shower 5

مشخصات محصول

ابعاد: ۱۸x۱۸x۴۵ سانتی‌متر
وزن: ۱۵۰۰ گرم
جنس: پلی‌اتیلن

دوش سفری مدل camp shower حجم 20 لیتری

مشخصات محصول

ابعاد: ۵۹ × ۴۲ سانتی‌متر
وزن: ۲۷۰ گرم

سایر توضیحات

جنس کیسه: PVC سبک همراه با شلنگ و لوله آب مجهز به شیر تخلیه ظرفیت کیسه: ۲۰ لیتر جاذب گرما ابعاد بسته بندی: ۳۱ × ۱۵ × ۵ سانتی متر وزن بسته بندی: ۴۱۲ گرم

دوش سفری مدل اسکای کمپینگ

دوش سفری قابل حمل اسکای کمپینگ دوش سفری قابل حمل اسکای کمپینگ، به شما این امکان را می دهد که امکان می دهد تا به راحتی با کنترل جریان آب، از دوش آرامش بخش و با سرعت خود لذت ببرید. کیسه دوش کمپینگ به طور یکپارچه آب بندی عالی را تضمین می کند. در طول سفر می توانید به راحتی دوش قابل حمل خود را جمع یا باز کنید. این دوش فشار آب لازم برای شستن ماشین ها، حمام کردن حیوانات خانگی، شستشوی ظروف و آبیاری گیاهان را تامین می نماید..

دوش سفری کچوا مدل SOLAR POWER

طراحان فرانسوی کچوا این محصول را با ظرفیت 10 لیتر برای دوش گرفتن و شستشوی وسایل در فضای باز و کمپینگ طراحی کرده اند. به لطف سیستم پمپ بدون آویزان کردن از آن استفاده کنید و احساس خواهید کرد که زیر یک دوش واقعی با آب تحت فشار هستید. با استفاده از دکمه روی سردوش هیچ آبی به هدر نمی رود. دهانه این دوش به اندازه کافی بزرگ است و به راحتی می توان آن را پر کرد. اگر آب در دسترس شما سرد باشد شما می‌توانید با قراردادن آن در معرض آفتاب از آبی گرم برای دوش گرفتن استفاده کنید. این دوش سفری در ابعادی مناسب عرضه شده است تا شما بتوانید آن را داخل کیف، کوله‌پشتی، ساک یا چمدان خود قرار داده و در مواقع مورد نیاز به راحتی از آن استفاده کنید. ظرفیت زیادی محفظه داخلی این دوش سفری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از آن برای شستن خود به طور کامل استفاده کنید.

دوش سفری اوزمان مدل KU71

دوش سفری UZMAN ساخت ترکیه یک محصول فوق العاده برای مسافران طبیعت است. مخزنی 5 لیتری از جنس پلی اتیلن سبک و غیرسمی دارد که می تواند از آب پر شود. در بالای مخزن آب یک دستگیره برای حمل و یک عدد بند مخصوص برای آویزان کردن آن در ارتفاع وجود دارد. همراه محصول یک عدد شلنگ مخصوص 200 سانتی متری ویک عدد دوش با کیفیت قرار دارد که برای استحمام یا شستشوی افراد قرار داده شده است و به خروجی مخزن وصل می شود. برای استفاده از آن ابتدا باید مخزن را پر از آب کنید، دوش سفری اوزمان وسیله ای بسیار کاربردی و کم حجم و سبک در هنگام سفر است.

دوش سفری اسپریر مدل شارژی 20L

دوش سفری SPRAYER یک محصول فوق العاده برای مسافران طبیعت است. مخزنی 20 لیتری از جنس پلی اتیلن سبک و غیرسمی دارد که می تواند از آب پر شود. در بالای مخزن آب یک دستگیره برای حمل و دو عدد بند مخصوص برای حمل و آویزان کردن آن در ارتفاع وجود دارد. همراه محصول یک عدد شلنگ مخصوص …

دوش سفری مدل cmp-dos40

این جنس علاوه بر اینکه از مواد طبیعی ساخته‌شده برای سلامتی هم مضر نیست همچنین نرم و انعطاف‌پذیر است و با پر کردن آب نیز دچار پارگی یا سوراخ شدن نمی‌شود. قابلیتی که این دوش سفری را از بقیه متمایز کرده جذب دمای خورشید است که امکان گرم شدن آب را برای شما فراهم می‌کند در این صورت شما به‌راحتی می‌توانید با حمل این دوش در جایی که نیاز به حمام کردن دارید از آن استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید